Mér, 10 Set 2014, 8:12
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo
Por suposto que contamos contigo para os olímpicos 2014-15.
De todos xeitos, eu creo que ningún ano fixeches 25-30 carreira no circuito, só eu un ano cheguei as 26 e xa fai tempo deso. No resto de anos creo que tanto ti como eu sempre fixemos entorno a 15-20 carreiras e sumamos ao redor de 4000 puntos, supoño que este ano, se todo segue o seu cauce normal, será parecido. O importante é ter saúde e que nos respeten as lesión para disfrutar de 1-2 carreira ao mes ( se son longas mellor que mellor) para ir matando o gusanillo nesta longa preparación para o reto de primavera.
Ademais repetiremos como parella no circuito que eu xa estou moi maior para andar ligando polo foro
Pois a cea será mellor facela un venres pola noite se lles vai ben ao resto, máis que nada para que lle de tempo de sobra a jesusb para recuperarse ata a tarde. Así que buscaremos un fin de semana no que teña carreira o sábado pola tarde e poidamos os demais.
-----------------------------------------------------------------
Eu en principio este mes de setembro creo que non vou correr ningunha carreira (como me pasa sempre á volta de vacacións), pero en outubro espero desquitarme con Coruña10, Trail de Montefaro ou Pontevedra e, por suposto, a clásica entre as clásicas.
Saudos.
www.24gramos.blogspot.com