xabi_rabacallos escribió: |
Estais centrando el debate en una sola carrera y no se trata de eso Breixo...breixo...breixo...en fìn... |
bernardo.coruxo escribió: |
O que hay e muito VISIO...isto xa se vai parecendo mais a un deporte de masas,muita xente que lle gusta o monte pero non quere sufrir nin mollar os pes.... |
guti290971 escribió: |
Eu pasei medo somentes nunha carreira : Ancares tres trails 2013 , na maratona do domingo. Ir no Cuiña cresteando , con neboa, auganeve, frio , vendo barranco a ambos lados e sabendo que un simple esguince era un marron pola imposibilidade de rescate , me fixo plantexarme de que eso non me gusta e paso de volver. este ano os compañeiros me contan que con mellor climatoloxia no era tan perigoso, pero, amigo, tras Balouta e Suarbol esta o temido Miravalles. quita, quita, que vaian outros.... Noutras probas duras como Abutres, Canon do Sil, Xtreme lagos ( hasta onde me deixaron ), ata disfrutei, nunca tiven panico coma no Cuiña. Se hai tempo de corte esixente, que me obrigue a arriscar, o paso mal, pois , grazas a Deus, o luns hai que currar, e son autonomo !! irei a ver a comprobar in situ a dureza de Arteixo en breve, con tempos de corte axustados de carallo...... |
JoseDuran escribió: |
Buen debate. Creo en la libertad de escoger distintos tipos de carreras; hay que conocer el trazado, conocer bien tus propias capacidades y en función de esos dos parámetros cada uno decide dónde correr, así de simple. Las quejas sobran. Y si por casualidad, las condiciones no son como esperábamos, sea por la climatología, o porque el trazado es más duro de lo que pensábamos, o porque ese día no nos encontramos bien, se baja el ritmo o se abandona. El problema aquí, es pretender ser o correr como los que no somos, y pensar que corrermi una carrera o de correrla por debajo de 5'. |
gonzalorq escribió: |
Bos días; Pois eu penso que este tema se arranxa moi fácil. Información clara do que se van a atopar os participantes, pero de maneira oficial dende a propia organización e a través do medio de comunicación oficial da mesma. Penso que non vale con decir que se falou nun fío dun foro (aínda que a maior parte da xente que se apunte a unha determinada carreira) o siga máis ou menos, ten que ser información oficial e clara. Non creo que fagan falta os tracks nin mapas, etc. Unha descripción clara do que vai selo percorrido, e si hai zonas moi perigosas fotos. Si pode ser os consellos de expertos. Despois cada un decide si se apunta ou non. |