Foros ›
Autor
Mensaxe
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 11:47
Asunto: Re: II San Silvestre Compostela 2014

Pues yo opino igual que #Rufino. Para la carrera que fue,5 euros me pareció excesivo.Cuando llegué a la linea de meta, las isotónicas se habían acabado.Sólo había agua.No es porque yo tuviera sed,pero a mi novia le apetecía una y tuvo que conformarse con el agua mientras veiamos como otros tenían packs y alguno bebía de dos a tres.Creo que eso es fácil de solucionar, una persona, una isotónica, no es tan dificil.Despues el ambiente de fiesta fue muy bueno.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 14:14

e tamén os 4km clavados jejejejejejejej vaia tempazos
jrol

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/05/14
31 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 15:54

Xa, foron ó final sobre 3625 metros medidos polo Google maps.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 17:45

JacoboDC, a min esta carreira costoume 0 euros, por ter participado no circuíto CorreSan, na coruña por exemplo tiveron que pagar moito máis, pero bueno, é a historia de sempre, a min sempre que haxa que pagar paréceme caro pero é o que hai.

O de que a xente leve máis de unha lata de refresco non é tan doado de controlar, ti podes dar unha por corredor pero si ese corredor volve non te vas quedar coa sua cara, tamén pensemos que algún corredor podía coller un bote para el e outro para algún acompañante, de todas formas segue sendo unha cuestión de civismo e non un fallo organizativo.

No referente a distancia, pon ven clariño que son 3.7 KM.

comprendo que algún preferise 1km máis de distancia, eu preferiría que tivese 1km menos, cuestión de preferencias.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1038 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 18:17

Mac-ray, e que aínda que os primeiros levasen 2 aquarius, non me saen as contas. Non había pa todos os inscritos, e a mín os das San Silvestre xa empeza a ser un negocio....aproveítandose das datas e poñendo unha distancia corrible pa todos e así facer maís caixa.....
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 18:50

é posible que non houbese para todos, non o discuto porque non o sei, e os que pagan 5€ por correr esta proba pois penso que están no seu dereito de querer recibir polo menos ese refresco o rematar.
Así que será algo que deben mellorar.

Non cabe dúbida tamén de que a afluencia foi moitísimo máis grande do que ninguén podía agardar, e quizáis se viron desbordados, eu polo exemplo cheguei entre os primeiros, e o chocolate non me apetecía, collín un aquarius.
Fai dous anos eramos unhas 50 persoas correndo pola alameda neste día, seguro que pouco a pouco iránse mellorando as cousas.
Hai moitísimo traballo detrás que non apreciamos.

Respecto a distancia, todo o circuíto CorreSan foi de distancias o redor dos 5 km buscando a asistencia de todo tipo de xente, e nunha proba como a de fin de ano penso que con máis motivo ese debe de ser o espíritu, menos km para que calqueira poida participar, non con ánimo de recaudar se non como en calquera proba de este tipo que todolos cidadáns da nosa Compostela se animen a despedir o ano facendo un pouco de deporte, atletas, nenos e xente que nunca corre.
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 19:26

A mi me encantó la carrera, aún mejor que la del año pasado, solo cambiaría un par de cosas, para empezar haría salir a los niños un poco antes de los adultos o 3/4 minutos después de los mayores, pese a que avisasteis por megafonía de que se pusieran detrás muchos no lo hicieron y menos mal que hubo gente que se puso de barrera entre ellos y el resto de la gente si no hubieramos visto caídas seguro. Por lo demás genial, ambientazo con mucha gente animando, un lujazo. Una pena lo de la confusión creada con las distancias ya que mi pareja por ejemplo no vino a correr pensando que al final serían 4,3km tras el aviso del facebook de :

POR FAVOR HACEDLOS LLEGAR A TODO EL QUE CONOZCAIS:
- El circuito de la carrera San Silvestre sufrirá una variación ya que se recorrerá en ida y vuelta la Avenida Juan Carlos I una vez se salga del Parque municipal de la Alameda. Con esto se ampliará el mismo unos 350-400 metros.

Como ella está empezando se le hacía mucho y desistió, cuando vimos que al final eran 3,6km le quedó mucha pena de no ir. Una lástima
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 19:34

pois eu non vin ven clariño que puxeran 3,7km referendose a distancia

pon ben clariño que o circuíto se ampliaba e chegaría a ata os 4km

por mais que o leo así o entendo

de feito creo que un dos organizadores puxo aquí o enlace do recorrido
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 19:42

No busco polemica ehh, pero bueno:
www.carreirasgalegas.c...cd28a8e599

En el reglamento pone 4000m, si despúes pones un aviso de que se amplia 350-400m lo lógico es que gente piense que son 4,4 y no 3,7. Pero repito que dá lo mismo lo importante es que lo pasamos bien, por una parte hasta prefiero que no corriera y entrene con calma que hace poco que empezó asi que no problem
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 19:59

Al margen del error en la distancia creo que cualquiera está capacitado para completar ya sean 4,4 o 3,7 km, más aún con el plus que te da la adrenalina de la competición. Espero que a la próxima se anime!
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 20:05

Bueno pues a mi me parece que es caro para 5euros porque no daban camiseta.yo participe en 3 de las carreras porque por motivos laborales no puedo saber si voy a estar libre.entonces sumo y me he gastado 15 euros y he recibido cero camisetas 3aguas y una manzana y el chocolate de ayer....las bebidas no las daban en mano sino que estaban encima yo vi como gente se llevaban bastantes.
En fin también tengo que decir que la entrega de dorsales al menos por la mañana estaba bien.
Como idea doy que si se d la camiseta en la primera carrera que corra cada uno(al apuntarse se sabe)
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 20:11

Donde se pode ver o video da chegada??
a paxina de Imaxson dame erro

cobrando podian poñer alfombriña na saida para ter os tempos netos.

A carreira foi espectacular, o recorrido, os espectadores, os fogos de artifici..., pero se cobras 5 euros pa facer 3,6 km hai que ter as cousas ben previstas.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 20:25

3.7 Km e a distancia que aparece nos resultados oficiais.

O que se puxera antes sóname o de 4 km si, pero eu tomeino igual que sempre como unha referencia, a miña preparación e resultado non varían porque a proba teña 300 metros máis ou 300 menos.

De feito para saber cal era o percorrido tiñamos un mapa para poder consultar por donde discurría a proba por si queríamos preparar unha táctica de carreira etc.
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2015, 0:19

Esta foi a mellor carreira que corrín na miña vida. Un percorrido fermoso, de festa, increible o pincha, a loucura dos fogos ... FLIPANTE!!!!. Aquí si que saben organizar ben as cousas...

Pero algún neste foro ten que joder sempre a marrana co de sempre, o aquarios, a camiseta...por favor: senon che gusta a auga vas ao bar e compras un aquarius de limón ou de coco. E a camiseta ... en fin, a algún por pagar 5 € van a ter que lavarlle o coche. Despois pagamos ata por mexar nos parques. Se non vos gusta non vaiades.

Prefiro mil veces a festa que invirtan nunha festa cojonuda como a de onte e non en encherme o armario de mais camisetas. Ademais onte había:

- Chocolate (...)
- Avituallamento líquido ...

Non cambio por nada esta carrera. Felicidades aos organizadores!!. Sodes uns cracks!!. E vaia percorrido... todo vallado e cun montón de público:

IMPRESIONANTE!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2015, 8:43

copasdeyate escribió:
Esta foi a mellor carreira que corrín na miña vida. Un percorrido fermoso, de festa, increible o pincha, a loucura dos fogos ... FLIPANTE!!!!. Aquí si que saben organizar ben as cousas...

Pero algún neste foro ten que joder sempre a marrana co de sempre, o aquarios, a camiseta...por favor: senon che gusta a auga vas ao bar e compras un aquarius de limón ou de coco. E a camiseta ... en fin, a algún por pagar 5 € van a ter que lavarlle o coche. Despois pagamos ata por mexar nos parques. Se non vos gusta non vaiades.

Prefiro mil veces a festa que invirtan nunha festa cojonuda como a de onte e non en encherme o armario de mais camisetas. Ademais onte había:

- Chocolate (...)
- Avituallamento líquido ...

Non cambio por nada esta carrera. Felicidades aos organizadores!!. Sodes uns cracks!!. E vaia percorrido... todo vallado e cun montón de público:

IMPRESIONANTE!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Perdoa por joder a marrana, a min a camiseta dame igual, así como a isotónica.Eu regalollas a os meus primos pequenos.Tamén che podo dicir que levo corrido carreiras máis baratas e incluso gratis, e daban o mesmo ou máis. O que só comentei que había que controlar era o tema de sempre, que uns acaparan con todo. E ti tiveches sorte por correr rápido e chegar e que houbera ainda iso.Pero eu fun ca miña parella, e foi a súa primeira carreira, e cando chegamos quedaba só auga e grazas.E ela preguntouse por qué habia xente bebendo dous e tres aquarius e ela tiña q beber unha auga.Creo que non é tan grave, nin cuestión de joder a marrana.Unha solución fácil e meter o aquarius e a auga nunha bolsa e cada persoa que o recolla facerlle unha marca no dorsal.Ainda que a mellor solución é o civismo, pero diso algún xa vai escaso..Pero bueno, para a próxima direille que non se queixe, e que se quere beber vaia ó bar. Muro

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos