Foros ›
II Trail Trans Serra da Groba
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 20:15
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

edit

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje

Última edición por xabi_rabacallos o Ven, 14 Nov 2014, 22:14; editado 1 vez
Pantani

Novo foreiro
Novo foreiro
26/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 20:33

Seguramente, pero el seleccionador no se de donde es pero es el presidente del Ribeira Sacra y eres de por ahi o no hay seleccion. asi que lo de cacique viene al pelo
blablabla....
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 20:38

Cada uno va a tirar por su tierra. pero eso no exime que se respete al resto de gente y no se haga un insulto generalizador " ya sabemos como sois los de esa tierra". si te cae mal alguen de esa tierra.habla con el y no generalices que tu a mi no me conoces de nada y no me puedes meter en el bote. dicho esto creo que debes retificar en ese comentario o pedir perdon porque no te he faltado al respeto ni yo ni otros colegas de esa tierra que estamos en el foro.
Con respeto a que las carreras de orense son mejores que el resto ni lo se ni opino porque no he participado.solo se que a mi esta carrera de la Groba me gusto.da igual que estubiera mal señalizada.a mi me gusto y debes respetarlo. Creo que hay que darle mas importancia a la falta de civismo y respeto al monte que tienen algunos corredores que tiran basura o los insensatos que intentan engañar a la organizacion no llevando material obligatorio que en caso de sufrir un accidente les salvaria la vida. a eso hay que darle importancia!!
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1036 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 23:14

Deixando de un lado a sinalización, non seí Mamede que non participeí, pero en plan instalacións (pabellón, duchas, etc) a Groba e bastante mellor que as outras. Os que participamos nunhas cantas xa sabemos o que é chegar morto de frio e veña ducha fria todos apiñados nun cuarto pequeno facendo números. Nada que ver cas intalacións da Groba.
Se nos referimos a ambiente na meta o mesmo na Groba que en Chandrexa ou Parada. Na Groba tivemos un pabellón bastante grande pa estar as nosas anchas onde agardabas tranquilamente se querias dar unha masaxe ou falar con outros corredores. Xa me gustaria a mín ver o mesmo en Chandrexa ou Parada con ese temporal.
Con esto digo que con un pouco que melloren certos aspectos en Baiona poden ter un gran trail.
Tamén penso que haí xente que por moito que o fagan bén outros con carreiras novas (exemplo Quiroga), sempre coma o da sua terra non haberá. Vemos a palla no ollo do veciño pero non a pedra no noso.....
Un saudo.
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 23:46

estoy de acuerdo contigo Rufino
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 7:25

Bos días a todos!

Cambiando de tema ainda que o mellor e para tratar noutro fío pero... Tal e como foi a climatoloxía durante a carreira gustaríame que a quen lle apeteza comentase a equipación que levou para chuvia e que tal lle resultou.

Eu participei no trail curto e levei manga curta con manguitos e chuvasqueiro dos máis básicos (pouca transpiración) na mochila. Só o utilicei cando choveu, e decir, do km10 maís ou menos ata o final. A verdade non me calei pero co sudor que non transpira e algo de auga que entra pasei algo de frío na cima do monte. Despois está o frío dos pes pero ese era inevitable... Surdiume esta cuestión porque durante a carreira imaxinei como o estarían pasando a xente do trail longo, levar esas molladuras e seguir correndo outras 6 ou 8h máis.

Pareceme interesante coñecer a vosa experiencia o respecto xa que o tema do material e moi complexo e de moito investimento así que penso que as opinións dos demais poden ser boas para todos.

Un saudo a todos!!
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 13:46

yo corri la larga mas de 10h y fui con camiseta termica larga y chubasquero y sude mucho y casi no transpiro pero como llevaba la mochila rn la espalda no cogio frio.por la parte de adelante acabe seco y muy bien.y eso que cogi un chubasquero del sportzone de 10e
PABLERAS2221

Novo foreiro
Novo foreiro
13/03/12
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 18:50

Termicas de la marca LAND!!!espectaculares!!!!estan entre 26/29 euros y estan confeccionadas con un tejido que te absorbe el sudor e impide que te enfries!!!8h y media en este trail y perfecta!!!!!tanto yo como mi hermano las usamos y estamos encantados!!!
Y en cuanto a la prenda exterior...es un tema bastante complicado ya que una buena cazadora con un alto indice de transpiración e impermeable, es decir, una buena membrana.. se van de precio y ademas le sumas el inconveniente de que son prendas menos comodas y menos comprimibles(Menos PACLITE). Nosotros optamos por un "plastico" de North Face el Feather Lite Storm y perfecto.. menos claro esta, cuando nos llovia de lado...jejejej. Lo importante es colocarte la prenda de una manera correcta..bien cerrada en puños y una capucha muy ergonómica y adaptable para evitar fugas...de airearse se deben encargar las ventilaciones de la propia prenda.
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 18:58

Boas tardes gonzalorq, eu corrin na larga. Describo o meu equipamento: salin con camiseta tecnica de manga larga, debaixo levaba unha de manga corta moi axustada, a transpirabilidade moi boa. Encima, un cortaventos de Salomon, xa que parecía que a chuvia nos iba a respetar. Pasada unha hora, quitei o cortaventos, no km20 amenzaba a chuvia e puxen a chaqueta impermeable. Non pasei frio, a excepción de pes e mans (tirei de guantes). As chaquetas, en un esforzó prolongado de horas, baixo chuvia ou neve, algo terminan condensando, hay que abrir un pouco as aberturas para ventilar. Teño ganas de probar a Salomon de Gorotex Active ou a Gram Jacket de Haglöfs, pero en precios de 300€, mentres que as outras opcions movense pola mitad de precio.
O meu entender, e unha das prendas nas que mais se debe invertir, sobre todo pensando en Trails largos e con climatoloxia adversa.
RingoStu

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/14
10 Carreiras
40 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 22:03

buenas, yo hice la larga, en ocho horas, y llevaba una termica del decathlon, una camiseta de manga corta quechua trasnpirable desas, y un cortavientos tb del decathlon, asi como unos guantes de seda finos, una braga kalenji y una gorra, abajo unos pantalones corsario y unas salomon, y perfecto, mojado pero bien, el cortavientos aun mojado no deja pasar el frio, pero sí ke me mojé, y me surgió la duda de si existen chaketas ke sean cortavientos y chubasqueros, pq cuando empezó a llover a saco tb hacia un viento de la hostia, y claro como para poner el cortavientos y el chubasquero es un lio...

Otra cuestion, tema fots, por el camino habia un tio sacando fotos y me dijo el nombre y ke mirara en su perfil del facebook pero no me acuerdo del nombre, donde se pueden ver mas fotos, pq las ke ví son cutrisimas, hay mas del trail corto ke del largo
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 22:20

Lo de la ropa.... Depende un montón de cada uno.
Para los 55km ....
En mi caso un pantalón corto super fino y transpirable de los del decathlon porque prima la ropa interior, unos dim sin costuras de esos ajustados. Para arriba una camiseta Helly Hansen de las Lifa Dry, impresionantes. Sobre ella un cortavientos de los de "plastico" ultrafino y muy comprimible (queda recogido en la palma de la mano) abriéndolo y cerrandolo voy regulando la transpiración. Unos calcetines sin costuras, compressport para los gemelos y unas zapatillas simples, sin refuerzos pero buena suela. Mochila mínima para el material obligatorio e hidratación. Y una gorra. Creo que no me dejo nada.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 23:42

edit

Rodicio @ gmail.com

Última edición por xabi_rabacallos o Ven, 14 Nov 2014, 22:22; editado 1 vez
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 23:43

Gondomar escribió:
Cada uno va a tirar por su tierra. pero eso no exime que se respete al resto de gente y no se haga un insulto generalizador " ya sabemos como sois los de esa tierra". si te cae mal alguen de esa tierra.habla con el y no generalices que tu a mi no me conoces de nada y no me puedes meter en el bote. dicho esto creo que debes retificar en ese comentario o pedir perdon porque no te he faltado al respeto ni yo ni otros colegas de esa tierra que estamos en el foro.
Con respeto a que las carreras de orense son mejores que el resto ni lo se ni opino porque no he participado.solo se que a mi esta carrera de la Groba me gusto.da igual que estubiera mal señalizada.a mi me gusto y debes respetarlo. Creo que hay que darle mas importancia a la falta de civismo y respeto al monte que tienen algunos corredores que tiran basura o los insensatos que intentan engañar a la organizacion no llevando material obligatorio que en caso de sufrir un accidente les salvaria la vida. a eso hay que darle importancia!!

En lo de la basura...de acuerdo.

Rodicio @ gmail.com

xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 23:47

Rufino escribió:
Deixando de un lado a sinalización, non seí Mamede que non participeí, pero en plan instalacións (pabellón, duchas, etc) a Groba e bastante mellor que as outras. Os que participamos nunhas cantas xa sabemos o que é chegar morto de frio e veña ducha fria todos apiñados nun cuarto pequeno facendo números. Nada que ver cas intalacións da Groba.
Se nos referimos a ambiente na meta o mesmo na Groba que en Chandrexa ou Parada. Na Groba tivemos un pabellón bastante grande pa estar as nosas anchas onde agardabas tranquilamente se querias dar unha masaxe ou falar con outros corredores. Xa me gustaria a mín ver o mesmo en Chandrexa ou Parada con ese temporal.
Con esto digo que con un pouco que melloren certos aspectos en Baiona poden ter un gran trail.
Tamén penso que haí xente que por moito que o fagan bén outros con carreiras novas (exemplo Quiroga), sempre coma o da sua terra non haberá. Vemos a palla no ollo do veciño pero non a pedra no noso.....
Un saudo.

Censados en Bayona? Porque en Celeiros (Chandrexa) hay 52 censados.

Desprecias a Chandrexa o Alto Sil por ser carreras de aldea?

Tu eres del PP fijo !!!

Postdata: mis impresoras preferidas son las HP

Rodicio @ gmail.com

xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 23:48

Al final nos desviamos de tema: estaba mal señalizada o no?

Rodicio @ gmail.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos