Foros ›
Autor
Mensaxe
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 14:56
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

manuelferreira escribió:
Bueno al final soy de nuevo de la partida, creo haber superado mis molestias, por lo que ya tan cerca de la fecha mi objetivo es modesto, espero rondar las 4 horas.

Ya queda poco.....

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Ánimo Manuel ese es mi objetivo. Compartiremos asfalto.
cifuentes

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/13
20 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 11:30
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

sonsuso escribió:
tucanyes escribió:
Hola:
Voy a participar por 1ª vez en el maratón de Oporto y llevo como objetivo hacer 3 horas 10 minutos. Alguno de los que vais comparte el mismo objetivo para poder salir juntos? (Soy malo cogiendo ritmos y una ayudita/referencia me vendría fenomenal).
Las liebres de la organización van a 3 horas y 3 horas 15 minutos (entre otras), una marca es demasiado rápida para mi y la otra no mejora mi mejor marca personal de ahí ese tiempo intermedio que pretendo hacer.
Muchas gracias.

A verdade... non teño moi claro cal será o meu obxetivo (depende do que poida entrenar este mes que queda), pero si que rondaría entre 3h e 3h10. Así que en principio, eu non tería problema algún sair xuntos e ir cara esa 3h10 que sería mellor marca para os dous. No dos globos sucédeme coma a ti, un seguramente se exceda e o outro non mellora.

Eu corrín o ano pasado a Maraton de Oporto en 3h10' e este ano intentaremos repetir e millorar marca. Inda non sei ao 100% cal será o meu obxectivo (dependerá de como me tope na media de Pontevedra e nestas ultimas semanas de adestramento), pero por ahí rondará, e intentaremos baixar das 3:10.

Ou sexa que me ofrezo como lebre/compañeiro para facer medias de 4:28-4:30. Coñezo o percorrido e son bastante metódico nos ritmos. Millor en grupo que se fai moi largo... Mr. Green
tucanyes

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/14
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 13:54
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

cifuentes escribió:
sonsuso escribió:
tucanyes escribió:
Hola:
Voy a participar por 1ª vez en el maratón de Oporto y llevo como objetivo hacer 3 horas 10 minutos. Alguno de los que vais comparte el mismo objetivo para poder salir juntos? (Soy malo cogiendo ritmos y una ayudita/referencia me vendría fenomenal).
Las liebres de la organización van a 3 horas y 3 horas 15 minutos (entre otras), una marca es demasiado rápida para mi y la otra no mejora mi mejor marca personal de ahí ese tiempo intermedio que pretendo hacer.
Muchas gracias.

A verdade... non teño moi claro cal será o meu obxetivo (depende do que poida entrenar este mes que queda), pero si que rondaría entre 3h e 3h10. Así que en principio, eu non tería problema algún sair xuntos e ir cara esa 3h10 que sería mellor marca para os dous. No dos globos sucédeme coma a ti, un seguramente se exceda e o outro non mellora.

Eu corrín o ano pasado a Maraton de Oporto en 3h10' e este ano intentaremos repetir e millorar marca. Inda non sei ao 100% cal será o meu obxectivo (dependerá de como me tope na media de Pontevedra e nestas ultimas semanas de adestramento), pero por ahí rondará, e intentaremos baixar das 3:10.

Ou sexa que me ofrezo como lebre/compañeiro para facer medias de 4:28-4:30. Coñezo o percorrido e son bastante metódico nos ritmos. Millor en grupo que se fai moi largo... Mr. Green

Perfecto. Daquela xa quedaremos cando se aproxime a fecha (aínda que non sei como podemos facer para comunicarnos que eu nesto dos foros son novato).
Existe maneira de mandarche un privado ou algo similar?
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1336 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 23:08
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

tucanyes escribió:

Perfecto. Daquela xa quedaremos cando se aproxime a fecha (aínda que non sei como podemos facer para comunicarnos que eu nesto dos foros son novato).
Existe maneira de mandarche un privado ou algo similar?

Non cito todo que senón imos ter que comprar unha pantalla de 42" para o ordenador jejeje

Pois por min facemos grupo se queredes.
Por privado pódese, xusto na mensaxe que escribimos cada un, na parte de abaixo aparece de esquerda a dereita: "volver arriva", "perfil" e "privado", dáslle en privado e xa se te abre a ventana. Só que hai que estar pendente de ver se recibes algún etc. Se queredes mellor por email, ou o que sexa. Hoxe en día outra cousa non, pero vías de comunicación...
MaratonadoPorto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/01/13
16 Carreiras
79 Mensaxes
Porto
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 11:44
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Informaciones:

Pacemakers : 3h00, 3h15, 3h30, 3h45 e 4h00


Pueden elegir el cajone de salida en expo maraton :

Grupo A - Hasta 3h15m
Grupo B - 3h15m y 3h45m
Grupo C - Más de 3h45m
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 14:29
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

MaratonadoPorto escribió:
Informaciones:

Pacemakers : 3h00, 3h15, 3h30, 3h45 e 4h00


Pueden elegir el cajone de salida en expo maraton :

Grupo A - Hasta 3h15m
Grupo B - 3h15m y 3h45m
Grupo C - Más de 3h45m

Hay q acreditar marcas, O cada uno elige lo q pueda creer oportuno?

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
cifuentes

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/13
20 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 20:28
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

carmo77 escribió:
MaratonadoPorto escribió:
Informaciones:

Pacemakers : 3h00, 3h15, 3h30, 3h45 e 4h00


Pueden elegir el cajone de salida en expo maraton :

Grupo A - Hasta 3h15m
Grupo B - 3h15m y 3h45m
Grupo C - Más de 3h45m

Hay q acreditar marcas, O cada uno elige lo q pueda creer oportuno?

Imagino que cada uno elegirá lo que crea oportuno. El año pasado al recoger el dorsal, te preguntaban que marca tenias como objetivo, y según fuese, te daban una pulserita de un color con los tiempos de paso cada 5 km para tu objetivo. Supongo que este año harán algo parecido, y en la salida, según tu pulsera, accederás a tu cajón.

Sistema un poco chapucero, pero si la gente es coherente, puede servir.

De todas formas, los primeros kilometros son por calles muy anchas, no hay demasiado problema en esto.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mar, 21 Out 2014, 17:10
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

ainda quedan uns cuantos dias, e o pronostico pode cambiar..... pero, polo de agora dan un dia moi bo: entorno aos 16º e pouco vento. yupiiii!! Moi feliz Moi feliz
animo a todos os que ides a Porto, que xa está o traballo feito, e so nos queda desfrutar..... Aplauso Aplauso
sardiñeiro

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/14
25 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 6:42
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Hola a todos
Alguien sabe si es posible o los trámites
a seguir para que otra persona recoja
el dordal por mi.
Gracias
Salud y Metros
sarim47

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/11
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 8:49
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Humberto, creo que tienes que dejarle el DNI a la persona que te recoja el dorsal (en este caso a mí). Ríndose

Pero es mejor que te lo confirme alguien de la organización.

Saludos.
sarim47

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/11
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 8:54
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Hola, agradecería que alguien que haya hecho la maratón de Coruña y la de Oporto las comparase en cuanto a dureza del perfil.

Saludos.
ardilla

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 16:41
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

hola ultimas plazas para el autobus gratuito para los insncritos a la maratona desde vigo a oporto ida y regreso por favor ponerse en conctacto urgente Lbligia1 @ hotmai.com un saludo
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4275 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 15:12
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Boas a todos. Por causas de fuerza mayor no voy a ir a la carrera.

Por eso ofrezco mi dorsal en la maratón de Oporto del próximo día 1 de Noviembre. He dicho ofrezco-cedo mi dorsal (no lo vendo, lo regalo) a quien quiera correr con mi nombre. Es raro que a alguien le pueda interesar a estas alturas para una carrera tan complicada, pero ahí queda el aviso.

Me jode que se pierda el gasto por eso os lo ofrezco y pasad la información a quien estiméis oportuno. No sé como se puede hacer pero entiendo que habrá alguna forma de poder correr con mi identidad. Únicamente con el PDF de la inscripción.
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
470 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 18:39
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Freakyrunning justo pensé en anotar me pero puff 65euros buff que bajón si me lo cedes me haces un favorzazo.te dejo privado
Kikemillas

Maratoniano
Maratoniano
15/10/12
18 Carreiras
104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 25 Out 2014, 19:29
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Una semana para mi primera maratón. Ya estoy deseando tomar la salida!!
Bailar Bailar
Nos vemos en Porto!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos