Xov, 16 Out 2014, 15:33
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP
corroseguro escribió: |
La verdad es que no entiendo eso de vender o transferir un dorsal a otro si la organización no realiza el correspondiente cambio de persona,titular, para ese dorsal.Si no se realiza ese cambio es como si corriera el que lo vendió o tranfirió , no figuraría para nada el nuevo titular, es como, en caso de haberlo pagado, regalase el dinero al anterior titular. No lo entendería.
Por coherencia y sentido común, si yo adquiero un dorsal de un corredor inscrito, mi nombre y apellidos debe figurar para la organización como nuevo titular del mismo. |
Coma dicia, Van Gaal siempre negativo nunca positivo.
Xa das por feito, que todos os que transfiren un dorsal corren co nome do 1º comprador. Eu corrín a Vig-Bay, co meu nome despois de "comprarlle" o dorsal a outro corredor, e o mesmo fixen na Media de Madrid.
E uns colegas meus asi o fixeron na media de Vilagarcia e na de Betanzos cando se facía. E tamén corrín co dorsal doutro, este ano en Maio a Media de Vigo por que a 1 semana vista da carreira non quixeron facer o cambio.
Si sigues algo o foro, esta é unha practica habitual, e ademáis si se fai moitas veces, é pola intransixencia das organizacións, que son moi reacias a facer os cambios de titularidad, e xa non digamos devolver todo ou parte do prezo do dorsal. A cantos non nos xurde un problema que fai imposible a nosa participación nunha carreira, lesión, enfermidade, laboral ou máis grave. O lóxico sería facer un canxe ou devolución, sempre cunha antelación suficiente.
Pero ainda hai outra cousa unha gran maioría dos corredores, imos as carreiras a disfrutar, a pasalo ben non a ver o noso nome reflexado en ningures (bueno agora algúns co circuito non opinan igual
).
E para que o Admin. non me bote a bronca por desviarme máis do tema, espero que esta Media sexa un éxito, (en inscripción xa o foi) con este novo percorrido, que a ver se é máis ou menos ameno co anterior.