Foros ›
XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 19:56
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo. Xa sei que ningén vaime a botar de menos...pero é unha pena.

Falo con total descoñecemento do tema, dado que ata este ano nunca interesarame por correr esta carreira, aunque evidentemente xa oira falar de ela.

Entendo que non é posible despachar 8.000 dorsais o dia da carreira, pero habería que faciliar os medios a xente de fora da cidade (se o que se quere e que a convocatoria vaia medrando, claro...), coa posibilidade de recollelo o domingo ou faciliar a recollida en un punto dos núcleos máis poboados de galicia (convenio co concello, coa tenda de turno...por exemplo) se custo añadido.

Se entendín ben o regulamento, se quixera ir dende Pontevedra tería que pagar a inscripción + o envío do dorsal + o desplazamento o día da carreira...un custo que para os tempos que están parece excesivo.

Non é unha critica se non unha opinión, que loxicamente se conseguiu esta fama será por as cousa xa as fan ben.

Moita sorte a todos e espero poder participar nangunha ocasión!
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 20:07
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

pontevedra escribió:
Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo. Xa sei que ningén vaime a botar de menos...pero é unha pena.

Como non imos a botarche de menos, Pontevedra !!!! En Ourense botamos de menos a moit@s. Ourense tamén existe. Vinde sempre que queirades que non vos imaxinades o que é Isto, e,

Volvoche decir o mesmo:

Desde luego, es una pena no acordarse a tiempo de anotarse a una carrera a la que queremos ir. A mi me ha pasado más de una vez y, desde luego que os comprendo a todos: Te cagas en los muertos de la organización por no haber dado más plazo, por haber limitado los participantes, por hacer que la recogida de dorsales sea así o asá,... y a todos se nos ocurren fórmulas para que no hubiera sucedido tamaña felonía.

Pero, amig@s, y perdonadme por lo que os voy a decir, pero la culpa es nuestra y solo nuestra.

Para colmo, con el máximo respeto, pero con el máximo orgullo, la San Martiño de Ourense, posiblemente sea una de las carreras más bonitas y emocionantes que un corredor, sea popular, o "profesional", pueda correr en el panorama nacional.

Por lo tanto, deciros que lo siento muchísimo, que, de verdad, me solidarizo con tod@s y que, por favor, para otro año, por nada del mundo, os la perdaís.

SALUDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 20:17
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

El parking es el del centro comercial Ponte Vella, pero creo que sólo tiene capacidad para 600 y pico...[/quote] Muchas gracias JoseDuran, habra que ir temprano jejejeje
ponterunningtv

Novo foreiro
Novo foreiro
21/09/14
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 20:46
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

toledano escribió:
pontevedra escribió:
Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo. Xa sei que ningén vaime a botar de menos...pero é unha pena.

Como non imos a botarche de menos, Pontevedra !!!! En Ourense botamos de menos a moit@s. Ourense tamén existe. Vinde sempre que queirades que non vos imaxinades o que é Isto, e,

Volvoche decir o mesmo:

Desde luego, es una pena no acordarse a tiempo de anotarse a una carrera a la que queremos ir. A mi me ha pasado más de una vez y, desde luego que os comprendo a todos: Te cagas en los muertos de la organización por no haber dado más plazo, por haber limitado los participantes, por hacer que la recogida de dorsales sea así o asá,... y a todos se nos ocurren fórmulas para que no hubiera sucedido tamaña felonía.

Pero, amig@s, y perdonadme por lo que os voy a decir, pero la culpa es nuestra y solo nuestra.

Para colmo, con el máximo respeto, pero con el máximo orgullo, la San Martiño de Ourense, posiblemente sea una de las carreras más bonitas y emocionantes que un corredor, sea popular, o "profesional", pueda correr en el panorama nacional.

Por lo tanto, deciros que lo siento muchísimo, que, de verdad, me solidarizo con tod@s y que, por favor, para otro año, por nada del mundo, os la perdaís.

SALUDOS

eu tamén espero poder este para o ano.

Guiño Saudos!!
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 21:52
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Editado


Última edición por correro o Mér, 12 Nov 2014, 7:38; editado 1 vez
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:30
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Hoy tendría que haber sido la previa. Sin ella el San Martiño es un poco como la Tierra sin la Luna...
Uno se acostumbra a lo bueno y luego... Chorando
Tiene incluso la sensación como de que la cosa está pachucha, que el ambiente está frío.
En fin, mientras no llegue el domingo, y no vea las calles llenas de runners, no me quedaré tranquilo. Rezar

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 0:17
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Hoy algunos salimos a correr por el recorrido de la San Martiño... Silbar


pontevedra escribió:
Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo.
...
Se entendín ben o regulamento, se quixera ir dende Pontevedra tería que pagar a inscripción + o envío do dorsal + o desplazamento o día da carreira...un custo que para os tempos que están parece excesivo.

Según cuentas, el no ir es por no poder recoger el domingo el dorsal pero, tal y como dices que eres de Pontevedra, la inscripción y el desplazamiento lo tendrías que pagar igual, pero pedir que te enviasen el dorsal a un punto de recogida de ahí, sólo supondría 1 euro más.

Si es así, ojalá puedas venir el próximo año.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
beatman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/11
6 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 10:12
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Pipe escribió:
Amigo ufff, que no se entreguen dorsales el domingo no significa que se pierda todo eso que comentas. De hecho, en algunos casos da pie a más actos de confraternización, pues algunos orensanos hacen el favor de recoger los dorsales de amigos, conocidos o incluso desconocidos... y quedar el domingo. Lo digo por experiencia Guiño

Venga, que queda poco. Todo hace esperar que sea una San Martiño pasada por agua.

Seica sí, a previsión non é boa.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 10:24
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

o peor e polos nenos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
elnegro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/10
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 11:21
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

De los que completaron circuito de correndo por Ou se sabe si darán algún obsequio? Hace un par de años creo recordar era en la recogida dorsales San Martiño.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 11:28
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Se sabe cuantos cajones hay y que marcas para cada uno?
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 12:20
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Pipe escribió:
Hoy algunos salimos a correr por el recorrido de la San Martiño... Silbar


pontevedra escribió:
Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo.
...
Se entendín ben o regulamento, se quixera ir dende Pontevedra tería que pagar a inscripción + o envío do dorsal + o desplazamento o día da carreira...un custo que para os tempos que están parece excesivo.

Según cuentas, el no ir es por no poder recoger el domingo el dorsal pero, tal y como dices que eres de Pontevedra, la inscripción y el desplazamiento lo tendrías que pagar igual, pero pedir que te enviasen el dorsal a un punto de recogida de ahí, sólo supondría 1 euro más.

Si es así, ojalá puedas venir el próximo año.

Un punto de recollida por 1 € mais?? Eu non sei onde vin-lin-escoitei que eran 6 ou 7 euros mais. Evidentemente se houbera entendido de 1 euro máis nun punto de recollida xa estaria inscrito... Muro

Se é asi, perdon polo meu comentario e ahí estarei o ano que ven!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 12:47
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

---

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es


Última edición por Pipe o Mér, 12 Nov 2014, 13:07; editado 1 vez
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 12:56
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Del reglamento
Caixón negro: para os/as atletas que teñan unha marca inferior a 35 minutos (homes) e 40 minutos (mulleres) na carreira do SM2013.
Caixón vermello: para os/as atletas que teñan unha marca entre 35 e 40 minutos na carreira do SM2013.
Caixón amarelo: para os/as atletas que teñan unha marca entre 40 e 48 minutos na carreira do SM2013.
Caixón verde: Popular.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 15:45
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Xa teño o dorsal e a camiseta. Recollidos en Vigo. Todo perfecto.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos