Foros ›
Autor
Mensaxe
Cinoche

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/11
3 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 7:16
Asunto: Maraton de Valencia 2014

Somos un grupo de runners da mariña lucense que imos dar o salto a grande distancia (estrearnos) nesta maraton, polo q desexariamos saber impresions sobre a mesma. Grazas.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 9:35
Asunto: Re: Maraton de Valencia 2014

Non vos podo dar impresións en concreto dese maratón porque non participei pero si que o teño en mente para un futuro, e creo que escollistes un bo lugar para a primeira vez...

Desde logo, por como está medrando (xa ten etiqueta de bronce da IAAF), por temperaura e data, e polo perfil, sería a miña primeira opción dos maratóns estatais, xunto, quizáis, con Sevilla.

Que saia todo moi ben na vosa estrea no maratón! Xa contaredes por aquí a vosa experiencia. Saúdos! Guiño
Andrés

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/08/10
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 10:44

Eu a de Valencia teñoa en mente para o ano. Este ano debutei en Sevilla, en febreiro, e tamén e das mellores para debutar porque e un recorrido totalmente llano con boa temperatura.
runrunrun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/13
60 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 13:13

Hola, gran elección correr en Valencia, vuelo barato y directo, hotel por 50 euros, recorrido plano, últimos km en bajada, música en directo en muchos puntos kilométricos, gran avituallamiento con dátiles, geles, isotónicas, etc, mucha gente, paella y cerveza gratis con inscripción, bueno lo dicho gran elección Valencia.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 18:54

Estou de acordo con runrunrun. Para min, a maratón máis rápida das que corrín (Oporto, Barcelona, A Coruña). O final da carreira é espectacular.
Ánimo con esa preparación.
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 21:30

Valencia es toda una experiencia. Quitando la zona de la universidad, que es´ta en la primera mitad, el resto tiene un ambiente impresionante. Y os digo por experiencia que es una pasada hacerse maratoniano en la Ciudad de las Artes, así que disfrutadlo.

¿Impresiones? Id cuanto antes a por el dorsal, que el año pasado fue un poco caótico. La feria está bien, sin ser nada exagerado. La paella party a mí me gustó, sobre todo porque es gratis. La salida es muy emocionante, sentidiño hasta el 30, que luego hasta aprox el 36 pica un poco arriba y si vas pasado...

Sobre los últimos kilómetro, desde la plaza de toros a meta, es mejor no decir nada y vivirlo Guiño
Cinoche

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/11
3 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 14:12

Moitas grazas polos comentarios, un extra de motivacion sempre é bo. Aqui andamos pelexando e disfrutando das tiradas moito longas. Aplauso
Cinoche

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/11
3 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 18:10

Obxectivo cumprido, Galicia ten 6 novos maratonianos. Grande experiencia en terras valencianas. Aplauso Aplauso Aplauso
mopofo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/01/14
68 Carreiras
584 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 15:15

Enhorabuena a todos !
Tomo nota ya que todo el mundo habla maravillas de valencia ...quizá en el futuro me anime
DIMECO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/14
12 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 19:58
Asunto: Maraton de Valencia 2014

Boas Noites:
Para un corredor popular, rematar a súa primeira maratón sempre será unha gran experiencia, pero si por encima o fan 5 amigos, o rematar a maratón de Valencia é algo inolvidable que recordaremos para sempre. 5 meses de adestramentos, centos de kilometros nas pernas, miles de wasaps para motivarnos ou mesmo picarnos fixeron que esta aventura merecera a pena. Gracias a José Ángel, Pablo, Pedro e Tito (por orden alfabético) por formar parte desta aventura que espero non sexa a última.
p.d. Agradecementos especiales para o home do mazo que ontes respetou ó Maxufre Team e non apareceu polo tan temido MURO!.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 20:32

A carreira estivi moi ben organizado e agardo correla completa o ano que ven xa que este fun adestrar e só fixen forte a primeira metade e logo rodei un pouco mais e agardei ó meu irmán para acompañalo nos derradeiros quilómetros.

Estase a colocar moi ben no ranking e eu que teño corrido moitas das grandes podo dicir que está a moi bo nivel e non só pola organización senón pola cantidade de público que saiu á rúa para animar e acompañar.

Levos varios anos desexando correla pero ata agora non se coincidiron as circunstancias para ilo pero Valencia paga a pena.
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
698 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 20:39

Moi probable que sexa da partida no 2.015 eu tamén

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas