Fotuchi escribió: |
Boas!!!!! O primeiro darlle a NORABOA a organización e voluntari@s polo pedazo traballo de limpeza, sinalización, avituallamentos, etc que supón unha proba destas características. Espectacular!!!! Pero si que me chama a atención que unha vez máis, porque xa ocurríu no trail do Castelo, que se equivoquen na entrega de premios e deixen fora do pódium a un corredor que si que o está. Non me parece xusto e creo que deberían ter máis cuidado con eso. E o fío das clasificacions tampouco me parece normal que corredores que fixeron dous mini trail, outros que fixeron dous trail e un mini e asi ata varios máis non aparezcan na clasificación xeral do circuito. Dende a miña humilde opinión, porque solo falo como espectadora, creo que esa clasificación xeral do circuito non está nada correcta. Un saudo |
ramberto escribió: |
Y donde se pueden ver todas las clasificaciones? |
RingoStu escribió: |
Eu unome as felicitacions, carreira espectacular, das mais extremas de galicia senon a que mais. Organizacion de dez, pero teño una queixa, xa escribin polo facebook pero non recibin resposta, espero que me contestedes por aqui. Acabar este trail foi unha satisfaccion incrible, pero o ver a clasificacion vexo que non salgo, co conseguinte mosqueo e decepcion o non verme, sei que a rapaza dixerame que fixera sobre nove horas e pouco, e que quedara de trinta algo, a miña pregunta é, pq eu sempre gardo as clasificacions das carreiras que vou, enton era aer si a organizacion me responde e me dí que cona pasou, pq non eramos tantos, o meu numero era o 57 meu nome Ruben Garcia Da Cuña, pasei por todos os controis, enton era aer si repasades o tema e me poñedes na clasificacion, quero saber o tempo exacto que fixen e a clasificacion, e que chegar a meta despois de correr esa locura e nin sequera aparecer, pois......., en fins. Polo resto todo xenial. |