Lun, 10 Nov 2014, 8:34
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba
Penso que estades sendo moitos de vos moi crueis coa organización.
É verdade que estaba mal sinalizada pero non era para tanto, o digo eu que me perdín nun cruce pero por ir mirando o chan mais que por outra cousa. Non creo que estivese mal sinalizada por falta de medios, había moitas balizas e carteis, pero estaban mal sinalizados algúns cruces e puntos clave, é verdade. Tamén é verdade que neste tipo de eventos suele haber sabotaxes pero como os saboteadores non son deportistas, están en puntos accesibles os que se pode acudir xusto antes da proba sin problema a revisar, non creo que sirva como excusa.
En cuanto o das cordas e zonas peligrosas, quen se queixe de eso que corra en asfalto, porque o máis perigoso foi o paseo de madeira chegando a baiona... pobre xubilados que paseen por ahí habitualmente menuda trampa lles ten posta o Concello.
Tema precio, o de sempre, creo que hai un fio especifico para o tema. Por certo, creo que estivo en precio de mercado, ainda que sexan precios excesivos seguro. Pero despois queremos unha camiseta chula, cronometraje de CChip, arco de meta, avituallamiento a la carta... Abrimos una botella de agua para darle un sorbo aunque llevemos agua en la mochila, etc etc. Creo que o primeiro e un pouco de austeridade por parte dos corredores e despois exisimos precios económicos. Outra cousa e pagar 10€ por 10km asfalto camiseta cutre de publicidade e que os últimos corredores non teñan un botellín de auga a 30ºC cousa que xa se ten visto e mellor non mencionar onde foi porque a organiza un club de atletismo de renombre. Non creo que haxa que ir a unha carreira cada fin de semana podese correr gratis cando se queira e se poida, se non queredes contribuir o negocio non participedes o precio xa o sabiades.
Con respecto os lixos, mellor non falar, os lixos son algúns en si mesmos.
Tema tráfico, cando vos cortan o tráfico diante de casa polo desfile de carnaval ou a procesión de semana santa seguro que poñedes o grito no ceo porque non podedes sair do garaxe. Creo que non foi para tanto e para 300 corredores a chegar repartidos en 8h creo que perfectamente razonable, ademáis a maior parte das rúas eran casi peatonais, había municipales nos cruces e carriles con conos. Mención aparte que non se cortara o tráfico no entorno la liña de meta que eso clama o ceo, eso pareceume penoso, pero creo que ninguén o mencionou, vendo o panorama eu fixen a recta de meta pola acera do campo de futbol e parei no paso de cebra a 10m de meta para que me deixase pasar un coche, espero que a organización se dese conta dese detalle porque xa lle pasaría a algún mais. Por certo a min o final callejeando gustoume creo que lle dou un aire moi cálido a proba, porque a liña de meta si que foi un pouco fría a verdade, ahí súmome ás críticas.
En cuanto a voluntarios, creo que había bastantes e moi amables todos, si que había quads, e algunha ambulancia. Para os que temen pola sua seguridade, que leven teléfono enriba, que eso é o primeiro si queren seguridade.
En cuanto a controis creo que suficientes, porque atalladores no monte sempreo os hai e aquí os hubo, seguro que esos non se perderon...
O último é a crítica por chamarlle mini Trail, ¿que pasa que fire no orgullo? Por favor, si estás informado de distancia, desnivel e incluso perfil non se pode criticar eso despois. ¿Qué mais dará o nome que se lle poña?
Tamén creo que se deberían plantexar facela noutra época con menos chuvia, dalle épica e incrementa moitísimo a dureza, pero creo que desmerece moito un lugar precioso e un percorrido moi equilibrado na miña opinión en cuanto a pistas/técnica.
En resumen eu paseino moi ben!! Cada un que o viva á sua maneira. E a quen non lle guste que poña unha reclamación en Consumo e non volva.