Cachocarne escribió: |
vaya.... iba a inscribirme ahora y me dice que ya está cerrado el plazo de inscripción...... era hasta las 14:00 |
osdomontebravo escribió: |
Boas , estou na organizacion e podedes creer que me estou deixando os cornos para que esto funcione , estamos facendo o mellor que podemos. No regulamento pon que e ata maña pero sempre se puxo na web de inscripcions que o limite estaba en 150 , co cal calquera persona que mirase o podria ver. Lamento por outro lado que omellor no regulamento , por falta de tempo (estamos facendo tarefas de limpeza e eso require empregar moito tempo) , se nos esqueceu actualizalo en algunha web , pois esta en 8 webs de carreiras e me e imposible actualizalas todas. Por outro lado koala , entendo o teu enfado , pero creo que estas facendo demagoxia porque os horarios estan correctos en todos lados . Igual non somos o suficientemente serios , pero intentamolo dende este modesto clube no que temos realizado mais probas , pero a min o que non me pareceria serio seria meter 250 persoas polo monte e que tivesedes que ir de verano azul sentandose para esperar que avance a grupeta. Sentimos moito os erros cometidos , pero podedes creer que estamos a facer as cousas para que os participantes se sintan comodos e poidan pasalo ben , non que marchen con mal sabor de boca. A verdade e que como organizador me sinto molesto , e a modo persoal , creo que nadie e perfecto e que todos temos a cabeza ocupadiña e pequenos detalles se nos escapa. Tamen comentar que despois de un mes abertas as inscripcions , e a punto de suspender a proba , posto que ata fai 2 dias so habia 40 participantes, ten wasa , que che digan agora que non hubo tempo. Un saudo , esperamos que os particiapntes disfruten , desta organizacion pouco seria |