Gondomar escribió: |
Cada uno va a tirar por su tierra. pero eso no exime que se respete al resto de gente y no se haga un insulto generalizador " ya sabemos como sois los de esa tierra". si te cae mal alguen de esa tierra.habla con el y no generalices que tu a mi no me conoces de nada y no me puedes meter en el bote. dicho esto creo que debes retificar en ese comentario o pedir perdon porque no te he faltado al respeto ni yo ni otros colegas de esa tierra que estamos en el foro. Con respeto a que las carreras de orense son mejores que el resto ni lo se ni opino porque no he participado.solo se que a mi esta carrera de la Groba me gusto.da igual que estubiera mal señalizada.a mi me gusto y debes respetarlo. Creo que hay que darle mas importancia a la falta de civismo y respeto al monte que tienen algunos corredores que tiran basura o los insensatos que intentan engañar a la organizacion no llevando material obligatorio que en caso de sufrir un accidente les salvaria la vida. a eso hay que darle importancia!! |
Rufino escribió: |
Deixando de un lado a sinalización, non seí Mamede que non participeí, pero en plan instalacións (pabellón, duchas, etc) a Groba e bastante mellor que as outras. Os que participamos nunhas cantas xa sabemos o que é chegar morto de frio e veña ducha fria todos apiñados nun cuarto pequeno facendo números. Nada que ver cas intalacións da Groba. Se nos referimos a ambiente na meta o mesmo na Groba que en Chandrexa ou Parada. Na Groba tivemos un pabellón bastante grande pa estar as nosas anchas onde agardabas tranquilamente se querias dar unha masaxe ou falar con outros corredores. Xa me gustaria a mín ver o mesmo en Chandrexa ou Parada con ese temporal. Con esto digo que con un pouco que melloren certos aspectos en Baiona poden ter un gran trail. Tamén penso que haí xente que por moito que o fagan bén outros con carreiras novas (exemplo Quiroga), sempre coma o da sua terra non haberá. Vemos a palla no ollo do veciño pero non a pedra no noso..... Un saudo. |