Foros ›
II Trail Trans Serra da Groba
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gdmfirm

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/04/14
2 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 21:59
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Algunhas fotos dunha parte dos chegados a meta na proba de 25k e avituallamento en Çhan da Lagoa, no apartado de fotos do foro.
Saúdos
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 22:29

Buenas noches,
Creo que lo más constructivo y eficaz es que todos aquellos que tienen quejas envíen un correo a la organización exponiéndolas. Con ello todos contribuiremos a que el próximo año tengamos una prueba mejor organizada. Si es que a todos nos mueve el interés de que siga celebrando, cosa que dudo a tenor de los matices que se ven en algunos comentarios.
Yo vivo aquí, aquí al lado, Gondomar, aunque mis raíces son de Canido - Vigo y no se a que viene esos comentarios acerca de la gente de aquí. Coincido con Gondomar (al que no conozco personalmente) que debemos ser algo más comedidos y tener un poco más de mesura por no decir otra cosa para que nadie se sienta ofendido.
Yo corrí la prueba de 55 km, al menos hasta el km 35, después por problemas físicos la acabe andando. No me perdí. Es cierto, soy del furgón de cola, y al ir más despacio veo mejor las balizas y cuando pasan unos metros y no las veo doy vuelta. Con esto no estoy diciendo que estuviese bien, estaba mal balizado, mal el color de las balizas, mal colocadas, insuficientes, etc. Me comento un corredor con el que coincidí los últimos 15 km que fue hecho por distintas personas y en distintos tramos, él mismo balizo un tramo y criticaba la forma en la que lo hicieron otros.
Una critica, de las pruebas de trail que he corrido es en la que más basura de los corredores me he encontrado tirado por el monte. No lo entiendo, ni siquiera si es por que alguno quiere arañar algún segundo y no quiere cargas.
No me quiero enrollar más pero espero que esta y muchas pruebas más mejoren y nosotros contribuyamos a ello para poder correrlas y disfrutarlas. No me mueve otro fin.
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 22:38

estoy contigo Maclego +1
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 22:42

Menos mal! Alguien que nos da la razón y habla claro! Gracias Damores!
Ahora que sigan defendiendo la carrera!
juancdl

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/01/10
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 22:43

Una pena, pero no entiendo nada de esta prueba, porque el sitio, no siendo montaña es muy bonito y lo tengo pasado muy bíen corriendo por allí. Lo primero que no entiendo es que se haga en Noviembre, yo lo haría en verano, pero bueno, cada loco con su tema..
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 23:40

yo lo de hacerlo en verano con 30 grados mas de 6 horaz y con tanto esfuerzo no lo veo porque eso seria muy peligroso por las insolaciones que se producirian
SanMiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 8:05
Asunto: Mala señalización

Para mi solo hubo un sitio señalizado un poco extraño, que fue en el giro a derecha después de las casas de San Cosme, después de haber pasado el avituallamiento de Chan da Lagoa. Estaba escondido porque estaba en el tramo ya desviado. Ahí tenía que haber un cartel con estaca. Ah!! y los carteles de papel cuando llueve hay que meterlos en funda plástica o plastificarlos. Con lo que cuesta el trail yo creo que da de sobra para plastificar unos cuantos.
SanMiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 8:07
Asunto: Perdido

Por supuesto que un buen pelotón y yo nos pasamos de C. este desvío. Menos mal que nos fue a buscar un Quad. Ellos mismos señalizaron mejor.
SanMiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 8:09
Asunto: Atajos

Yo viví en mis propias carnes el adelantar corredores por dos veces que luego adelanté una tercera vez antes de la llegada. Y eso que iba a mejor ritmo que ellos. Me lo expliquen.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 8:19
Asunto: Re: Atajos

SanMiguel escribió:
Yo viví en mis propias carnes el adelantar corredores por dos veces que luego adelanté una tercera vez antes de la llegada. Y eso que iba a mejor ritmo que ellos. Me lo expliquen.

Muy fácil. ...que esa clasificación está completamente desvirtuada y sin valor alguno.
Y lo siento por el esfuerzo de todos,pero en mi opinión no debería constar como oficial.

www.desnivelpositivo.com/
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 8:34

Penso que estades sendo moitos de vos moi crueis coa organización.

É verdade que estaba mal sinalizada pero non era para tanto, o digo eu que me perdín nun cruce pero por ir mirando o chan mais que por outra cousa. Non creo que estivese mal sinalizada por falta de medios, había moitas balizas e carteis, pero estaban mal sinalizados algúns cruces e puntos clave, é verdade. Tamén é verdade que neste tipo de eventos suele haber sabotaxes pero como os saboteadores non son deportistas, están en puntos accesibles os que se pode acudir xusto antes da proba sin problema a revisar, non creo que sirva como excusa.

En cuanto o das cordas e zonas peligrosas, quen se queixe de eso que corra en asfalto, porque o máis perigoso foi o paseo de madeira chegando a baiona... pobre xubilados que paseen por ahí habitualmente menuda trampa lles ten posta o Concello.

Tema precio, o de sempre, creo que hai un fio especifico para o tema. Por certo, creo que estivo en precio de mercado, ainda que sexan precios excesivos seguro. Pero despois queremos unha camiseta chula, cronometraje de CChip, arco de meta, avituallamiento a la carta... Abrimos una botella de agua para darle un sorbo aunque llevemos agua en la mochila, etc etc. Creo que o primeiro e un pouco de austeridade por parte dos corredores e despois exisimos precios económicos. Outra cousa e pagar 10€ por 10km asfalto camiseta cutre de publicidade e que os últimos corredores non teñan un botellín de auga a 30ºC cousa que xa se ten visto e mellor non mencionar onde foi porque a organiza un club de atletismo de renombre. Non creo que haxa que ir a unha carreira cada fin de semana podese correr gratis cando se queira e se poida, se non queredes contribuir o negocio non participedes o precio xa o sabiades.

Con respecto os lixos, mellor non falar, os lixos son algúns en si mesmos.

Tema tráfico, cando vos cortan o tráfico diante de casa polo desfile de carnaval ou a procesión de semana santa seguro que poñedes o grito no ceo porque non podedes sair do garaxe. Creo que non foi para tanto e para 300 corredores a chegar repartidos en 8h creo que perfectamente razonable, ademáis a maior parte das rúas eran casi peatonais, había municipales nos cruces e carriles con conos. Mención aparte que non se cortara o tráfico no entorno la liña de meta que eso clama o ceo, eso pareceume penoso, pero creo que ninguén o mencionou, vendo o panorama eu fixen a recta de meta pola acera do campo de futbol e parei no paso de cebra a 10m de meta para que me deixase pasar un coche, espero que a organización se dese conta dese detalle porque xa lle pasaría a algún mais. Por certo a min o final callejeando gustoume creo que lle dou un aire moi cálido a proba, porque a liña de meta si que foi un pouco fría a verdade, ahí súmome ás críticas.

En cuanto a voluntarios, creo que había bastantes e moi amables todos, si que había quads, e algunha ambulancia. Para os que temen pola sua seguridade, que leven teléfono enriba, que eso é o primeiro si queren seguridade.

En cuanto a controis creo que suficientes, porque atalladores no monte sempreo os hai e aquí os hubo, seguro que esos non se perderon...

O último é a crítica por chamarlle mini Trail, ¿que pasa que fire no orgullo? Por favor, si estás informado de distancia, desnivel e incluso perfil non se pode criticar eso despois. ¿Qué mais dará o nome que se lle poña?

Tamén creo que se deberían plantexar facela noutra época con menos chuvia, dalle épica e incrementa moitísimo a dureza, pero creo que desmerece moito un lugar precioso e un percorrido moi equilibrado na miña opinión en cuanto a pistas/técnica.

En resumen eu paseino moi ben!! Cada un que o viva á sua maneira. E a quen non lle guste que poña unha reclamación en Consumo e non volva.
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 10:10

Totalmente de acuerdo con gonzalorq.
Hice el trail corto, me salieron 27.9 km, no me perdí, aunque dudé en muchos cruces, y ciertamente eran necesarias más marcas y más visibles. En esto creo que todos estamos de acuerdo: necesitan mejorar MUCHO el balizaje.
¿Nadie se queja por el incremento de casi 3km? Bueno, como siempre dicen 25km "aprox" todos salvados, ¡jaja! A mi personalmente no me importa, ya sabemos que la filosofía del corredor de montaña es diferente. Bastante bien las zonas con cuerdas, los puentes y el cruce de dos regatos, en otras carreras con tramos más peligrosos vamos a cuatro patas.
Lo del tráfico por Baiona estaba bastante claro en el reglamento, como ya ha expuesto otro compañero, y sí que fue extraño justo a 10m de meta ver corredores dejando pasar coches. Muy mejorable la llegada y su disposición. Lo ridículo sería cortar el tramo de asfalto desde que dejamos el paseo del río baíña, para una frecuencia de corredores tan pequeña. Además en la salida la policía cortó el cruce en la rotonda y dos km antes de llegar, la calle estaba delimitada con conos. YO no noté ningún peligro en esos tramos con "tráfico".
Me pareció extraño que hubiese zonas muy bien delimitadas y con buen número de voluntarios, y luego zonas (sobre todo en mitad de carrera, al abandonar las pistas forestales) donde no hubiese nadie.
Todos los avituallamientos me parecieron buenos, de agradecer que en Chan da Lagoa hubiese sopa caliente, algo que otros "trails de invierno" podrían ofrecer. Y de agradecer también que haya un pabellón cubierto y un buen avituallamiento final. He ido a muchos trails donde en la llegada te quedas bajo una carpa o en un campo de fútbol congelado.
El recorrido me pareció divertidísimo, remontando riachuelos y con algunas bajadas locas entre barro y aguas negras. De hecho, si por mi fuera, quitaría las pistas y metería todo "por monte".
Si hubo atajadores o no, no puedo opinar. SI hubiese quedado cuarto y el tercero hubiera hecho cortes, me cabrearía, pero para mi nivel, poco me importa: lo que cuenta es el tiempo que yo he hecho y si he disfrutado o no de la carrera: los que hayan hecho trampas, allá ellos con su conciencia. Esto es como la vida, todos somos corredores o caminantes (para los de la andaina, jaja) y por el camino encontrarás gente honrada o atajadores-tira geles.
Espero que para otros años la organización mejore lo que todos hemos comentado y que la lluvia siga incluída en la inscripción.
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 10:42

Lo de hacer kilómetros de más es una tónica general, rara es la vez que salen exactos los que mencionan.
Da la sensación de que los que participasteis en la corta tenias mejor marcado el trayecto, desde luego el de la larga era escasisimo! Malo, malo....
Esto da a entender que la organización se molesto poco en el balizaje!!!
Lo dicho, que piensan más en nosotros, los corredores, y menos en el dinero!!!
kikofv

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 11:03

Alguien que haya hecho el largo y haya grabado el track puede indicarme que distancia le salió? A un compañero le salieron 62,85km y me parece demasiada diferencia con el propuesto de 55km. O eso o nos perdimos Razz
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1047 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 11:20

Boas, respecto a carreira decir que ó meu modo de ver a sinalización era algo xusta nalgunhas zonas, pero maís que nada as cintas estaban amarradas a unhas ramas (plantas) que para nada valían pa tal fín, e tendo en conta o tempo que fixo moitas partiron (ésto sí é culpa da organización pq había unha previsión de tempo) co cal aínda se vían menos, se a isto lle sumamos outras que se enredaron co aire e unido a cor das mesmas, poís bueno......
Tamén entendo que porque os corredores nos paremos uns segundos pa atar algunha cinta que está tirada non pasa nada.Ó mellor os que pelexan polo podium non teñen tempo pero noutros casos... eu xa o fixen noutras coma o Lor e nésta igual.Ó meu modo de ver son cousas que axudan a que todos disfrutemos da carreira.
Respecto a que non houbera moita xente na chegada a meta, poís coma en moitas da nosa terra, case sempre os que están son outros corredores, familiares e amigos dos mesmos e xente da organización, pero está claro que o tempo non axudaba a estar alí de pé.
Coma positivo me quedo cos voluntarios e cos dous masaxistas, que vaia tute se meteron. Eu fun dar unha masaxe as 16:00 e díxome que levaban dende as 10:30 sen parar cando en principio tiñan pa emprezar as 12:00.....
O que non entendo, (perdón se alguén se ofende)e o feito de que unha persoa que non participou nunha carreira poida criticar a organización ou datos do trazado da mesma repetidas veces, moito maís que os que sí participamos.
Un saudo e ata a próxima.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos