Novo foreiro
2/01/12
25 Carreiras
47 Mensaxes
Ourense
Lun, 30 Dec 2013, 13:44 Asunto: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
Como ya es habitual cada primero de año, Saturnino organiza la subida A COSTIÑA DE CANEDO a las doce y media. Alli estaremos.
Lun, 30 Dec 2013, 17:51 Asunto: Re: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
Este ano debuto a correr no primeiro día do ano e que mellor forma que subir a Costiña. Así que alí estarei
Lun, 30 Dec 2013, 22:48 Asunto: Re: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
outro ano máis alí estaremos unhos cantos Afiadores. Feliz Ano
eldelmonte Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Mar, 31 Dec 2013, 11:42 Asunto: Re: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
intentaremos estar ahí "mi mejor amigo" y yo.
Xov, 11 Dec 2014, 15:35 Asunto: Re: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
Está exactamente no seguinte punto de google, pasada Quintela e seguindo o Camiño de Santiago:
Eu creo que haberá, hai anos que se fai e chova ou neve eu se non me pasa nada irei fixo e algunha xente estou case seguro que tamén. E unha xenial forma de comezar o ano.
Sáb, 13 Dec 2014, 17:06 Asunto: Re: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
Que distancia tiene?se sabe bien donde acaba o tienes que seguir a la gente?
Sáb, 13 Dec 2014, 17:48 Asunto: Re: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
Sobre 3 kms, se sube de los 125 a los 425 metros de altitud, casi todo en los 2 primeros kms.
En el final si no se sabe el recorrido hay que seguir a otros corredores, no está señalizada, aunque sólo son dos desvios.
Laura_Vet_Ourense
Novo foreiro
2/01/12
25 Carreiras
47 Mensaxes
Ourense
Dom, 14 Dec 2014, 23:09 Asunto: Re: SUBIDA COSTIÑA DE CANEDO O DIA 1 DE XANEIRO EN OURENSE
Alli estaremos tambien una buena parte de los Atletas Veteranos Ourense como todos los años. Y tranquilo Moyano que no te pierdes, jajaj yo siempre llego la ultima asi que ya voy indicando el camino . Un saludo a todos y alli nos veremos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos