manuelferreira escribió: |
Bueno al final soy de nuevo de la partida, creo haber superado mis molestias, por lo que ya tan cerca de la fecha mi objetivo es modesto, espero rondar las 4 horas. Ya queda poco..... |
sonsuso escribió: | ||
A verdade... non teño moi claro cal será o meu obxetivo (depende do que poida entrenar este mes que queda), pero si que rondaría entre 3h e 3h10. Así que en principio, eu non tería problema algún sair xuntos e ir cara esa 3h10 que sería mellor marca para os dous. No dos globos sucédeme coma a ti, un seguramente se exceda e o outro non mellora. |
cifuentes escribió: | ||||
Eu corrín o ano pasado a Maraton de Oporto en 3h10' e este ano intentaremos repetir e millorar marca. Inda non sei ao 100% cal será o meu obxectivo (dependerá de como me tope na media de Pontevedra e nestas ultimas semanas de adestramento), pero por ahí rondará, e intentaremos baixar das 3:10. Ou sexa que me ofrezo como lebre/compañeiro para facer medias de 4:28-4:30. Coñezo o percorrido e son bastante metódico nos ritmos. Millor en grupo que se fai moi largo... |
tucanyes escribió: |
Perfecto. Daquela xa quedaremos cando se aproxime a fecha (aínda que non sei como podemos facer para comunicarnos que eu nesto dos foros son novato). Existe maneira de mandarche un privado ou algo similar? |
MaratonadoPorto escribió: |
Informaciones: Pacemakers : 3h00, 3h15, 3h30, 3h45 e 4h00 Pueden elegir el cajone de salida en expo maraton : Grupo A - Hasta 3h15m Grupo B - 3h15m y 3h45m Grupo C - Más de 3h45m |
carmo77 escribió: | ||
Hay q acreditar marcas, O cada uno elige lo q pueda creer oportuno? |