Moussambani escribió: |
Hola, Sabéis si existe la posibilidad de saber en que cajón han asignado a los corredores? Es que por ejemplo en mi caso no corrí la San Martiño 2013 y tengo este año en un 10k homologado (Samil) una marca de 36'13", y tengo miedo a que me hayan asignado el cajón verde y salir atrás de todo. En la inscripción en championchipnorte de todos modos he acreditado mi marca, pero no vaya a ser... Si alguien pudiera ponerme un email de contacto de la organización para aclarar mi duda os lo agradecería enormemente. Gracias de antemano |
Moussambani escribió: |
Hola, Sabéis si existe la posibilidad de saber en que cajón han asignado a los corredores? Es que por ejemplo en mi caso no corrí la San Martiño 2013 y tengo este año en un 10k homologado (Samil) una marca de 36'13", y tengo miedo a que me hayan asignado el cajón verde y salir atrás de todo. En la inscripción en championchipnorte de todos modos he acreditado mi marca, pero no vaya a ser... Si alguien pudiera ponerme un email de contacto de la organización para aclarar mi duda os lo agradecería enormemente. Gracias de antemano |
pontevedra escribió: |
Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo. Xa sei que ningén vaime a botar de menos...pero é unha pena. Falo con total descoñecemento do tema, dado que ata este ano nunca interesarame por correr esta carreira, aunque evidentemente xa oira falar de ela. Entendo que non é posible despachar 8.000 dorsais o dia da carreira, pero habería que faciliar os medios a xente de fora da cidade (se o que se quere e que a convocatoria vaia medrando, claro...), coa posibilidade de recollelo o domingo ou faciliar a recollida en un punto dos núcleos máis poboados de galicia (convenio co concello, coa tenda de turno...por exemplo) se custo añadido. Se entendín ben o regulamento, se quixera ir dende Pontevedra tería que pagar a inscripción + o envío do dorsal + o desplazamento o día da carreira...un custo que para os tempos que están parece excesivo. Non é unha critica se non unha opinión, que loxicamente se conseguiu esta fama será por as cousa xa as fan ben. Moita sorte a todos e espero poder participar nangunha ocasión! |