sanmikel escribió: |
Non tiña pensado decir nada da carreira, pois a "carreira" en si me gustou e non quería votar abaixo as miñas ilusións futuras nela por temas organizativos. Pero visto como se poñen algúns defensores a ultranza, me parece que vou soltar a miña opiniión. A min o comentario de "miticoxose", foi o detotante que me fixo escribir este post. Espero que se tome isto como unha crítica constructiva, pois así o é! |
miticoxose escribió: |
Solo critico cuando hay algun echo que me influye a la hora de correr,y y para mi en este caso no hubo ninguna. |
WaSKeR escribió: | ||
O de "algún echo que me influye" refiereste a si te expulsan da carreira? As H son letras traicioneras A min o único que me impide correr é unha gripe ou unha lesión. Dicir que unha organización é boa solo por se podes correr ben ou non é de xuzgado de guardia! |
Dicir que unha organización é boa solo por se podes correr ben ou non é de xuzgado de guardia! |
Quiquevich escribió: |
Y desde luego, cuando voy corriendo no voy pensando en otra cosa que no sea disfrutar al lado de los que me acompañen esa mañana, sean vigueses, compostelanos o de Pernambuco. Más que nada porque creo que todos vamos a lo mismo: hacer deporte y pasar una buena mañana. Un saludo y haya paz! |
miticoxose escribió: | ||
Y estando totalmente de acuerdo con esto ultimo que dices,me parece que decir que la gente que paseaba no te hacia ni caso y que eso solo me paso en Vigo,me parce una critica ridicula y gratuita. Como bien dices hay quien se dedica a correr y disfrutar y otros a correr y criticar |
Pasara por alto este último e importantísimo punto...ser da casa é o que ten, non che queda outra que defender as cousas incluso cando son difíciles de defender. Non vou a repetir todo o que xa puxeron outros foreiros, como o problema na chegada a partir dos que entraban de 40 min en diante...os problemas coas carreiras dos pequenos e o tema dos trofeos, que xente á que lle gusta levar camiseta e pagou como os demais e foise sen ela...pero para ti "siendo en tu ciudad" será todo mentira... |
Si por dar mi opinion y decir que repetire en una carrera y mas por ser de mi ciudad,tengo que leer estos comentarios de este personaje, añadido a lo de que la gente que paseaba no animaba y solo le paso en Vigo.... me parece que la objetividad se pierde. |
WaSKeR escribió: |
E no do avatar non vou opinar porque esto é un foro de atletismo e inda che gustaría menos o que che podería escribir...pero sobre esa cuestion fasme recordar a mesma deixadez en Vigo cos deportes, con 4.000/5.000 espectadores en segunda fai uns anos, non pasaba solo cas carreiras populares |
No es necesario que repitas en las carreras de Vigo, no necesitamos gente tan absurda y ridicula como tu corriendo por nuestras calles.. Y a ver si te aplicas y te echas otros cuatro años sin escribir porque para escribir lo que escribes es mejor que te guardes tus opiniones. Ya se te veia venir criticando a la gente de Vigo. En fin... |