Foros ›
II Carreira pedestre do anllons ( 27/12/14 )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2014, 21:40
Asunto: Re: II Carreira pedestre do anllons ( 27/12/14 )

Estuvo de 10 pena no poder correrla al 100% pero bueno algo es algo, parece que la lesion me respeta.
Así el próximo año fijo que mejoró mi marca jeje...
Como dice otro compañero el chocolate era de verdad y muy rico, entraba muy bien después de la carrerilla.
La idea de la milla me gusta, a ver si hay suerte y se puede celebrar.
Seguir haciéndolo así de bien.
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2014, 21:49

Una carrera muy bonita, aunque a mí, particularmente, me resultó dura, lo de terminar subiendo es algo que no va mucho conmigo. El tiempo nos respetó durante la carrera.

Muy buena organización, entrega de trofeos muy ágil, chocolate de verdad y sobre todo, un lujo de duchas. No se puede pedir más.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4818 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2014, 22:24

un placer debutar en esta carrera,de la que tan bien me habian hablado,no conocia esa parte de carballo,y me gusto,el unico pero se lo pongo al tema de la malla en el puente que dijeron que iban a poner,y no hicieron,y estaba muy peligroso,yo no cai de casualidad,pero me golpee el hombro contra la barandilla,y pudo ser peor,por lo demas,recorrido,duchas y avituallamientos excelentes.hoy puse cara a alvaro12,a fixeenio y a darreina,un autentico placer,igual que saludar a victor y quiquiño,javier,eloy,araceli ,luz,domingo,oscar,y compartir carrera con ruben,que hoy me sorprendio gratamente,y con sergio que ya lo empiezo a ver cada vez mas lejos.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 0:37

lihto escribió:
un placer debutar en esta carrera,de la que tan bien me habian hablado,no conocia esa parte de carballo,y me gusto,el unico pero se lo pongo al tema de la malla en el puente que dijeron que iban a poner,y no hicieron,y estaba muy peligroso,yo no cai de casualidad,pero me golpee el hombro contra la barandilla,y pudo ser peor,por lo demas,recorrido,duchas y avituallamientos excelentes.hoy puse cara a alvaro12,a fixeenio y a darreina,un autentico placer,igual que saludar a victor y quiquiño,javier,eloy,araceli ,luz,domingo,oscar,y compartir carrera con ruben,que hoy me sorprendio gratamente,y con sergio que ya lo empiezo a ver cada vez mas lejos.saludos

Me alegro que no fuera nada. La verdad es que había partes del circuito que había que ir con mucho cuidado.

Como siempre, un placer saludarte. Un abrazo crack
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
766 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 4:48

Segunda participación en esta carrera y otra vez he quedado encantado. El recorrido me parece de los más bonitos que se puede encontrar cerca de una zona urbana. Respecto a la organización, desde mi perspectiva CASI todo estuvo bien (se agradece la posibilidad de poder recoger dorsales el día anterior y la señalización kilómetrica). Lo que yo intentaría mejorar para las próximas ediciones es la señalización de puntos conflictivos o resbaladizos. Más de uno se fue al suelo (incluida una amiga mía que tuvo que abandonar la carrera). Es cierto que todos participamos bajo nuestro propio riesgo y debemos vigilar donde pisamos, pero no estaría mal que la organización controlara un poquito más este aspecto. Quizás unos cuantos conos adicionales o unas pocas cintas serían suficientes. No más.
Lo demás, sin ninguna queja. Espero que haya más ediciones de esta bonita carrera. Siempre que pueda volveré.

Un placer coincidir con los compañeros de siempre.

Hasta la próxima. Guiño
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 7:08

Y una vez más tenemos que volver a hablar de desastre de asistencia, 270 de 400, un tercio de absentismo... Después protestamos porque casi no queden gratuitas, a mi no me extraña.
andres3

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/12
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 7:52

Xa sei que o dixemos, díxeno eu pero o día anterior cando revisamos o circuito decidimos non poñela pois non resbalaba nada, ata medimos a ponte que eran 15 metros e en teoría iamos poñer nesa ponte e nos outros dous pasos de madeira, tiñamos pensado poñer 6 metros en cada paso, pero asegúrobos que o día anterior non esbaraba nada...como castigo a miña mala decisión xa foi que cain eu primeiro, o caerme fixenme algo de daño e ainda que podía seguir, preferimos quedar alí na ponte Javier Río máis eu para avisar a todos os demais, de verdad que o ano que ven xa pode estar 5 minutos antes seco que a poñemos seguro...sinto de verdad...para min a carreira so por iso foi un desastre.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 9:06

Pensaba esperar un pouco para comentar porque ainda estou deleitandome co regusto agradable. Para min esta carreira sigue estando a altura das grandes e dende logo ninguen pode dar mais por menos. Andres todo estuvo estupendo , non te tortures mais. E evidente que o trazado ten a sua dificultade e todo o que se faga para aumentar a seguridade e pouco pero a organizacion estuvo fantastica. Eu non sei en cantas carreiras GRATUITAS ou de pago hai xuices, chocolate, duchas quentes para todo o mundo, ausencia de colas para o avituallamento, sorteo de regalo, axilidade na entrega de premios co publico sentado...e moi importante, non habia un cono , habia 2 personas na ponte avisando da peligrosidade . E posible que se poda facer mellor pero cada dia vos superades. Noraboa a organizacion e especialmente a Andres! Aplauso Aplauso Aplauso
Parla

Maratoniano
Maratoniano
27/09/11
70 Carreiras
249 Mensaxes
Temple(Cambre)
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 10:26

andres3 escribió:
Xa sei que o dixemos, díxeno eu pero o día anterior cando revisamos o circuito decidimos non poñela pois non resbalaba nada, ata medimos a ponte que eran 15 metros e en teoría iamos poñer nesa ponte e nos outros dous pasos de madeira, tiñamos pensado poñer 6 metros en cada paso, pero asegúrobos que o día anterior non esbaraba nada...como castigo a miña mala decisión xa foi que cain eu primeiro, o caerme fixenme algo de daño e ainda que podía seguir, preferimos quedar alí na ponte Javier Río máis eu para avisar a todos os demais, de verdad que o ano que ven xa pode estar 5 minutos antes seco que a poñemos seguro...sinto de verdad...para min a carreira so por iso foi un desastre.
Para mi la carrera fue perfecta, será por que iba más lento de los de cabeza, y tomaba precauciones en los puntos resbaladizos, es cierto que al pasar por el puente me avisaron que resbalaba mucho y pase despacio, yo también hice señas con el brazo a los que tenía detrás para que no resbalasen, es verdad que los puentes de madera son bonitos pero cuidado con ello que las zapas agarran poco, saludos a todos los compañeros de carrera.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3054 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 13:16

Hola, a ver si alguien me puede ayudar/asesorar...he visto la lista de los resultados...y no aparezco....y os aseguro que entregué el chip al terminar. He enviado un correo a info @ carreirasgalegas.com explicando mi caso, pero aún no tengo respuesta (supongo que por ser fin de semana). Aún así, me gustaría saber si alguien se ha encontrado en la misma situación con anterioridad y como hizo para resolverlo. Gracias por adelantado!!!
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 14:46

Darreina escribió:
Pensaba esperar un pouco para comentar porque ainda estou deleitandome co regusto agradable. Para min esta carreira sigue estando a altura das grandes e dende logo ninguen pode dar mais por menos. Andres todo estuvo estupendo , non te tortures mais. E evidente que o trazado ten a sua dificultade e todo o que se faga para aumentar a seguridade e pouco pero a organizacion estuvo fantastica. Eu non sei en cantas carreiras GRATUITAS ou de pago hai xuices, chocolate, duchas quentes para todo o mundo, ausencia de colas para o avituallamento, sorteo de regalo, axilidade na entrega de premios co publico sentado...e moi importante, non habia un cono , habia 2 personas na ponte avisando da peligrosidade . E posible que se poda facer mellor pero cada dia vos superades. Noraboa a organizacion e especialmente a Andres! Aplauso Aplauso Aplauso

+1
Son testigo de que Andrés tivo, ata o último minuto, "a mosca detrás da orella" co tema dos tramos de madeira (incluída a ponte das caídas, entre outros él mesmo)... Na mañán da carreira, cando se estiveron marcando os puntos quilométricos, Andrés comentoume da rede famosa e de por qué non se puxera; pasamos varios pola ponte e estaba seca, non esbaraba nada; incluso Andrés me dixo nun momento: "aínda estamos a tempo de poñela", pero non se viu necesario porque francamente, o estado da madeira nese momento (sobre as 13 h) non o requería... pero dóuselle por chover pouco antes de empezar a correr, e a situación cambiou.

Dito isto, tamén quero engadir algo: a rede que se pensaba poñer eu non a vin, pero oín que era metálica... Vou falar "de oídas", pero unha rede metálica, se por unha mala fortuna non evita 100% unha caída e caes enriba dela, non sei qué será peor... e se a rede non cubre a totalidade da superficie de madeira e esbaras fora da rede e caes sobre o borde da tela, non sei se podería facer dano tamén...

TOTAL: que o circuíto da carreira é moi chulo e se sae da típica carreira en asfalto; é mellor para as articulacións ao ser o terreo menos duro. Pero ten tres ou catro puntos "delicados"... na zona do cemiterio de Bértoa o camiño é estreito e hai que ir en fila de a un, case; aidantar alí é perigoso porque podes tocar con outr@ corredor@ e algún ir ó chan dado que o firme é irregular, de terra e herba; e os curtos tramos de pasarela de madeira (a ponte e outro par que había nunha marxe do río) tamén poden ser esbaradizos. Eu creo que todo o mundo sabe que a madeira mollada é unha superficie esbaradiza, e DEBEMOS TER COIDADO.

Non sei se as redes/mallas serán a solución... haberá quén diga que caeu igual e que se lastimou ca malla, ou que estropea as zapas... Eu creo que bastaría con aplicar o sentido común e tamén con advertilo por megafonía xusto antes da saída, algo como "MOITA ATENCIÓN COS TRES TRAMOS DE MADEIRA, INCLUÍDA UNHA PONTE, QUE HAI NO CIRCUITO ENTRE OS KMS 2 E 4, PASADE CON MOITÍSIMO COIDADO, QUE SE ESBARA". E tamén pediría que os adiantamentos se fixeran con tino, porque non estamos xogandonos unha praza nas olimpiadas... está claro que a todos nos gusta facer o mellor tempo posible, pero se pos en risco a un compañeiro ou a ti mesmo adiantando onde non é seguro facelo, pois creo que francamente non compensa.

Espero e desexo que @s que sufriron caídas non tiveran ningunha lesión de importancia e todo quedara en susto e rebozón. Pudo pasarnos a calquera, e en terro natural é máis fácil que no asfalto. Tamén é verdade que en carreiras urbanas que teño feito, en mollado, ao pasar sobre da pintura branca dos pasos de peóns, ou sobre tapas de alcantarilla, sentíaste "no aire" e ías con coidado. E nalgunha carreira como a de Ames, que tiña un tramo por un xardín ou parque urbano, había zonas de pavimento moi esbaradizo. Creo que é imposible garantir ó 100% que non vaia caer ninguén nunha carreira pedestre, por uns motivos ou outros. Débese evitar no posible, está claro, pero non é imposible que ocurra e cando vemos que as condicións o recomenden debemos estremar as precaucións.

Polo demáis, eu creo que á carreira pouco máis se lle pode pedir... Xa outros compañeiros fixeron comentarios positivos e non vou incidir máis; só mencionar, porque ninguén o citou, o hinchable dos cativos, pero seguro que ós pais que levaron pequenos debeulles parecer unha boa idea.

Graciñas a toda a xente que a fai posible: empresas colaboradoras, concello, protección civil, etc., etc., e sobre todo ó grupo de CORREDORES amantes do atletismo que a organizan e se volcan en facelo o mellor que poden.

Última edición por RaAmon o Dom, 28 Dec 2014, 18:19; editado 4 veces
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 14:51

Pues yo no lo entregué...la verdad es que corrí otra en Vigo hace poco, la Vigo+11, y al final fui a entregarlo y me dijeron que no había que hacerlo. Ayer la verdad es que ni me preocupé al ser el mismo tipo de dorsal Disimulando Disimulando . Los resultados los intento dscargar desde carreiras galegas pero me sale en documento en blanco y aún no he podido ver nada, pero lo mismo no salgo por lo del dorsal. Mi tiempo fue de 30:20 aproximadamente.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4818 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 15:11

www.atletismogalego.co...lo2014.pdf
aqui tienes los resultados

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 15:55

Muchas gracias Lihto. Intenté también acceder a ellos desde la web de la Federación pero me carga mal el archivo, no sé por qué. Veo los resultados de las carreras de infantiles y cadetes pero la primeras páginas solo veo el marco de las mismas. Creo que no es error de mi equipo pero esta claro que si los veis los demás y yo no algo pasa. Digo que no es error del equipo porque pincho en los resultados de otras carreras y sí me cargan bien.
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 15:58

Me respondo a mí mismo...era tan fácil como abrirlo con otro navegador Muro . Gracias otra vez Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos