Ven, 02 Xan 2015, 18:49 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
En las puntuaciones podria haver un -1
kunko
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Ven, 02 Xan 2015, 20:56 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Eu tamen opinaria por:
-Mellor carreira de fora de galicia.
Seria interesante!
Admin
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Sáb, 03 Xan 2015, 10:48 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Gústame tamén a proposta de Maxi con un máximos de 3 opcións por categoría.
Carreiras en ruta:
- As mellores organizadas
- Percorrido máis fermoso
- As máis divertidas
Carreiras de montaña:
- As mellores organizadas
- Percorrido máis femoso
- As máis duras
Carreiras fóra de Galicia
Tríatlon
Duatlon
O do -1 non o vexo moito Sería un pouco coma elexir a peor carreiras e non sei... ¿Qué pensades? Aínda que o do premio laranxa e limón...
Seguimos dándolle forma e o luns abrimos os temas de votacións durante 8 días.
orion764
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
830 Mensaxes
Santiago Compostela
Sáb, 03 Xan 2015, 12:10 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Creo que otra buena categoría u opción por categoría sería "a mellor primeira edición"; un poco para dar reconocimiento al esfuerzo de los organizadores de nuevas carreras.
Lógicamente este reconocimiento no lo podrá repetir ninguna carrera.
Es una idea.
Saludos
aeiou
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes
Sáb, 03 Xan 2015, 13:45 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Ola,
Estou a ler o tema das votacións das carreiras...Vou pensar en alto:
Como fagamos tantas categorías e subcategorías de carreiras non sei onde imos parar.
Eu entendo que cada quen diga o que mellor lle parece, e non o digo por mal, pero sexamos o máis prácticos posible.
Cando xa teñamos xeito de facelo, xa votaremos.
Saúdos.
XabarilCorredor
Foreiro Xuvenil
17/04/12
46 Carreiras
170 Mensaxes
Avilés / A Coruña
Sáb, 03 Xan 2015, 14:54 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Yo veo bien lo de las categorías, de más fermosa, meyor organización y mas divertida, pero también incluiría la puntuación como el año pasado a las mejores en general.
socrates
Foreiro infantil
23/01/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
Sáb, 03 Xan 2015, 15:32 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Estou de acordo na mellor primeira edición. A mellor carreira debutante! Na miña humilde opinión a carreira por equipos de Vigo, inda que con fallos, foi unha das que máis me gustou. Foi unha carreira diferente e divertida, na que se tiñan que coordinar os corredores. Para min todo un acerto
Mincha
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Sáb, 03 Xan 2015, 15:50 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Eu non o complicaría. A mais dura, a mais divertida incluso a mellor organizada vai depender de como nos fora nela individualmente.
Eu vexo moitas carreiras calificadas como duras por compañeiros que a min non mo pareceron e divertida ou non dependerá de moitos factores.
Eu prefiro unha clasificación de Mellor Carreira e se cadra unha clasificación en algunhas distancias standard con moita participación (medias ou 10k )
Admin
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Lun, 05 Xan 2015, 12:52 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Moitas grazas a todos polos vosos comentarios. Este ano o faremos do seguinte xeito e var como vai:
Yo x si acaso ya metí los d Duatlón y Triatlón. Si hay q cambiar esas votaciones d hilo, avisar.
Admin
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Lun, 12 Xan 2015, 8:18 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Deixaremos abertas as votacións uns de días máis para que se anime máis xente a votar en tríatlon e montaña.
No relativo a usuarios que se rexistraron estes días só para votar (= 1 mensaxe) ¿qué opinades? Aínda que a votación é aberta, o espírito da mesma é que elixan as mellores carreiras os foreiros habituais e non persoas que só se rexistran para isto
Mincha
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Lun, 12 Xan 2015, 12:53 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
A verdade é que están alterando os resultados e a obxectividade xa que semella que entran casi todos a votar pola mesma carreira.
lihto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4780 Mensaxes
K-pax
Lun, 12 Xan 2015, 13:52 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
estoy de acuerdo contigo admin " Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."
Mike fanelli,entrenador
Maxi
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1935 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Lun, 12 Xan 2015, 13:55 Asunto: Re: Votación mellores carreiras do ano
Totalmente de acordo coas ultimas mensaxes. Pareceme correcta a decisión sobre o tema dos votantes. Club: ESPRINTES OURENSE. www.esprintesourense.com
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos