memphis_ESP escribió: |
Más que confusión hubo vagancia y pocas ganas de molestarse por mirar en championchip. Porque claro sí que estaba. He leido el comentario de rac14, en deportes cibeira de santiago sí que dan camiseta. Y la talla que se ha escogido a la hora de inscribirse. Para mi es lo más práctico, el domingo sólo toca preocuparse de llegar a la línea de salida a las 10:45... |
Marcosf escribió: | ||
[quote="rac14"]
Pois eu teño marca de 38.29 no desafío 42( controlado por championchip) e estou no verde. É máis, segundo a marca do ano pasado tería que estar no amarelo, e estou no verde..... :xx[/quote Indicaches a marca ni momento de facer a inscripción? Habia un apartado onde o podias facer. |
runrunrun escribió: |
Correcto el mensaje anterior, yo retire hoy el dorsal y la camiseta en pontevedra en el Miller de Riobo y todom sin fallo, tendremos duchas o no? |
rac14 escribió: | ||
Pois en turini ourense non me deron a camiseta. Dixéronme que a recollera na feira do corredor( cousa que non entendo, pq se pido o dorsal con antelación será por algo). O ano pasado tamén o pedín baixo este sistema e si me deron a camiseta( que tampouco tén máis importancia) |
JoseDuran escribió: |
Del reglamento Caixón negro: para os/as atletas que teñan unha marca inferior a 35 minutos (homes) e 40 minutos (mulleres) na carreira do SM2013. Caixón vermello: para os/as atletas que teñan unha marca entre 35 e 40 minutos na carreira do SM2013. Caixón amarelo: para os/as atletas que teñan unha marca entre 40 e 48 minutos na carreira do SM2013. Caixón verde: Popular. |
Moussambani escribió: |
Si alguien pudiera ponerme un email de contacto de la organización para aclarar mi duda os lo agradecería enormemente. |