Foros ›
XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:03
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Por cierto,donde estaba instalado el avituallamiento?.Será que un servidor sólo iba concentrado en dar zapatilla. Guiño
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:11

lestrove escribió:
Por cierto,donde estaba instalado el avituallamiento?.Será que un servidor sólo iba concentrado en dar zapatilla. Guiño
Diante de oficina da Seguridade Social. xD
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:18

JacoboDC escribió:
Alguén mais ca min veu aos dous fenómenos que na Fonte de San Antonio sairon dunha rúa e se meteron no grupillo que levabamos e tan tranquilamente seguiron correndo canda nos? E levaban dorsal eh? Eu naquel momento debia ir nos 80/90 primeiros.Outra cousa na que me fixei e cada vez se está convertindo en práctica habitual e cantidade de xente que se mete na carreira SEN DORSAL.E á hora dos avituallamentos son dos que deben levar pa encher a nevera unha semana.Eu chameille a atención a un, pero ainda tiña máis que dicir ca min.En fin...

Aplauso que sepas que apoio a túa iniciativa e "valentía", pois parecese que é normal a pillaxe

e non, non vin a xente sen dorsal nin meténdose de refilón na proba, pero ********** hainos en todos lados. Pódese decir *********** ? se non se pode dicir que veña algún moderador a censurarme.

-- Chámame "ghose"
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:21

XoseM escribió:
JacoboDC escribió:
Alguén mais ca min veu aos dous fenómenos que na Fonte de San Antonio sairon dunha rúa e se meteron no grupillo que levabamos e tan tranquilamente seguiron correndo canda nos? E levaban dorsal eh? Eu naquel momento debia ir nos 80/90 primeiros.Outra cousa na que me fixei e cada vez se está convertindo en práctica habitual e cantidade de xente que se mete na carreira SEN DORSAL.E á hora dos avituallamentos son dos que deben levar pa encher a nevera unha semana.Eu chameille a atención a un, pero ainda tiña máis que dicir ca min.En fin...

Aplauso que sepas que apoio a túa iniciativa e "valentía", pois parecese que é normal a pillaxe

e non, non vin a xente sen dorsal nin meténdose de refilón na proba, pero ********** hainos en todos lados. Pódese decir *********** ? se non se pode dicir que veña algún moderador a censurarme.
Non, si os que vin meterse de refilón SI QUE LEVABAN DORSAL.Iso foi o que me chocou.Hoxe fardarán de marca cos amigos. Aplauso Aplauso Aplauso
wilddizz

Novo foreiro
Novo foreiro
1/09/14
4 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:41

Es la primera vez que corro en Santiago y la verdad es que he quedado algo decepcionado.
El recorrido me ha enantado, muy variado y los 2 últimos kilómetros son increíbles.

Pero la salida fue un caos, yo no corro mucho peor aun así decidí colocarme tirando al final del primer tercio del bloque de gente porque veia mucho dominguero.
Pues craso error, media carrera lo único que hice fue esquivar gente, lo de los cajones es de risa, la gente se coloca dónde le da la gana. Hasta la mitad de la carrera no estuve a gusto.

Al finalizar un caos para salir del Obradoiro, demasiada gente y las saliadas entradas colapsadas.

De tiempo 52minutos, quería bajar de 50, y creo poder haberlo conseguido si la gente respetase los cajones.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:43

mac-ray escribió:
Migueliño escribió:
Bonita carreira , coma sempre, hoxe ademais co engadido especial do precioso día que fixo. Sen embargo, un par de lunares empañan a calidade organizativa desta mítica carreira ( e comentoos coma crítica positiva, para que en vindeiros anos se melloren estes aspectos) : a falla de contedores , para a recollida das botellas na zona do avituallamento , e a non habilitación na meta (no Obradoiro ) dun punto para sair sen ter que aturar as masificadas colas finais para recoller avituallamento e medalla; hoxe non fixo coma outros anos saraiba, choiva, vento, baixas tempertauras ...... pero sí houbo que oir despotricar a un policia local (sen man esquerda) que non entendía porque non seguíamos o itinerario marcado, coido que non é tan complicado facer un percorrido para recollelo avituallamento e unha saída para marchar directamente a ducharte .

No Obradoiro xusto o pasar a meta podias sair pola parte dereita, e se seguias baixando ata o avituallamento tamen podias ir cara as duchas directamente sen problema ningun... Abraiado
Xusto pola parte dereita do Obradoiro , na zona despois da meta que dís, estaba o poli tocapelotas que comentaba, é tan complicado deixar sair por aí sen armar follón? É tan simple , xa digo , como retirar un valado e deixar pasar por aí avisando que non se pode volver entrar a coller + avituallamentos.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
947 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:56

Foi a miña primeira pedestre. Ambiente 10, recorrido 10, organización... Por favor, que os da organización visiten carreiras de similar participación e modifiquen a saída e chegada.

A chegada de pena e non é o máis difícil de organizar: tal como se chega a meta formas pasillo, aire de repartir bolsa do corredor e "circulen, circulen", nada mais. Para canto mais cando non hai que quitar o chip. Uns non viron aquarius, outros sen a medalla de recordo... E resulta que en Santiago non son capaces de dar unha mísera mazán.

O recorrido está feito e a participación está asegurada, non teñen outro traballo que mellorar eso.

O obxetivo é que sea fluido e que nadie quede sen avituallamiento ou que xente consuma 3 aquarius.

JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 9:30

Es cierto que se puede mejorar mucho la llegada (todo lo que habéis comentado) pero no son quién para juzgar a los organizadores, es fácil criticar como corredor, pero difícil de gestionar, supongo. Lo que si me enfada es la actitud de algunos corredores en salida. No entiendo cómo hay gente que lleva dorsal azul y luego corre a ritmo de 5'30 /6'. Te pasas los tres primeros km adelantando "camiones", con el peligro que conlleva: cruces, pisotones, codos, saltos desde la acera... Creo que esta carrera mejorará cuando nosotros, corredores, respetemos las reglas: ocupar el cajón REAL, no tirar las botellas (es cierto que faltaban contenedores), no ir al supermercado en los avituallamientos...
Gracias al público, porque subes Vite como si estuvieras en el Tourmalet Guiño
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
380 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 9:37

A organización ten algunha cousa por pulir, e estou seguro que despois de 37 edicións, eles mellor que nadie deben saber cales son.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 10:00

lestrove escribió:
diante do hospital vello.

mira que ivas sejo meu.
PORTOMOURO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/13
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 10:24

O tema das medallas foi indignante, cando eu cheguei a xente pendindolle pos fillos e os sobriños... os que repartian dandoas sin ningun problema (así acababan antes) e logo moitisima xente dos ultimos postos quedou se ela, a maioria deles/as debutantes. Non seria mellor unha bolsa coa medalla,auga e acuarius por corredor e listo?
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 10:32

Pois eu teño un pouco que decir para tirarlle das orellas ós da organización. Sobre todo pola pouca atención que lle poñen os últimos participantes.

O percorrido é xenial, vale. Estamos en Santiago e a cidade é preciosa pasemos por donde pasemos. Percorrido esixente, variado e con moitos espectadores para os 2/3 da carreira que van por diante.

Tiven a fortuna este ano de poder disfrutar da carreira coa miña moza que se acaba de iniciar nesto de correr e tal. Non ten bos ritmos porque acaba de comezar a correr.

Durante a carreira pois moi ben, o avituallamento estaba agardando por nós, que íamos entre os 100 da cola. Pero a CHEGADA, a min pareceume unha auténtica VERGOÑA. Resulta que a organización non ten unha medalla por inscrito na carreira. Este ano, casualmente, non había medallitas para todos.

Non corremos por medallas de finisher, faltaría mais (ese termo fixo moito dano ó mundo do deporte). Pero cando ó participante que chega no lugar 2.000 lle dan unha chapa de merda, que recoñece o teu esforzo e ó participante que chega no lugar 3.500 non lle dan ese recoñecemento, pois é para que se lles caia a cara de vergoña.

Non sabía eu que ó que chega no lugar 3.500 lle custase menos esforzo chegar a meta que ó participante 2.000.

A parte diso, non só é porque nós quedasemos sen ese recordo-recoñecemento do esforzo, porque a min dame exactamente igual unha carreira de 12 km cando os fago todolos dias. Pero para a miña moza, que o máximo que correu foron 7 km na súa vida, correr 12 supuxo un sacrificio igual que o sacrificio que pon calquer outro e tivo que saber sufrir igual que o primeiro.
Había un pai, que corría polo neno e quería levarlle a medalla de regalo (non sei o motivo, pero cada un ten o seu e non é discutible) e ainda lle tiñan mais que dicir.

Repito que a medalla da igual. Non é a cousa, senon o feito.
PORTOMOURO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/13
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 10:41

totalmente de acordo "martin_lsp"
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 10:53

PORTOMOURO escribió:
O tema das medallas foi indignante, cando eu cheguei a xente pendindolle pos fillos e os sobriños... os que repartian dandoas sin ningun problema (así acababan antes) e logo moitisima xente dos ultimos postos quedou se ela, a maioria deles/as debutantes. Non seria mellor unha bolsa coa medalla,auga e acuarius por corredor e listo?

Abraiado Abraiado bueno bueno.... incrible que a xente pida medallas ( xa me dirás para que) e os da organizacion as reparta... Avergonzado Avergonzado Avergonzado
apostol

Maratoniano
Maratoniano
14/10/04
0 Carreiras
84 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 10:55

Despues de 11 participaciones, veo que algunas cosas han mejorado, pero parece mentira que con tantas ediciones no salga todo casi perfecto, que fuera la segunda, tercera.. edición, pues hay que ir puliendo, pero la XXXVII edición.

- Las medallas para los últimos, que muchos es la primera vez que participan me parece obsceno, aunque en el reglamento no lo garantice, yo creo que o no se da a nadie o a todos, más cuando es una tradición, y este tema ya pasó muchas veces, en vez de comprar 1.000 medallas que compren una por participante, no creo que sea para tanto. Con las ilusión que les hace a los últimos o a todos.

- El avituallamiento: sin contenedores para tirar las botellas, y lo peor a las 17:00 horas pasé por allí para irme a mi casa y seguía la calle llena de botellas, no creo que fuera tan dificil que pasara un camión, limpieza.. para nada más acabar los niño se limpie, la imagen era asquerosa.

- La llegada estaba más estrecha que nunca, no sé cual fue el motivo, pero yo estuve viendo llegar a mucha gente en meta y no se cayó nadie de milagro, creo hay sitio suficiente para un poquito más ancho ya dentro del Obradoiro.

- Colocación de corredores: nuestra responsabilidad por un lado y desconocimiento por otro, ya que un cuadradito en una farola para mucha gente que es la primera vez o primeras veces que participa y sus nervios es díficil darse cuenta, necesitamos todos hacer más pedagogía.

Solo quiero que mejore cada año. Un saludo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos