Triatoma escribió: |
Moitas gracias polos consellos. Sobre o tema da hidratación, tiña pensado esperar aos días antes da carreira para ver cómo me atopaba de forma. Pero pese a que haxa avituallamentos cada 7 Km (creo), recomendades levar hidratación? Gracias de novo |
anarky escribió: |
Esta carreira foi puntuable para o circuito de Correr en Galicia o ano pasado. Como colaborador do circuito mandei un mail ao contacto que figura na páxina web da carreira e un privado ao foreiro que abriu este fío. Si algún membro da organización lee este mensaxe, simplemente nos gustaría que nos confirmaseis que seguides querendo que puntúe a carreira e se o recorrido que figura na web é o definitivo para calcular os correspondente coeficientes. Moitas gracias pola vosa colaboración e moita sorte a todos, seguro que disfrutades moito |
loisdelain escribió: |
Horario recollida de dorasis po minitrail? Estou casi decidido a participar no trail corto, achegome dende A estrada, teño 1h 45m de viaxe, vendo os horarios vexo que a salida e as 9 pero a recollida de dorsales termina as 7 h:00. E igual paro o trail que par o minitrail, salindo unha hora maís tarde? Gustarime confiramalo. Para min unha hora para dormir e para o viaxe suponme moito. Teriamos outro horario para os dorsles os do Minitrail? |