Foros ›
II Trail Trans Serra da Groba
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 20:33
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

estoy flipando....de verdad...derivais continuamente el debate hacia descalificaciones hacia mi persona...

el debate es si la prueba estaba mal señalizada o no.

cansado: reirse de las lesiones de los demàs...en fín.oye...yo no tengo culpa de que me encante la lectura y conocer a Parlov.

ahora te denominas "cansado" pero antes eras anónimo ( no olvides que soy informàtico y sé rastrear una IP)...

apareces ahora para insultar desde el anonimato...mezquino y delecnable

gondomar: aunque esté en desacuerdo con tu opinión sobre el balizaje de A Groba....al menos escribes mi nombre con B jeje

que màs....mmmm....expulsión??? venga va...me apunto

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 20:38

cansado escribió:
Buenas, sorprendido ante los comentarios fascistoides, de corte hitcleriano realizados por Don Xavi, relativos aun conjunto de personas de una tierra determinada, en que de modo evidente se falta al respeto a un conjunto de personas, me gustaría saber si el moderador o persona responsable del foro piensa hacer algo. Lo digo por algo tan simple porque si este tipo de faltas de respeto colectivas, como las individuales realizadas a Bernardo o a Gondomar, se convierten en la forma normal de expresarse en el foro, se corre el peligro de qeu la próxima salida de una carrera se convierta en un campo de batalla, de hecho no se como todavía unos cuantos de "esa tierra" no se han dado por aludidos. Supongo que su nivel de paciencia y educación están muy por encima del citado, aunque si en una carrera alguien pasa a la via de facto con Don Xavi yo seré el primero en aplaudirlo.
En otro orden de cosas propongo como corredor, con muy poca experiencia, pero con suficiente sentido común para saber que no hay porque aguantar las tonterias de Don Xavi, que por el moderador se le exijan disculpas públicas por su comentario fascistoide y en caso de no obtenerlas que se le expulse.

campo de batalla???
fascistoide???
xavi con v???
hitleriano???

drach ünder die spanien....

a la espera de la intervención del moderador pido disculpas a guti...ruben_corujo...gondomar...por MENTIR y no reconocer que en AGroba la señalización fué percecta.

Rodicio @ gmail.com

xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 20:40

edit

Rodicio @ gmail.com

Última edición por xabi_rabacallos o Sáb, 15 Nov 2014, 9:30; editado 1 vez
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 20:46

me autoimpongo un mes de autoexpulsión desde ya mismo.agradecería que ante la imposibilidad de turno de réplica no se aproveche la circunstancia para "zaszaszas".

lo dicho.cierro ya mismo.

postdata: guti..lo siento tron

Rodicio @ gmail.com

Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 20:55

Aún no me pude leer este tema, pero espero no tener que empezar a leer insultos y borra mensajes. Venga, a respirar todos y si hay algo que editar u off-topic podéis hacerlo vosotros mismos.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 21:22

Xabi.
eu non fun a carreira , igual ca ti .
non discuto a balizaxe.

pero faltache a xente do Val Miñor e a algun mais !!!

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 22:23

guti290971 escribió:
Xabi.
eu non fun a carreira , igual ca ti .
non discuto a balizaxe.

pero faltache a xente do Val Miñor e a algun mais !!!

A mi no me faltó, ofende quien puede, no quien quiere.
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 0:21

Os de A Guarda sempre estamos demasiado ó sur!!!!
Xa se podía fechar este post....de Trail ten pouco....!!!

Unha aperta ó Guti!!! Guiño

Saudos....deica....!!! Guiño
RingoStu

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/14
10 Carreiras
40 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 0:51

bueno creo ke se deberia xa acabar co tema este e falar so da carreira.
Xa que antes nadie me fixo moito caso o meu comentario anterior volvo a falar do tema das fotos durante a carreira, donde coño hai fotos, o enlace ke me mandaron o correo con fotos a verdade ke son un pouco cutres, durante a carreira vin varias persoas sacando fotos con camaras, de feito sacaronme vairas a plan, e keria saber donde se poden ver mais fotos da carreira

No Pain No Glory
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 1:44

Miño Records..........

www.facebook.com/media...245&type=1

www.flickr.com/photos/...814475887/
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 9:10

Hola

Eu tal como dixen no meu post, dinlle un SUSPENSO a organizacion na balizaxe una vez rematada a proba, estou co amigo Damores na exposicion do problema, eu non sei si a organizacion que e parte e perxudicada neste caso, esta o tanto de isto ou non, pero eu por si leen ou alguien llo fai chegar vou dicir o que averiguei a traves algun dos voluntarios que balizaron a probar.

A balizaxe si se fai o Xoves, non da garantias de que o dia da proba todo o feito este no seu lugar, cousa que pasou, cintas po lo chan, cintas que deberian marcar os cruces inexistentes, ainda que se puxeran non estarian tampouco.

O feito de coñecer a zona non debe ser motivo para escatimar na distancia entre cintas, hai que pensar que veñen participantes de fora, e supostamente a proba faise correndo, mirando po chan pa non caerse e si tes que pararte, mirar pa tras por si non viches ben ou preguntarlle a outros compañeiros si viron alguna cinta, non deveria formar parte do regulamento da carreira.

Da igual o numero de rollos de cinta que se gasten, o finde contas a cinta era de balde non si, donacion do Gadis, frases como "non poñas mais cintas, que despois temos que recollelas" xa o dice todo.

A contratacion duna empresa de cronometraxe, nuna proba na que a entrada dos participantes e moi espallada para min non ten moita loxica, quizas cara a galeria ou aforrarse o traballo da cronometraxe teña mais que ver.

A organizacion ten que plantearse que hai que traballar moito, pero moito, as cousas non se arranxan dende un despacho.

Un saudo a Guti, Sergio (si que nos coñecemos alo) Pantani, French e a todos os que estivemos po la Groba...
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 9:26

Totalmente de acordo contigo Montxo!
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 12:53

Yo por mi tambien me centro en la carrera ya que por lo que veo esto no va a nada por parte de algunos y tengo la conciencia tranquila de no insultar a nadie.
En cuanto a la carrera yo recomendaria señalizarla el dia antes y que lo hagan las mismas personas y que para el año haya mas voluntarios en los cruzes conflictivos.
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
762 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 12:57

y por favor.opinemos los que SI nos atrevimos a ir al trail y no los que no fueron que sino se va a volver a abrir el debate.gracias
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 14:06

Una pregunta, la gente que la organiza tiene experiencia en montaña?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos