Foros ›
Medio Ironman Hércules Xtreme 2015, A Coruña
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sentidiño

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
130 Carreiras
204 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 15:24
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

feexenio escribió:
Ola JacoboDC, quixen decir ós 25 metros, é decir: despois de facer un largo de piscina teño que parar uns 30 segundos, heche o que hai, a ver si co tempo podo mellorar. Por agora estou practicando técnica, respiración, coordinación e ainda non chegei ás rutinas de "umbral de lactato" como dí o libro. Supoño que alá polo verán terei mellorado algo, polo de agora NEUROMUSCULARMENTE ainda me queda afianzar flotabilidade, movemento de corpo, respiración, equilibrio e sobre todo "calma zen" na piscina. Supoño que coa flotabilidade do neopreno as cousas serán máis fáciles. Por certo, aprobeito para pedirche opinión: Teño enfilada unha BH de cambio 105 e orquilla de carbono, está na web de BHBikes por 1079€, ten 11 piñóns, é a nova de 2015, cor vermello ¿estou tirando os cartos ou é unha compra maestra? Neopreno teño enfilado na páxina web de Wiggle un Orca do máis básico por 100€ aprox. ¿qué che parece todo isto? Saudos fiera, vinte nalgunhas fotos de Pontemaceira, Ribeira, na carreira de Santiago. Eres un dos meus referentes. Saudos.

Hola muy buenas.

Mira en esta pagina tienen buenos precios www.fabreguesbicicletas.es/
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 16:12

Grazas sentidiño, xa fixen a comparación con algunhas bicis con cambio 105 e a verdade que non hai moita diferencia, por moi pouco máis prefiro comprar nunha tenda "físic" e non en internet e así me coñecen sobre todo polo tema de garantía. Grazas de tódolos xeitos.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 15:08

feexenio escribió:
Ola JacoboDC, quixen decir ós 25 metros, é decir: despois de facer un largo de piscina teño que parar uns 30 segundos, heche o que hai, a ver si co tempo podo mellorar. Por agora estou practicando técnica, respiración, coordinación e ainda non chegei ás rutinas de "umbral de lactato" como dí o libro. Supoño que alá polo verán terei mellorado algo, polo de agora NEUROMUSCULARMENTE ainda me queda afianzar flotabilidade, movemento de corpo, respiración, equilibrio e sobre todo "calma zen" na piscina. Supoño que coa flotabilidade do neopreno as cousas serán máis fáciles. Por certo, aprobeito para pedirche opinión: Teño enfilada unha BH de cambio 105 e orquilla de carbono, está na web de BHBikes por 1079€, ten 11 piñóns, é a nova de 2015, cor vermello ¿estou tirando os cartos ou é unha compra maestra? Neopreno teño enfilado na páxina web de Wiggle un Orca do máis básico por 100€ aprox. ¿qué che parece todo isto? Saudos fiera, vinte nalgunhas fotos de Pontemaceira, Ribeira, na carreira de Santiago. Eres un dos meus referentes. Saudos.
Uf, a ver eu non son o maus indicado para dar consellos nin dicir que pode facer cada un e que non.Un MD son 1900 m, son moitos 25 metros, e como xa viches en Boiro, non ten nada que ver nadar na piscina a nadar no mar con máis xente...Ti non te fíes moito do que digan os libros. Eu nin sei o que é iso. Iso deixaos para os pros.Preocupate de facer metros e metros,iso é o importante. Eu cando comecei facía 25 e basta, agora dou feito 5000 sen parar.Quizais che axude máis un curso de natación que o libro ese.Respecto á bici, e unha boa opción. Saúdos
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 17:56

JacoboDC, grazas polo da bici, quedo tranquilo, ainda que é unha pasta, penso que teño bici para tempo. Con respecto ó de natación eu penso que irei progresando pouco a pouco, de feito cada vez síntome con máis soltura na auga, irei vendo conforme pasen os meses a ver qué tal evoluciono. A verdade é que faltame non sei como dicilo, encontrar ese punto de coordinación na auga no que poda facer un esforzo sostido. Ireiche preguntando pouco a pouca "jefe" pero quédome coa túa experiencia e intentarei polo menos copiala.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 17:58

Esquecíame o tema do curso: na piscina da USC fanse cursillos durante todo o ano, irei vendo si non evoluciono ben a posibilidade de facer un pero a verdade é que síntome comodísimo facendo eu as rutinas. Anque bueno o tema do entrenador recoméndao todo o mundo. Saudos.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2014, 9:42

Leyendo el reglamento veo que el check in en boxes es OBLIGATORIAMENTE el sábado.Podian abrirun poco la mano en eso.Sino algunos o tenemos que hacer dos viajes a La Coruña o dormir alli.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2014, 12:15

JacoboDC, unha preguntiña: ¿que se compra primeiro o neopreno ou o mono de triatlón? Dígoo porque ó mellor chega con comprar o mono, nadar con él e según teño entendido sécanse rápido. Ademáis as probas soen ser no verán. Por certo, a bici ven sin pedais, supoño que anque un non esté acostumado é sempre mellor comprar "calas" con zapatos axustables.
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2014, 19:55

feexenio escribió:
JacoboDC, unha preguntiña: ¿que se compra primeiro o neopreno ou o mono de triatlón? Dígoo porque ó mellor chega con comprar o mono, nadar con él e según teño entendido sécanse rápido. Ademáis as probas soen ser no verán. Por certo, a bici ven sin pedais, supoño que anque un non esté acostumado é sempre mellor comprar "calas" con zapatos axustables.

A ver me temo q vas a tener q tener las dos cosas, me explico: El mono "solo" lo puedes utilizar en los Tri populares, pero en los federados el uso d neopreno es obligatorio a una determinada temperatura, con lo cual t arriesgas a presentarte en un Tri sin neopreno y q sea obligatorio su uso con lo cual t puedes quedar fuera d la prueba.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 7:46

Hola mostoles73 y compañía, qué te parece este:http://www.wiggle.es/neopreno-de-manga-larga-orca-trn-thermo-2014/
por si no sale bien el enlace es un neopreno de manga larga ORCA - TRN Thermo 2014 de 107,31€ está a la venta en la web de Wiggle España. Supongo que será fiable la compra por internet fijándose en la medida del torso. Trisaludos.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 10:13

feexenio escribió:
Hola mostoles73 y compañía, qué te parece este:http://www.wiggle.es/neopreno-de-manga-larga-orca-trn-thermo-2014/
por si no sale bien el enlace es un neopreno de manga larga ORCA - TRN Thermo 2014 de 107,31€ está a la venta en la web de Wiggle España. Supongo que será fiable la compra por internet fijándose en la medida del torso. Trisaludos.
O TRN e moi básico.Eu miraría de buscar un S4, que ainda os hai x ahi, e se cadra x 50/60 euros mais tes un traxa bastante mellor.As tallas son bastante fiables, pero conta que che ten que quedar axustado porque senon entrache auga.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 11:40

feexenio escribió:

Yo tengo ese modelo. Suficiente. Es más, para un mal nadador ayuda por su flotabilidad. Ojo con la talla, según la tabla y las medidas yo estaba entre dos tallas. Pedí la más grande. Tuve que cambiarlo por una más. Un saludo.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 12:34

Bueno pues a ver qué hago. Otra pregunta: resulta que tengo enfilada la BH de cambio 105 de aluminio y orquilla de carbono y me dice un amigo que ahorre un poco más y que compra la de cuadro de carbono, que por 200 euros más tendría una de carbono y no sólo hay diferencia en el peso sino en la absorción de vibración y no sé qué más. ¿qué me aconsejáis?
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 12:37

Es decir, que por poco dinero me dicen que compensa el salto de calidad y que como ese salto de calidad no suele haber otro. No sé porque parece ser que el carbono si se rompe te puedes olvidar de la bici. ¡qué novato soy en esto! Por favor sinceriada y buenos consejos.
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 15:15

feexenio escribió:
Bueno pues a ver qué hago. Otra pregunta: resulta que tengo enfilada la BH de cambio 105 de aluminio y orquilla de carbono y me dice un amigo que ahorre un poco más y que compra la de cuadro de carbono, que por 200 euros más tendría una de carbono y no sólo hay diferencia en el peso sino en la absorción de vibración y no sé qué más. ¿qué me aconsejáis?
Si son "solo" 200€ no es mucho para pasar de Aluminio a Carbono, el grupo sería el mismo? Y a q 105 t refieres 10v o 11v? Son pequeños matices.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 15:53

11 v

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas