Foros ›
Evaluación Andainas 2014
Foros de debate / Andainas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 12:47
Asunto: Evaluación Andainas 2014

Rematada a temporada das andainas que conformaban a Copa Galega de Andainas 2014, e faltando unhas poucas probas para rematar este ano andariego, xa podemos ir botando a ollada atrás e, si vos parece, podemos ir evaluando as distintas probas nas que teñades participado.

Non se pretende tanto, o facer un ranking das mellores probas (ou sí, vos decidides!!), senon de axudar ás organizacións a pulir aquelas cuestións susceptibles de ser melloradas...ou simplemente agradecerlle a súa boa labor organizativa...ou dar a coñecer probas que vos sorprenderon pero non son moi coñecidas...en fin...o que queirades plasmar das andainas deste ano.

Así que...vós diredes!! Pensando Pensando
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 15:19
Asunto: Re: Evaluación Andainas 2014

Eu participei iste ano (teño participado en outras en anteriores tempadas) na Bisbarra do Sar e pareceume un percorrido con moi pouco xeito. Sumar kilómetros por sumar e cun sentido da participación moi similar o das carreiras. Non vexo que se preste interese o valor etnográfico, cultural, ambiental e de convivencia propio do sendeirismo. Asemella unha proba atlética mais. Para os que ademais corremos no monte e facemos montaña (alpinismo, escalada, BTT) pode ter o seu interese por cuestións de preparación. Mais penso como deportista amante da natureza que todo ten cabida e que non será por probas. Quizais sexa hora de darlles entre todos unha volta e buscarlles complementos, como unha ruta mais curta sen tempos e baseada en coñecer paraxes que igual doutro xeito moita xente non se acercaba por mero descoñecemento a velos. Tendo o maior número de sendeiros homologados (ou marcados) de España, unha riqueza paisaxística inmensa e as eleccións da FGM a volta da esquina penso que é o momento de entre todos ir poñendo as cuestións que comentas e algunha mais riba da mesa.
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 16:52
Asunto: Re: Evaluación Andainas 2014

Bueno, pues vamos a comentar algunas cosillas.
Yo participén las siguientes andainas:
Bisbarra do Sar, Travesía do Salnes, Salceda de Caselas, Ribeira y Ponteandar Pontevedra.
1. Como siempre la primera la de Padrón, para mí perfecta en recorrido y organización, nada que comentar, me pareció una buena idea el sistema de correr, bici y andar, mostrando a los más críticos que no hay ningún problema.
2. En la segunda que participé, Travesía do Salnés, 47 km reales, se hacen varios kilómetros ida y vuelta por el mismo recorrido, quitándole atractivo a la prueba. Fue una pena la poca gente que participó, me imagino que se debió a la coincidencia con la de Santiago, esperemos que el próximo año se fijen un poco en el calendario. Eché en falta en los puntos de avituallamiento algún bocadillo y plátano, a mí lo de la bollería andando no me va.
3. En las demás, Salceda de Caselas, Ribeira y Pontevedra, perfectas en organización y recorrido, en varias me he perdido por problemas con las marcas, pero creo que es defecto del animal.
Nada más, si hay algo que caracteriza a todas sin excepción es la organización y la amabilidad, incluso diría mimo con el que tratan a los andarines, por eso aprovecho para dar las gracias.
Me gustaría dar una llamada de atención a los participantes, se da por hecho que cuando alguien participa en estas pruebas, es porque le gusta pasear por el monte, la naturaleza, etc. y siendo así, como puede ser que se tiren botellas de plástico fuera de los puntos establecidos para su recogida, esas botellas nos las encontraremos el próximo años tiradas y nos quejaremos de que el monte está sucio.
Saludos.
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 18:52
Asunto: Re: Evaluación Andainas 2014

Vou aproveitar para facer publicidade da proba que organizo no mes de agosto na miña aldea, San Bartolomeu, concello de Monfero. Unha proba NON COMPETITIVA polas Fragas do Eume. As especialidades de andaina (16.5 km) ou carreira ( 17.5 km). A proba chámase Roteiro de San Bartolomeu. Saúde e monte Compañeiros





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos