lihto escribió: |
pondre 1:32 ,a morir en el intento............... |
atochados escribió: |
Alguien sabe donde o cuando salen los resultados del chip de la carrera porfa |
Marcosf escribió: |
Lihto te vi en carrera. Lo del platano en las medias me lo apunto! |
jfandi escribió: |
Buenas tardes , esta mañana perdi un chip amarillo de championchip en villagarcia se me callo de la mochila si alguien lo encontro porfabor podria ponerse en contacto conmigo gracias |
memphis_ESP escribió: | ||
Sabía que iba necesitar tomar algo máis que auga nesta primeira media e, visto o comentado pola organización decindo que iba haber fruta no avituallamientos, decidín non levar ningún gel nin nada. Erro pola miña parte por non levar nada de todas formas e pecar de novato, pero véxome na obriga de facer esta crítica. No km14 deume unha páxara e acabeina fatal a base de andar e trotar. Todo gracias a unha rapaza da organización que me acompañou ata meta en bici axudándome dándome ánimos e algo de comer. Polo demáis: moi agradecido da xente da organización repartida polo circuito dando ánimos, moitos puntos de auga e bo avituallamiento final, ademais que o circuito foi moi chan. Pena do tempo pero eso non depende de nós. |
Kurty escribió: |
Este mensaxe vai para a organización, moi boa por certo, xa que deixei olvidada nos vestiarios do Auditorio os do fondo de todo a esquerda, unha bolsa do "froiz" (non é propaganda), na que metín a roupa usada na carreira, equipación do Clube Atletismo Outes (negra e vermella). Mañán tentareime por en contacto co auditorio, pero por se vos comentaron algo ao respecto. Despois farei a crónica da mesma. Graciñas. |
mariano escribió: |
Xa dei a miña noraboa a organización, pero quería preguntar unha cosa, pa ser homologada creo que a maior parte da xente lle deu uns!!! cantos metros de mais, a min 350m a maiores, ![]() ![]() |
ATENASRUNNINGVDA escribió: | ||
En Coruña en la maratón me dió 42.800 y algo y yo no corrí más de 42.195. Ya expusimos que para un tiempo de 1h40, que ese era mi globo, una cosa era el ritmo real (4:44) y otra el ritmo que había que llevar por gps (de 4 a 6-7 segundos menos). Saludos. |
ATENASRUNNINGVDA escribió: | ||
En Coruña en la maratón me dió 42.800 y algo y yo no corrí más de 42.195. Ya expusimos que para un tiempo de 1h40, que ese era mi globo, una cosa era el ritmo real (4:44) y otra el ritmo que había que llevar por gps (de 4 a 6-7 segundos menos). Saludos. |