Foros ›
viaje maraton new york 2014
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2014, 6:18
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

Si buscas aquí no foro verás xa un post de cando fumos Beauvais e mais eu no 2010. Por ir á saída non hai problema xa que está todo moi ben organizado e só tes que seguir as instruccións que de dean, iso sí, vas ter que madrugar moito dependendo do caixón que te asignen e botarás unhas horas na zona de espera antes da saída. Esa zona ten de todo para comer, beber e incluso non mollarte si chove pero vai ben abrigado e leva prendas que lo poidas tirar e que eles recollerán para donar a entidades benéficas.

En canto á carreira, procura ser un pouco reservón xa que a parte final faise bastante dura.

A experiencia é hincrible e eu voltarei algún día pero polo de agora quédanme algúns que facer en outras partes do mundo.

Ánimo e a gozalo.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 10:13
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

Coincido con Mincha en que vas a ter que madrugar moito. A organización vai asignando diferentes turnos de trasnporte no ferry ata Staten Island, de onde sae a carreira. Pódeche tocar collelo as 6:30

Eu aconsellaríate coller o hotel en Manhattan para aproveitar ben a cidade, a pesar de que os boroughs están ben conectados podes perder moito tempo en transporte desde Queens ou Brooklyn (hoteles mai baratiños) ata o corazon de NY.

Difruta desta carreira, é única. Guiño
Adiazlop

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/01/11
200 Carreiras
63 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 22:26
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

Hola, eu fun no ano 2012 e, por desgracia, foi o ano que se supendeu polo huracán Sandy. Gardaronnos a praza para este ano e se todo sae ben, o próximo 2 de Novembro poderei correr os 42195 por Manhattan
Adiazlop

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/01/11
200 Carreiras
63 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 22:37
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

Hola, eu fun no ano 2012 e, por desgracia, foi o ano que se supendeu polo huracán Sandy. Gardaronnos a praza para este ano e se todo sae ben, o próximo 2 de Novembro poderei correr os 42195 por Manhattan
CANUTO

Novo foreiro
Novo foreiro
7/11/11
150 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 20:58
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

Ya queda tan solo un mes para cumplir mi sueño espero que todo salga bien, por lo que veo no soy el único que va a ir del foro, por si coincido con alguien mi avión sale de Coruña dirección Madrid el día 30 de octubre y de Madrid a NY sobre las 12 de la mañana del mismo dia
CANUTO

Novo foreiro
Novo foreiro
7/11/11
150 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 20:59
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

Ya queda tan solo un mes para cumplir mi sueño espero que todo salga bien, por lo que veo no soy el único que va a ir del foro, por si coincido con alguien mi avión sale de Coruña dirección Madrid el día 30 de octubre y de Madrid a NY sobre las 12 de la mañana del mismo dia
cesarpe

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/10
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2014, 21:12
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

Eu salgo de Vigo o xoves 30 a noite ata Madrid, fago noite ali e o 31 as 9:30 saimos para NY.
O de madrugar o domingo vai ser duro... as 6:45 sae o ferri de staten island, a ver si coincidimos por ali.
Xa queda pouco! que nervios!!
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2014, 22:05
Asunto: Re: viaje maraton new york 2014

cesarpe escribió:
Eu salgo de Vigo o xoves 30 a noite ata Madrid, fago noite ali e o 31 as 9:30 saimos para NY.
O de madrugar o domingo vai ser duro... as 6:45 sae o ferri de staten island, a ver si coincidimos por ali.
Xa queda pouco! que nervios!!

Non vas ter problema polo madrugón. Co cambio horario vas estar desperto ás 4 ou 4:30 da mañán e tan fresco Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos