Foros ›
Autor
Mensaxe
miticoxose

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/14
12 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 15:13
Asunto: Re: VIII Carrera popular Vigo+11 (09/11/14)

Para ser un simple comentario,no dejas títere con cabeza en el tema de la camiseta
Abraiado

Dices que por organizacion no volverias a correr,pero solo te vasas en lo que comenta la gente respecto a los errores que se pudieron cometer..tu critica facil es,no habia camiseta de mi talla y la gente no animaba...tu a tu royo..
Y claro que dfiendo mi ciudad y no por eso voy a dejar de criticar algo que para mi fuera criticable,pero yo me inscribo para correr y disfrutar del ambiente y la competitivad con los demas corredores y solo critico cuando hay algun echo que me influye a la hora de correr,y y para mi en este caso no hubo ninguna.
Criticar diciendo,muchas foreros dicen,moitas personas dicen.....como dices tu,en los mundos de yupi
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 18:36

Non tiña pensado decir nada da carreira, pois a "carreira" en si me gustou e non quería votar abaixo as miñas ilusións futuras nela por temas organizativos. Pero visto como se poñen algúns defensores a ultranza, me parece que vou soltar a miña opiniión.
A min o comentario de "miticoxose", foi o detotante que me fixo escribir este post.
- Circuito urbano por Vigo, coas súas costas (poucas) e unha baixada fantástica a toda pastilla.
- Se tivo que cambiar o circuito por varios imprevistos. Pero considero que unha carreira organizada por o Concello, o Corte Inglés e FGA, podía ter en conta certos imprevistos, sabendo que é unha carreira marcada no calendario con moita antelación (Vigo +11 se chama porque é o 11/11 as 11:11, ou o domingo máis preto).
- Camisetas: nesfasto o tema, a facelo, ¡facelo ben!Se non non as entregues e todos tan panchos, todos nos incribirmos e se podería por a talla, se non o fas así, e que eres un desastre como organizador.
- Non indicar nada do gardaroupa (que facemos os que non o sabemos), vamos en tiras unha hora antes? E as mochilas? Estar pendente disto é un caos. No inverno o gardaroupas ten que ser obligatorio, e máis nunha cidade grande, onde podes aparcar a 3 km da carreira.
-Saída: eu non me enterei, ata que empezou a xente a correr, non houbo aviso nen nada..( un disparo creo...) Saída moi apelotonada.
- Non todos os kilómetros estaban indicandos.
- Entendo que é dificil controlar 11 km por Vigo, pero non se pode consentir que case se atropelen a corredores en glorietas como sucedeu. Se non se pode garantizar a seguridade dos corredores ante os coches, que o concello non movilize a ninguén e que non se celebre a carreira.
- Tempos netos, non entendo como sendo a saída e chegada no mesmo punto, non hai tempo netos!!
- Chegada nunha curva pechada sobre adoquíns, en novembro!! (Que esperabamos? Sol? Menos man que so houbo un ferido.
- Se se acabou a auga e mazáns para os participantes, iso so é culpa da organización (aínda que haxa xente que repita e se leve varios). Se pode controlar, como fan noutras carreiras.
- Xuíces ou controladores... (eu vin 2 ou tres o longo do recorrido). para que? Se non é homologada, non vale a marca, e non se vai descalificar a ninguen. Canta xente se subiu as aceras, bordillos e se saltou case todsos os conos.. ( o principio, como o recorrido era moi estreito en algunhas zonas era aínda pasable para evitar males maiores)
- Premios: de aquí non podo falar por habelo vivido pois non me quedei. Pero se se pon que hai trofeos para todas as categorías, así debería ser.

Se hai un regulamento e non se cumple, para que vale?
Eu prefiro pagar o mesmo que paguei, e non ter camiseta se me din que non hai. Pero se ahi e me dan unha na que entran 3, non me vale de nada.
Pago a gusto calquer carreira que esté ben organizada de ante mán, e na que os organizadores teñan intención de mellorala ano tras ano. Iso se chaman criticas constructivas que os organizadores deben tomar nota e facela mellor. Pero parece que nesta carreira non é así. Tómano moi a peito, e a culpa sempre e de outros.

pd: Voltarei para o ano correla se podo, pero porque o circuito urbano me gustou, e me gusta correr por a miña cidade, e porque fago pouco caso dos temas organizativos... pero das 9 carreiras que fun ata agora,en 2 meses, esta foi a peor organizada de todas.

Espero que se tome isto como unha crítica constructiva, pois así o é!
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 21:54

sanmikel escribió:
Non tiña pensado decir nada da carreira, pois a "carreira" en si me gustou e non quería votar abaixo as miñas ilusións futuras nela por temas organizativos. Pero visto como se poñen algúns defensores a ultranza, me parece que vou soltar a miña opiniión.
A min o comentario de "miticoxose", foi o detotante que me fixo escribir este post.

Espero que se tome isto como unha crítica constructiva, pois así o é!

Chapó SanMikel Aplauso Aplauso

Pode ser máis alto...pero non máis claro! Non vai dar feito a contestarche pa defender todo eso, po ano vano contratar de asesor
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 22:01

miticoxose escribió:
Solo critico cuando hay algun echo que me influye a la hora de correr,y y para mi en este caso no hubo ninguna.

O de "algún echo que me influye" refiereste a si te expulsan da carreira? As H son letras traicioneras Guiño
A min o único que me impide correr é unha gripe ou unha lesión. Dicir que unha organización é boa solo por se podes correr ben ou non é de xuzgado de guardia!
miticoxose

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/14
12 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 23:44

WaSKeR escribió:
miticoxose escribió:
Solo critico cuando hay algun echo que me influye a la hora de correr,y y para mi en este caso no hubo ninguna.

O de "algún echo que me influye" refiereste a si te expulsan da carreira? As H son letras traicioneras Guiño
A min o único que me impide correr é unha gripe ou unha lesión. Dicir que unha organización é boa solo por se podes correr ben ou non é de xuzgado de guardia!

Te recomiendo que a la proxima carrera te lleves una libreta y mientras corres vas anotando...
Aunque bueno,viendo tu avatar no me extrañan tus criticas tanto a la organizacion como a la gente de la ciudad.
miticoxose

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/14
12 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 0:07

WaSKeR escribió:
miticoxose escribió:

Dicir que unha organización é boa solo por se podes correr ben ou non é de xuzgado de guardia!

Y ya que sabes tanto de ortografia, a ver si te aplicas un poco mas en la lectura,y donde lees que solo critico lo que me influya a la hora de correr,no quiera decir que eso signifique que la organizacion se buena,como interpretas tu.
Criticar la organizacion de una carrera por la talla de la camiseta y por lo que dicen los demas tiene tela ! Muro
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 0:55

Con todos los respetos míticoxose, el avatar no tiene porque influir en nada. No mezclemos churras con merinas por favor. Soy de A Coruña y deportivista a muerte, 25 años de socio, y el domingo corrí la carrera. Como puse arriba me gustó el circuito y la oportunidad de correr por primera vez en tu ciudad, la misma que la de mi mujer por cierto.
Se pueden tener opiniones, incluso entrar en discusiones personales sin tener nada que ver el avatar o el equipo al que defiendas, me parece de parvulario la verdad.
Como ya puse anteriormente, y a pesar de algunos fallos de organización, espero poder repetir el año que viene, al igual que la de Samil o alguna otra que se celebre ahí. Y desde luego, cuando voy corriendo no voy pensando en otra cosa que no sea disfrutar al lado de los que me acompañen esa mañana, sean vigueses, compostelanos o de Pernambuco. Más que nada porque creo que todos vamos a lo mismo: hacer deporte y pasar una buena mañana.
Un saludo y haya paz!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4767 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 10:13

ese es el espiritu,bien hablado Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
romane

Maratoniano
Maratoniano
11/05/09
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 13:57

Administrador ahí tienes a otro fenómeno, llamado WaSKer , otro súper atleta.
Yo no corrí esta carrera, pero estaba en la calle Venezuela animando a los atletas, por favor cuelga una foto tuya y el año que viene contrato una orquesta para animarte cuando pases. Si correr una próximamente, que estoy seguro que debes ir todos los domingos una, avisa que estoy seguro que vamos a animarte varios foreros de esta pagina.
miticoxose

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/14
12 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 21:36

Quiquevich escribió:
Y desde luego, cuando voy corriendo no voy pensando en otra cosa que no sea disfrutar al lado de los que me acompañen esa mañana, sean vigueses, compostelanos o de Pernambuco. Más que nada porque creo que todos vamos a lo mismo: hacer deporte y pasar una buena mañana.
Un saludo y haya paz!

Y estando totalmente de acuerdo con esto ultimo que dices,me parece que decir que la gente que paseaba no te hacia ni caso y que eso solo me paso en Vigo,me parce una critica ridicula y gratuita.
Como bien dices hay quien se dedica a correr y disfrutar y otros a correr y criticar
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 23:05

miticoxose escribió:
Quiquevich escribió:
Y desde luego, cuando voy corriendo no voy pensando en otra cosa que no sea disfrutar al lado de los que me acompañen esa mañana, sean vigueses, compostelanos o de Pernambuco. Más que nada porque creo que todos vamos a lo mismo: hacer deporte y pasar una buena mañana.
Un saludo y haya paz!

Y estando totalmente de acuerdo con esto ultimo que dices,me parece que decir que la gente que paseaba no te hacia ni caso y que eso solo me paso en Vigo,me parce una critica ridicula y gratuita.
Como bien dices hay quien se dedica a correr y disfrutar y otros a correr y criticar

En eso estamos de acuerdo. A muchos les importará un pepino la carrera y a otros incluso les molestará porque cortan las calles. Por eso ni tienen porqué animar ni nada, si animan agradecidos que estaremos. Mi comentario era por lo que dijiste del avatar, que no me parecía adecuado. No por ser de Coruña se va a criticar lo de Vigo necesariamente y viceversa. Yo solo tengo como rival en Vigo al R.C. Celta, nada más. Por el resto no tengo nada que decir, al contrario, siempre que voy ahí me tratan como en casa.
Un saludo!
miticoxose

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/14
12 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 0:29

WaSKeR escribió:
miticoxose escribió:

Yo sin duda repetire por lo bonito del circuito y mas por ser en mi ciudad..

Pasara por alto este último e importantísimo punto...ser da casa é o que ten, non che queda outra que defender as cousas incluso cando son difíciles de defender.

Non vou a repetir todo o que xa puxeron outros foreiros, como o problema na chegada a partir dos que entraban de 40 min en diante...os problemas coas carreiras dos pequenos e o tema dos trofeos, que xente á que lle gusta levar camiseta e pagou como os demais e foise sen ela...pero para ti "siendo en tu ciudad" será todo mentira... Muro

Entiendo que mi comentario sobre el avatar pueda malinterpretarse,pero si por dar mi opinion y decir que repetire en una carrera y mas por ser de mi ciudad,tengo que leer estos comentarios de este personaje, añadido a lo de que la gente que paseaba no animaba y solo le paso en Vigo.... me parece que la objetividad se pierde.
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 11:29

miticoxose escribió:
Si por dar mi opinion y decir que repetire en una carrera y mas por ser de mi ciudad,tengo que leer estos comentarios de este personaje, añadido a lo de que la gente que paseaba no animaba y solo le paso en Vigo.... me parece que la objetividad se pierde.

Eu polo de agora non che faltei...o único que perde algo nese caso es ti. Agora xa recordo o por qué de estar 4 anos sen escribir. Ou pos o que lles interesa ós de sempre ou saltan os trolls...non vou perder o tempo en debates absurdos, sobre todo despois de que vos exaltedes tanto por uns comentarios sin màis, nos que inda por encima todos temos razón.

Pois moi ben gañaches...a carreira foi maravillosa e a organización de 10 e para o ano volverei...haberà que darche a razón para ver se asì durmes contento. Aplauso Aplauso

E no do avatar non vou opinar porque esto é un foro de atletismo e inda che gustaría menos o que che podería escribir...pero sobre esa cuestion fasme recordar a mesma deixadez en Vigo cos deportes, con 4.000/5.000 espectadores en segunda fai uns anos, non pasaba solo cas carreiras populares Guiño
miticoxose

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/14
12 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 12:24

WaSKeR escribió:

E no do avatar non vou opinar porque esto é un foro de atletismo e inda che gustaría menos o que che podería escribir...pero sobre esa cuestion fasme recordar a mesma deixadez en Vigo cos deportes, con 4.000/5.000 espectadores en segunda fai uns anos, non pasaba solo cas carreiras populares Guiño

No es necesario que repitas en las carreras de Vigo, no necesitamos gente tan absurda y ridicula como tu corriendo por nuestras calles..
Y a ver si te aplicas y te echas otros cuatro años sin escribir porque para escribir lo que escribes es mejor que te guardes tus opiniones.
Ya se te veia venir criticando a la gente de Vigo.
En fin...
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 13:19

miticoxose escribió:
No es necesario que repitas en las carreras de Vigo, no necesitamos gente tan absurda y ridicula como tu corriendo por nuestras calles..
Y a ver si te aplicas y te echas otros cuatro años sin escribir porque para escribir lo que escribes es mejor que te guardes tus opiniones.
Ya se te veia venir criticando a la gente de Vigo.
En fin...

Igual es cosa del Gallego, que no lo entiendes bien...pero por poner que no me parece un circuíto animado (Como sí me lo parecieron otros de ahí) y que la organización no trató bien el tema de las camisetas, como ya avanzaron 3 días antes por este foro que pasaría, reaccionar de esa manera me parece absurdo...y si tendré que volver a dejar de escribir, pero en los temas en los que nos honres con tu presencia.

Xa que para perder o tempo en xente que solo quere ver o que lle interesa prefiero aforrar o meu valioso tempo antes de gastalo en darche explicacións. E que me disculpen o resto de foreiros normais pola paliza pero xa non vou contestar máis, non merece a pena...por certo, igual solos veciños e ti sen sabelo, por eso che dixen que igual te confundías co avatar!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos