Foros ›
Autor
Mensaxe
alberto_estradense

Novo foreiro
Novo foreiro
29/06/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Xul 2009, 11:59
Asunto: Re: CRONOTEC...opinións

Eu estou contento...eu cando corrin a carreira popular da estrada...non tiven ningun problema..a miña opinion e k o fixeron ben!!!
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Xul 2009, 9:50

este ano na media de ponferrada puseron auga nun punto intermedio, máis a auga do paso por meta.
o servizo de control da carreira tipo cronotec ou champion chip é caro, pero a súa contratación non debe ir en detrimento do servizo ao atleta. Repito que os resultados de cronotech da erros, (non son o primeiro) e para iso e mellor non gastar os cartos e recurrir aos métodos tradicionais.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 25 Xul 2009, 16:09

Tampouco hai que acribillar os bos de Cronotec,pois sin ir mais lexos,hoxe,nos entrenamentos oficiais do GP de Hungria de Formula 1 ,quedaron literalmente sin crono. Guiño
Curioso ver os pilotos polo padoc preguntándose os tempos que fixo cada un. Disimulando E esto que lle pase a toda un colosal do dolar como é a FIA.!!! Manda guevos !!! Ríndose
Por certo,Alonso consigueu esa atípica Pole. Moi feliz Aplauso
pacitos

Novo foreiro
Novo foreiro
13/03/11
9 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2014, 8:41

Eu inscribínme na travesia a nado da praia da pescadoira en bueu. Cancelouse polo mal tempo e cambiaron a data...deron un plazo para anular as inscripcions; anulei, non aparecin na nova lista de inscritos, pero non le devolveron os cartos. Enviei 4 mails reclamando e non me repostaron ningún...en fin, uns impresentables
nesisi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/11
185 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2014, 9:55

pacitos escribió:
Eu inscribínme na travesia a nado da praia da pescadoira en bueu. Cancelouse polo mal tempo e cambiaron a data...deron un plazo para anular as inscripcions; anulei, non aparecin na nova lista de inscritos, pero non le devolveron os cartos. Enviei 4 mails reclamando e non me repostaron ningún...en fin, uns impresentables

crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2014, 9:58

Hola, as devolucións e os listados para elas se pasaron a os organizadores da proba, teñen que porse en contacto con eles, xa que foron os encargados deste tema.
tesiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/13
12 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Dec 2014, 11:36

A nivel de eventos yo no tuve problemas con ellos, pero la Web dejá BASTANTE que desear. Y eso que hace no relativamente mucho que la "renovaron". No soy ningun experto en diseñar web pero vamos, creo que algo más decente y útil se podría haber hecho...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos