Tonecho escribió: | ||
Gracias Joaquin, menudo trabajo. Visto así parece mas largo |
obranabe escribió: |
La salida, comparada con la de ediciones anteriores, no debería tener problema. Otra cosa va a ser el primer giro del pelotón y la subida por el casco antiguo: como algún vecino despistado, especialmente un anciano, salga en ese momento a la calle, se puede llevar un buen susto. Algo asi como un encierro de San Fermín, eso sí, sin toros. |
Brufraca escribió: |
O tema das lebres....van ir a un ritmo dende o principio, p.ex a de 1h40min vai ir a 4'45" /km ?? Ou vai a rematar con ese tempo final pero sen respetar os parciais?? E van a sair escalonadas?? Pa poder cada un colocarse según as lebres, porque o ano pasado no primeiro tramo incluso estaban as mais rápidas por detrás dalgunha mais lenta, co descontrol que eso provoca naqueles que se colocan según os globos pa poder ter unha referencia no ritmo e cosas remontadas e atascos que desa forma son maiores.... |
mateotn escribió: | ||||||
Y si formamos un grupete sub 1:30? Es mi objetivo |
sanmikel escribió: |
O final, 1636 inscritos! Eu creo que para a saída son moitos, para 6 metros, aínda que despois sera unha saída longa de 600 metros co mesmo ancho. Estaría ben para uns 700. Como sempre haberá que facer esforzo para non tropezar, caer, esquivar e adiantar. |
A verdade sexa dita, me parece que por 20€, se poderia organizar certas cousas mellor. xa direi a miña impresion o rematar a carreira, igual todo son louvanzas. |
Kurty tes razon, pero o unico q fas e deixar os teus cartos adiantados, e ti non os ves. A min non me gusta inscribirme nunha proba 3 semans antes, e despois non poder ir, lesion, familia etc... So o fago cando os cartos van con fins solidarios, ou asi intento facer dende que empecei nesto( q foi fai dous dias). Non che digo que cando teña mais experiencia, e coñeza o meu corpo, o faga con antelacion, pero non o creo, o tempo dira. |
Kurty escribió: |
O de inscribirse con antelación, é un risco que corres se non podes asistir; pero sempre tes a opción de "venderlle".... |