Foros ›
XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rrpinheiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/04/12
3 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 16:03
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Boas tardes,

Hai alguén de Vigo que teña previsto recoller o dorsal o venres ou sábado e volver a Vigo?. Agradeceríao moito xa que non sabía que do 1 ao 9 de novembro non había a opción do envío de dorsais aos puntos de recollida e teño que recoller de 2 nenos.
A organización confirmoume que co nome é suficiente.
rac14

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/14
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 17:28
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Esquecerse de que vos poñan por marcas distintas á do ano pasado.
Acabo de recoller dorsal e saio no caixón verde a pesar de ter mellor marca( é o que tén haber saído cos últimos na edición 2013 Ríndose Ríndose

Tampouco dan a camiseta. Preguntei e hai que pasar polo pavillón para recollela


Última edición por rac14 o Mér, 12 Nov 2014, 17:39; editado 1 vez
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 17:33
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

rac14, eu non corrín nunca a Sanmartiño e respetáronme a marca do 10 km Praia de Samil deste ano. Indiquei en Championchip a data e o tempo oficial e déronme o caixón amarelo. Iso si, no caixón amarelo van tódolos que teñen marcas entre 40 e 48 minutos. Un feixe deles!
rac14

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/14
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 17:43
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Marcosf escribió:
rac14, eu non corrín nunca a Sanmartiño e respetáronme a marca do 10 km Praia de Samil deste ano. Indiquei en Championchip a data e o tempo oficial e déronme o caixón amarelo. Iso si, no caixón amarelo van tódolos que teñen dmarcas entre 40 e 48 minutos. Un feixe deles!

Pois eu teño marca de 38.29 no desafío 42( controlado por championchip) e estou no verde.
É máis, segundo a marca do ano pasado tería que estar no amarelo, e estou no verde..... Enfadado


Última edición por rac14 o Mér, 12 Nov 2014, 18:03; editado 1 vez
Arruti

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/13
8 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 17:56
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Mi 1ª edición de la San Martiño.... he visto por encima el foro y no he visto ningún enlace que lleve a ver el circuito. Es el que aparece en internet de años anteriores??? Es de 1 o 2 vueltas? Perfil de la carrera?? si hay algo publicado por ahí os agradecería que me informarais. Nos vemos el Domingo!!!

Miler Vintage Running Club
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 17:58
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Arruti escribió:
Mi 1ª edición de la San Martiño.... he visto por encima el foro y no he visto ningún enlace que lleve a ver el circuito. Es el que aparece en internet de años anteriores??? Es de 1 o 2 vueltas? Perfil de la carrera?? si hay algo publicado por ahí os agradecería que me informarais. Nos vemos el Domingo!!!

www.deportesourense.co...-baixa.pdf
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 18:08
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Hola.
Necesitaba saber como van las tallas de los niños por que tengo que recoger varias.
Alguien que vaya por allí lo puede preguntar?
Gracias
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 18:09
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Arruti escribió:
Mi 1ª edición de la San Martiño.... he visto por encima el foro y no he visto ningún enlace que lleve a ver el circuito. Es el que aparece en internet de años anteriores??? Es de 1 o 2 vueltas? Perfil de la carrera?? si hay algo publicado por ahí os agradecería que me informarais. Nos vemos el Domingo!!!

Varios hilos de otros años te explican.
Por ejemplo, aquí: correrengalicia.org/in...p;start=30

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Arruti

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/13
8 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 18:11
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Así da gusto!!!! Gracias Jose Durán y Pipe!!!

Miler Vintage Running Club
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 18:19
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Sobre a asignacion de caixons, esto e o que dicia o regulamento :

Estableceranse varios caixóns, sinalizados por cores, en función da marca rexistrada
no San Martiño anterior:
- Caixón negro: Reservaranse 100 postos para os/as atletas que teñan unha marca inferior a 35 minutos (homes) e 40 minutos (mulleres) na carreira do SM2013.
- Caixón vermello:
Reservaranse 500 postos para os/as atletas que teñan unha marca entre 35 e 40 minutos na carreira do SM2013.
3- Caixón amarelo:Reservaranse 1500 postos para os/as atletas que teñan unha marca entre 40 e 48 minutos na carreira do SM2013.
- Caixón verde: Popular.

En caso de que o corredor non participara na pasada edición do San Martiño a Organización tomará a decisión que estime máis oportuna previa recepción da solicitude onde o atleta faga constar os seus datos persoais e o nome, lugar, marca e data da competición

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 18:30
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

pontevedra escribió:
Pipe escribió:
Hoy algunos salimos a correr por el recorrido de la San Martiño... Silbar


pontevedra escribió:
Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo.
...
Se entendín ben o regulamento, se quixera ir dende Pontevedra tería que pagar a inscripción + o envío do dorsal + o desplazamento o día da carreira...un custo que para os tempos que están parece excesivo.

Según cuentas, el no ir es por no poder recoger el domingo el dorsal pero, tal y como dices que eres de Pontevedra, la inscripción y el desplazamiento lo tendrías que pagar igual, pero pedir que te enviasen el dorsal a un punto de recogida de ahí, sólo supondría 1 euro más.

Si es así, ojalá puedas venir el próximo año.

Un punto de recollida por 1 € mais?? Eu non sei onde vin-lin-escoitei que eran 6 ou 7 euros mais. Evidentemente se houbera entendido de 1 euro máis nun punto de recollida xa estaria inscrito... Muro

Se é asi, perdon polo meu comentario e ahí estarei o ano que ven!

Yo lo acabo de coger en Pontevedra y sólo costaba 1 euro más. La verdad que con este tema ha habido mucha confusión sobre si costaba x euros. Lo que tengo claro es que hay que leer los reglamentos para tener tu propia opinión, porque si nos fiamos sólo por lo que aparece escrito en los comentarios, en algunos casos está claro que lleva a confusión.
Y tu caso ha sido un ejemplo claro, lo has leído, te has fiado al 100% y no era exactamente así
runrunrun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/13
60 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 18:54
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Hola, igual ya esta contestado pero yo no lo encontré, tendremos duchas???
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 18:55
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Más que confusión hubo vagancia y pocas ganas de molestarse por mirar en championchip. Porque claro sí que estaba.

He leido el comentario de rac14, en deportes cibeira de santiago sí que dan camiseta. Y la talla que se ha escogido a la hora de inscribirse. Para mi es lo más práctico, el domingo sólo toca preocuparse de llegar a la línea de salida a las 10:45...
runrunrun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/13
60 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 19:05
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Correcto el mensaje anterior, yo retire hoy el dorsal y la camiseta en pontevedra en el Miller de Riobo y todo sin fallo, tendremos duchas o no?
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 19:05
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

[quote="rac14"]
Marcosf escribió:
rac14, eu non corrín nunca a Sanmartiño e respetáronme a marca do 10 km Praia de Samil deste ano. Indiquei en Championchip a data e o tempo oficial e déronme o caixón amarelo. Iso si, no caixón amarelo van tódolos que teñen dmarcas entre 40 e 48 minutos. Un feixe deles!

Pois eu teño marca de 38.29 no desafío 42( controlado por championchip) e estou no verde.
É máis, segundo a marca do ano pasado tería que estar no amarelo, e estou no verde..... :xx[/quote

Indicaches a marca ni momento de facer a inscripción? Habia un apartado onde o podias facer.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos