Foros ›
XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 15:12
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Muy buen ambiente.Participación de calidad.El tiempo acompañó
En cuanto a lo personal,muy satisfecho,37:07 para el puesto 46.
Luché como un jabato.Y siempre de menos a más.Lo mejor,Atletismo Milladoiro ganadores por equipos.Me alegro de haber aportado mi granito de arena para poder alcanzarlo.Porque somos equipo!! Moi feliz
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 19:02
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Personalmente creo que esta carrera no ha evolucionado como otras de la zona, y ha perdido el plus de los últimos años.Puede pasar de una de las mejores a una mas en nada.....
Buena climatología, algo de colas para retirar dorsal y al final para el avituallamiento.
Barbansán

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/14
5 Carreiras
4 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 19:23
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Hoy fué mi primera participación. He de decir que es bastante dura, pero he mejorado mis tiempos! Contento que estoy!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 23:18
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

milsetentaynueve escribió:
Personalmente creo que esta carrera no ha evolucionado como otras de la zona, y ha perdido el plus de los últimos años.Puede pasar de una de las mejores a una mas en nada.....
Buena climatología, algo de colas para retirar dorsal y al final para el avituallamiento.

en que tiña que evolucionar??

eu vino todo correcto.
pherreGZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/06/13
23 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 23:49
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Gran carreira como sempre e Negreira. O tempo portouse moito. Individualmente moi contento, baixei o meu tempo do ano pasado en dous minutos, e decir que se me fixo curta, gardei de máis ao principio XD
pherreGZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/06/13
23 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 23:50
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

E por certo, canta distancia vos marcaron os GPS fiables?? porque a min a marca dos 10km un anaco antes da meta deixoume algo confuso. Grazas.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 23:59
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Outro ano máis en Negreira, afrontando as suas costas, que cada vez me parecen menos duras (será que as empezo a coñecer o dedillo). Mr. Green

O tempo nos respetou bastante, despoís da que estivo caendo pola mañán. Foi todo un milagre que non nos chovera durante a carreira. Rezar

Quedaron ganas de voltar para a vindeira edición.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 9:50
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

pherreGZ escribió:
E por certo, canta distancia vos marcaron os GPS fiables?? porque a min a marca dos 10km un anaco antes da meta deixoume algo confuso. Grazas.
Eu son de Negreira e levas razón, os 10k estaban sinalados xusto na última curva no chan o día que marcaron as flechas e os km, ainda eran unhs 250 mts máis ata a meta
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
488 Carreiras
3751 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 10:26
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Lemacial escribió:
pherreGZ escribió:
E por certo, canta distancia vos marcaron os GPS fiables?? porque a min a marca dos 10km un anaco antes da meta deixoume algo confuso. Grazas.
Eu son de Negreira e levas razón, os 10k estaban sinalados xusto na última curva no chan o día que marcaron as flechas e os km, ainda eran unhs 250 mts máis ata a meta

O que estaban eran mal colocados os sinais dos puntos Kilométricos. Se tomo en referencia o que me marcaba o gps. dende o Km.2, empezou a levar 100 mts. de menos, e foi aumentando esa diferencia, e no sinal do km9 o meu gps, marcábame 9680. Eu como xa sabía, que quedaba máis dun km. seguin ao ritmo que iba.
Dándome ao final 10'100 a medición da carreira. Asi que debía estar a distancia moi correcta.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
488 Carreiras
3751 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 10:33
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

CesGti escribió:
milsetentaynueve escribió:
Personalmente creo que esta carrera no ha evolucionado como otras de la zona, y ha perdido el plus de los últimos años.Puede pasar de una de las mejores a una mas en nada.....
Buena climatología, algo de colas para retirar dorsal y al final para el avituallamiento.

en que tiña que evolucionar??

eu vino todo correcto.

Opino como Cesgti, eu levo dende o 2003 indo a esta carreira para un total de 11 participacións (so faltei un ano). E mira que evolucionou esta carreira, e por suposto para ben.
Dende o lugar de entrega de dorsais, todos apretuxados no Concello. Servicios que ofertan, posta en escena, zona saida/meta valada.
E se fai mal tempo, poder estar pre e post carreira nun lugar cobixado.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
942 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 13:53
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Esta carreira é única e é unha das miñas preferidas.
Aínda así, rematar e a 2m da linea de meta unha cola ata unha esquina do pabellon donde 2 personas daban as bolsas... Pois ahí si hai que mellorar.

Sobre a distancia: o circuito non cambiou e segue con seus 10kms. O único erro foi a mala señalización do kms.

Insisto, carreira con eses precios, trato, 3 avituallamientos en carreira e un final, bolsa, camiseta... Poucas carreiras hai así. Noraboa á organización e a seguir mellores pequenos detalles.
VILAR74

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/13
11 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 15:03
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Esta era la primera vez que acudía a esta carrera. Tengo que decir que el trato recibido fue impresionante. Empezando por la organización, pasando por el pueblo volcado por las calles apoyando en todo momento, hasta en dos bares que estuvimos, uno antes de empezar calentando el cuerpo y otro al terminar refrescándonos un poco, tuvieron una sonrisa y unas palabras de ánimo.
El trazado duro....duro pero muy bonito. Repetiremos seguro!!!
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 16:53
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Terminé muy cansado pero enormemente satisfecho. Hacía ya unos años que no iba a esta carrera y creo que la convertiré en una fija en mi calendario. Excelente organización, muchas gracias a la organización y a tod@s l@s que nos animaron.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
52 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 16:55
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

pherreGZ escribió:
E por certo, canta distancia vos marcaron os GPS fiables?? porque a min a marca dos 10km un anaco antes da meta deixoume algo confuso. Grazas.


A min o polar rc3 gps marcoume 10,23 km e ó meu compañeiro o mesmo reloxo 10,18 km..
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 17:07
Asunto: Re: XXXV CARREIRA POPULAR DE NEGREIRA.09/11/2014

Preciosa carreira! Logo de dalo todo na maratón do Porto non sabía se en Negreira me ía fundir de todo! Foron dúas carreiras moi esixentes, pero todo correcto.

En qué podería mellorar? en tema loxístico básicamente... polo das colas máis que nada eh!. En canto a organización pois poucas cousas malas que decir, por non decir ningunha. Só iso, tema loxístico.

O resto todo é positivo! Da gusto ter unha carreira que che poña a "pan pedir". Foi a miña primeira participación e de seguro que repito! Acabo de comezar a correr fai un ano escaso e estou tanteando as carreiras para ilas marcando no calendario e ista será unha delas dagora en diante!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos