Xov, 06 Nov 2014, 11:56
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto
pedralonga escribió: |
Saúdos a jotaeme e colegas, aínda que me decepcionou, xa llo dixen alí, que despois da maratona foran ao hotel en bus, en vez de ir trotando (seguro que jotaeme o fixo polos outros, que por el non so ía trotando ata o hotel, senón ata Behovia) |

... Jotaeme iba xusto... jajaja, chegou na reserva....
Un placer saudarte.. por suposto... Espero cumplir no da coruña no próximo ano as túas expectativas... e unha vez rematado.. darlle outra volta mais o circuito...
A miña primeira experiencia en Oporto... con un sabor agridoce... O fin de semán en xeral foi bo. O viaxe agradable.. a estancia no hotel tamén satisfactoria.. Paseo polo cidade o sabado pola tarde... e o domingo .... a correr...
.. Fumos cedo a zona de saída.. e por alí xa nos encontramos moitas caras coñecidas.... entre elas o colega "Montrove".. (enhoraboa pola marcaza...

...) e bastantes foreiros pululando por alí.. Xuntanza de Esprintes.. fotos de rigor.. e a liña de saída...
Os primeriso kms.. collendo ritmo e tratando de coller o globo de 3.30.. que levaba moita presa... Non o conseguin ata o km 5... Unha vez alí despedinme de "Apostol".. e seguín en busca do obxetivo de 3.20..
Foron pasando os kms.. e con un ritmo estable de 4.44 vía o obxectivo alcanzable... Pero como sempre.. o maraton nos pon a cada un no noso lugar.. jajaja. Cando iba porla media maraton.. que pasei en 1.40.30... xa me vin un pouco xusto... apurei un pouco o paso.. pero eso pouco durou.. A partir do 25 xa tocou reconsiderar obxetivos... na volta de Gaia.. nova reconsideracion.. jajaja.. e así ata o 38 que nunha pequena subida con adoquin... tuven que facer a miña primeira parada... e a partir de ahí... plan de supervivencia...

...
Así fun tirando correndo e andando un par de veces mais por unhos pinchazos no muslo ata o remate... que foi nun tempo de 3.27.53... que foi mais que aceptable...
Para a próxima cita... pois toca entrenar mais.. jajaja.. Non hai mais secreto..

e facer alguna tirada longa.. mais longa que esta vez...
.. O domingo vémonos en Behobia... que son só 20 km... faciliños...

jajajaja.. disfrutando de novo desto de andar rápido...
Un saúdo a todos e felicidades a todos os que se atreveron unha vez mais ca mítica distancia...
5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017