Mar, 25 Nov 2014, 15:42
Asunto: Re: X Carreira Popular Mar de Boiro (14/12/2014)
Kurty escribió: |
Pois eu debo ser ao único que lle gusta este cambio.
Este ano non iba participar en Boiro (debín faltar a 2 edicións) ia ir a Media M. Adolfo Ros, i eso que Boiro me queda a 30 minutos e Ferrol a máis dunha hora.
Pero con este cambio de kilometraxe posiblemente vaia a Boiro, xa que é unha carreira que me encanta. |
Imos ver: o novo tramo que se engade é unha zona moi fácil pola beira da praia de mañóns e logo unha pequena subida final para volver a baixar... polo demais segue a ser igual. Nada máis que se engadiu 1,5km que non da pra moito.
Aínda así, as carreiras de ruta de 5km, 10km, 21km e 42km, ou están homologadas ou é mellor non facelas en base a calquera destas distancias. Ou esta é a miña opinión.
Si non a van homologar era millor que dixeran que son 9.951metros ou 10.090 ou os que sexan. Decir 10km é bonito, pero é publicidade engañosa se non é así!!. Espero que dende a organización coidasen ese tema. Non por nada, pero esas son as 4 distancias de ruta para as que a xente normalmente adestra (penso que ninguén fai un adestramento para unha carreira de 15 km, se non que traballará en base a unha de 21 ou semellante). Canta xente oín queixarse porque a distancia era 9.990 metros!!
Personalmente ese aspecto dame igual, non vou andar protestando por 10 metros... pero mola que sexan 10 km 'clavaos'