Foros ›
XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 11:28
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Tonecho escribió:
Joaquin37 escribió:
https://www.youtube.com/v/C3AbRPJgaQw

Aquí hay un enlace del nuevo recorrido, son 10 videos,es un poco cutre, pero para darse una idea creo que vale.Bye

Gracias Joaquin, menudo trabajo.
Visto así parece mas largo Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Falta el tramo por detrás del Pazo da Cultura,no??
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 7:21
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

obranabe escribió:
La salida, comparada con la de ediciones anteriores, no debería tener problema. Otra cosa va a ser el primer giro del pelotón y la subida por el casco antiguo: como algún vecino despistado, especialmente un anciano, salga en ese momento a la calle, se puede llevar un buen susto. Algo asi como un encierro de San Fermín, eso sí, sin toros. Confuso

Se ha estudiado el tema, y la salida, es (6m) menos ancha de luz de arco de salida que años anteriores (2 x 4m: 8m), pero en ningún momento hay estrechamiento (año pasado se salía en esos 8m, y al llegar a la rotonda del puente de tirantes y posterior giro hacia Monteporreiro se estrechaba a 4m (se reducía a la mitad exacta), y esto cuando se llevaban 198m desde la salida; ahora hasta la calle Real, siguen siempre los 6m desde la Salida, durante 670m ("pelotón" será, pero bastante estirado), que llegamos a la Calle Real y giramos a izquierda, a partir de ahí, se sube en 4m de ancho, y además habrá una brigada de voluntarios para que los peatones circulen sin invadir circuito. Guiño

saudos


Última edición por moñoko o Ven, 17 Out 2014, 7:16; editado 1 vez
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 7:23
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Brufraca escribió:
O tema das lebres....van ir a un ritmo dende o principio,
p.ex a de 1h40min vai ir a 4'45" /km ?? Ou vai a rematar con ese tempo final pero sen respetar os parciais??
E van a sair escalonadas?? Pa poder cada un colocarse según as lebres, porque o ano pasado no primeiro tramo incluso estaban as mais rápidas por detrás dalgunha mais lenta, co descontrol que eso provoca naqueles que se colocan según os globos pa poder ter unha referencia no ritmo e cosas remontadas e atascos que desa forma son maiores....

Boas

SI! este ano faremos como ben dicides, e di todo o mundo, sairán xa dende a cola de saida, metidos dentro "da xente" xa dende o inicio.

Saudos
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 7:25
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

mateotn escribió:
tiojuan escribió:
moñoko escribió:
Weder escribió:
A mi si me dejan particpar de gratis le llevo un globo para 1:29:59 jeje

Si lo dices en serio: ponte en contacto conmigo cuanto antes, 4.15"/KM => 1:29'40" ... Guiño
Hola,si Weder no puede me ofrezco yo. 1:30/ 1:29
Un saludo.

Y si formamos un grupete sub 1:30? Es mi objetivo Moi feliz

Buenas !!

te he respondido por privado pero me van muy mal los mesajes directos-privados,
SI podemos proponer un grupete para sub 1h30', de hecho la liebre de 4:15", será entre 4:15" y 4:10" cada km, para asegurarnos bajar de las 1h30'. Guiño Aplauso

saudos runneros
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 7:36
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

O final, 1636 inscritos!

Eu creo que para a saída son moitos, para 6 metros, aínda que despois sera unha saída longa de 600 metros co mesmo ancho. Estaría ben para uns 700.
Como sempre haberá que facer esforzo para non tropezar, caer, esquivar e adiantar.
Musgo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/06/08
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 8:08
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

sanmikel escribió:
O final, 1636 inscritos!

Eu creo que para a saída son moitos, para 6 metros, aínda que despois sera unha saída longa de 600 metros co mesmo ancho. Estaría ben para uns 700.
Como sempre haberá que facer esforzo para non tropezar, caer, esquivar e adiantar.

Sanmikel..... Lin todas as túas mensaxes e non vexo nin unha frase positiva en ningunha delas para o Medio Maratón de Pontevedra... jajajajaj

Agardo que non sexas da Federación de Atletismo, ou Ministro de Sanidade,....

Non fan nada ben baixo a túa perspectiva?

Un saúdo Guiño
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 8:27
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

A verdade sexa dita, me parece que por 20€, se poderia organizar certas cousas mellor.
xa direi a miña impresion o rematar a carreira, igual todo son louvanzas.
Musgo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/06/08
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 10:04
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

sanmikel escribió:
A verdade sexa dita, me parece que por 20€, se poderia organizar certas cousas mellor.
xa direi a miña impresion o rematar a carreira, igual todo son louvanzas.
Guiño
Ja77

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/12
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 20:54
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

¿Quien vaya de liebre de 1h:30 va a ir con globo? Yo también estoy interesado en esos tiempos.

Saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3703 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 21:01
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

sanmikel escribió:
A verdade sexa dita, me parece que por 20€, se poderia organizar certas cousas mellor.
xa direi a miña impresion o rematar a carreira, igual todo son louvanzas.

Home, máis de 1000 participantes nos inscribimos a 15€, o precio habitual que están cobrando ultimamente nas medias 12€/15€.
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 21:02
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Vamos a ser una grupeta curiosa sub90' Guiño
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 21:16
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Kurty tes razon, pero o unico q fas e deixar os teus cartos adiantados, e ti non os ves. A min non me gusta inscribirme nunha proba 3 semans antes, e despois non poder ir, lesion, familia etc...
So o fago cando os cartos van con fins solidarios, ou asi intento facer dende que empecei nesto( q foi fai dous dias).
Non che digo que cando teña mais experiencia, e coñeza o meu corpo, o faga con antelacion, pero non o creo, o tempo dira.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3703 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 21:30
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

sanmikel escribió:
Kurty tes razon, pero o unico q fas e deixar os teus cartos adiantados, e ti non os ves. A min non me gusta inscribirme nunha proba 3 semans antes, e despois non poder ir, lesion, familia etc...
So o fago cando os cartos van con fins solidarios, ou asi intento facer dende que empecei nesto( q foi fai dous dias).
Non che digo que cando teña mais experiencia, e coñeza o meu corpo, o faga con antelacion, pero non o creo, o tempo dira.

O de inscribirse con antelación, é un risco que corres se non podes asistir; pero sempre tes a opción de "venderlle" o teu dorsal a alguén que non se dou apuntado, e se encimas llo vas deixar ao prezo da inscripción reducida, seguro que cho agradecen máis.
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 21:33
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Una par de preguntas para los organizadores :
Habrá esponjas para refrescarse durante la carrera??
Habrá avituallamiento sólido en carrera??

En caso afirmativo, ampliar información.

Muchas Gracias
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 21:36
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Pero iso non é legal Kurty, en todas as probas que lin o reglamento, pon que o dorsal é intransferible. E cando llo comentas os organizadores se votan as mans a cabeza!
Poro que lín no foro, a única que case fai iso de forma legal, e casi instantánea, e a "behobia".
A excusa que lin por ahí e o tema dos seguros.
Eu persoalmente, non correría co dorsal de ningúen, se no reglamento indica que non se pode, pois sería o mesmo que correr sen dorsal. As consecuencias en caso de que pase algo son as mesmas.
Kurty escribió:
O de inscribirse con antelación, é un risco que corres se non podes asistir; pero sempre tes a opción de "venderlle"....






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos