bernardo.coruxo escribió: | ||
:=D)
|
gonzalorq escribió: |
Bos días; Pois eu penso que este tema se arranxa moi fácil. Información clara do que se van a atopar os participantes, pero de maneira oficial dende a propia organización e a través do medio de comunicación oficial da mesma. Penso que non vale con decir que se falou nun fío dun foro (aínda que a maior parte da xente que se apunte a unha determinada carreira) o siga máis ou menos, ten que ser información oficial e clara. Non creo que fagan falta os tracks nin mapas, etc. Unha descripción clara do que vai selo percorrido, e si hai zonas moi perigosas fotos. Si pode ser os consellos de expertos. Despois cada un decide si se apunta ou non. |
Lemacial escribió: |
O PINDO, moi dura e tecnica pero o ser no veran o bo tempo fai que non haxa demasiados incidentes. CHANDREXA, a min encantoume, mais corrible que O Pindo para min no punto ideal entre TECNICA e CORRIBLE, OXALA TODAS AS PROBAS FOSEN ASI. Trail Barbantia en BOIRO, nova proba de 25 kms con 1.100 metros +. había neboa e choveu case toda a proba, tiña baixadas de vertigo e subidas con cordas... Pero en ningun momento tiven sensacion de perigo. Explico ésto porque foron as 3 probas mais duras nas que participei este ano, acabando todas elas pola metade alta da clasificacion. Para min todo o que sexa mais perigoso e nos someta a condicions fisicas peores, EU PASO DE IR e NON estou de acordo cos que defenden a dureza extrema, pois que eu saiba neste foro NINGUEN vive das carreiras de montaña senon que temos que o luns seguinte defender un traballo. Por tanto, defender unha carreira mais tecnica que o Pindo ou mais dura que Chandrexa pareceme ridiculo por parte de quen o fai neste foro, onde todos somos do mesmo nivel. Saudos |
ruben_coruxo escribió: | ||
As carreiras que comentas ben son carreiras duras, moi duras, pero cun desnivel de 1000 m ou 2.000m e unhas 3/4 horas para a maioria do pelotón (salvando as distancias, entendámonos...). Cando falamos de carreiras duras, O Lor , Abutres ou A Freita, son carreiras a partir de 7 horas de ahí parriba... donde non compites co crono ou co resto de corredores senon contra o circutio e sobre todo contra ti mesmo, isto é outro tipo de carreiras amigo meu. Xa non digo nada das de nivel nacional Ancares, Travesera... etc etc etc Son as carreiras das que non te olvidas e marcan a diferencia, sen desmerecer ó resto ollo¡¡ e falo con coñecemento de causa. Un dato, ahí oxtias pa inscribirse... O da perigrosidade, como di un grandísimo corredor que nos da volta e media a todos nos (Chema) e cuestión de perspectiva pero sobre todo de entrenar, e se non podes pasar correndo .. pois cu a terra... algo así dicía...., eu 100% dacordo. Iso sí, o luns a dar asco o chollo... |