Foros ›
II Carreira pedestre do anllons ( 27/12/14 )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
slash

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/12
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 16:25
Asunto: Re: II Carreira pedestre do anllons ( 27/12/14 )

A min tampouco se me ve o archivo..nin sikiera mandando o archivo dscargado desde outro movil e no ordenata tampouco vai
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 17:18

A mí no me abrió con el Mozilla pero con el Google Chrome a la primera. A ver si a ti también te soluciona eso el problema Guiño
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 17:43

fotos de la carrera? hay alguna por ahí??
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 18:42

Andrés, yo de lo que fui testigo fue de tu caída a lo Rambo, así que tengo claro que si no se puso es porque no lo visteis necesario. Creo que el problema no es cómo esté el puente antes de la carrera sino cómo queda al paso de los primeros 20 pares de zapatillas, que traen barro de las zonas previas.

No dejes que esto empañe una magnífica carrera, que lo fue, solo apuntad que sí o sí hay que buscar algo para que el año que viene volvamos a disfrutar, más si cabe, en la tercera edición.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 18:52

Andrés, tal como che dixo Teresa, a carreira estivo de 11 sobre 10. Eu fun un dos que se "aproveitou" do feito de que houbese inchables (en galego isto escríbeche sen h, non? Silbar ) para os cativos, algo, creo, que nunca visto nunha carreira gratuita. O tema da ponte é unha circunstancia máis de carreira, como pode ser o barro noutros tramos. Tal vez, como dicía o foreiro Ramón, sería cousa de avisar por megafonía un pouco antes de empezar a carreira e listo; tan só se trata de ir máis amodo nesa zona (total, apurando nesa ponte e polo tanto arriscándote a caer, que podes gañar se non caes?, 3 segundos?, 4?...). Espero que a túa caída (e as outras que houbese) non tivese graves consecuencias, así que se podes vir, recórdoche que o día 31 teremos a Milla de Baio como tódolos anos a iso das 5 da tarde. O dito, moitas grazas polo teu traballo (non só nesta carreira) e sen dúbida espero voltar para o ano.
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 21:38

Todo perfecto, de matricula, pa ser gratis foi fantastica, o unico malo fornon as miñas pernas que non deron pa moito, coas tibias a punto de reventar.

Teño a curiosidade de ver os tempos netos, no pdf solo salen os oficiales, donde se poderan mirar??

Feliz ano a todos
ninjarunner

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/14
9 Carreiras
7 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2014, 7:42

Hola, para ser mi 3ª popular y llevar en esto del running un par de meses...non me queixo: quedé de 180º.
La verdad es que me gustó mucho el circuito, sobre todo por los márgenes del río.
El único pero que le pondría sería que al principio nada más dejar el asfalto hubo 50 o 100 m que hubo que ir andando en a fila de uno.
Por lo demás...está claro que había que ir con un poco de cuidado y mirando más al suelo que al frente por el tema de que el terreno estaba algo peliagudo. Pero sarna con gusto no pica.
Eso sí, la llegada subiendo para mi que soy "begin runner" ojitoo jaja
En serio, me encantó y para el año que viene volveré.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2014, 10:44

ninguén ten fotos?

Gracias
Gilillo

Maratoniano
Maratoniano
13/12/10
46 Carreiras
115 Mensaxes
Ortoño (Ames)
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2014, 11:23

En esta página tienen algunas:

*** Al foro de fotos y vídeos ***
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2014, 11:29

gracias gilillo!
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mar, 06 Xan 2015, 21:37

De 10. Hinchables para los niños y en zona cubierta. Chocolate calentito. Avituallamiento correcto. Cronometrada. Gratuita.
Ninguna pega y enhorabuena a la organización por hacer posible algo de esta alta calidad con pocos medios.
Y una cosa que me gusto mucho es el tema de las camisetas que como no había para todos se sortearon entre todos.
Espero volver el próximo año pero poder correrla al 100% que este año ni miro en el puesto que quede.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos