LANBRAN escribió: |
Hola, tengo varias preguntas. La entrega de premios es en la salida o en la meta? El público tiene forma de subir en coche hasta la meta? Gracias. |
Javicho escribió: |
Desps de recoñecido o circuíto decir que e simplemente xenial. Ten rampas moi,moi duras, con moito desnivel, pero sempre van seguidas de descansos. Toca dosificar. Eu recomendo sen dúbida esta proba. Penso que deberíamos apoiar este tipo de probas que empezan e aparte que o fan cun formato moi orixinal como é a cronoescalada. Non hai case nada así en Galicia! Animádebos que aínda hai tempo. Hai moi pouca xente apuntada sobre todo na carreira a pé. Só polas vistas que hai arrriba merece a pena, seguro. Por certo quero agradecer á xente da organización pola súa dispoñibilidade a amabilidade para indicarme todo. Ten pinta de que invertiron moito tmpo pensando todo e polo día que escolleron non están tendo mita sorte coa participación,pois hai carreiras moi importantes ese día (Monumental Sin son,etc) Vémonos o domingo. |
carlosdomatoverdia escribió: |
Boas, estou interesado en participar na carreira popular desta proba, pero teño algunha dúbida da súa celebración, xa que hoxe é o último día de inacripción e na ruta BTT só hai 15 inscritos, na carreira popular 6 e na cronoescalada tan só 3. Alguén sabe se hai un número mínimo de participantes para que a proba teña lugar?? Moitas grazas |
nortsport escribió: | ||
Sí, pese a todo, seguimos adelante con la prueba pese a la baja inscripción. |