ruben_coruxo escribió: |
Pois eu fixen a longa e en ningún momento de perdin, recoñezo q a sinalizacion ía un pouco xusta, sobre todo pola climatoloxia e a cor das cintas, q non era a mais adecuada (negras e amerelas) que en ocasions confundianse coa maleza, era cuestion de fixarse un pouco mais... Un compañeiro queixase que tivo que pasar polos coches de Baiona, amigo meu, creo que fuches o único. En canto os voluntarios un 10 para eles, tamen os Quads en todo momento estiveron retocando a sinalizacion e nos puntos conflicticos. Especial atención merecense os dous superhomes que desinteresadamente deronnos una masaxe o rematar, (desde as 10 da mañan levaban ali...). Estamonos volvendo uns "pijos".... un que a carreira é moi dura, outro que ahí poucas cintas o outro que e perigroso, a montaña é o que ten¡¡¡¡ Por iso estamos aquí. |
breixo escribió: |
Pois o mellor a longa estaba correctamente sinalizada, pero a curta non e creo que a maioria dos que a corremos pensamos igual. Aos dos quads que ti dis eu non ós vin en todo o recorrido, e eu tamén fun dos que tiven que esquivar coches polas rúas, por non falar das clasificacións entre ós 20 primeiros creo que so estan ben ós tres primeiros. |