Foros ›
VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 07 Xan 2015, 11:13
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Para min o mellor: retirada do dorsal anticipada en distintas cidades como oferta champion chip.

Pero agora ca historia esta de carreirasgalegas.com xa nada.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3720 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Xan 2015, 20:41
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

memphis_ESP escribió:
Para min o mellor: retirada do dorsal anticipada en distintas cidades como oferta champion chip.

Pero agora ca historia esta de carreirasgalegas.com xa nada.

Se vives nunha cidade coma ti, pero os que somos de moitos pobos, temos caquera desas cidades nas que entregan os dorsais a unha chea de Kms.

Todo é querer facelo o de entregar o dorsal o día da carreira.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Xov, 08 Xan 2015, 16:21
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Para min o ideal foi o que se fixo no 10K Monumental de Lugo. Por 1€ máis, tes o dorsal na casa 3 días antes enviado por SEUR.
elcharli

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
0 Carreiras
590 Mensaxes
Cecebre
Respostar citando Envío Xov, 08 Xan 2015, 17:12
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Al final siempre se permite retirar el dorsal el mismo día de la carrera. Cualquier otra cosa en mi opinión estaría fuera de lugar, sobre todo para la gente que reside fuera de la ciudad/pueblo donde se disputa una prueba.

Dicho esto, yo me ofrezco sin problemas para coger el dorsal de quien haga falta, sólo tenéis que decírmelo.

Charli
VILAR74

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/13
11 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Xan 2015, 16:24
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Hola a todos.
Si no ocurre nada raro, la Coruña21 será mi primera media maratón.
He estado leyendo el reglamento y me surge una duda en relación al avituallamiento. Pensando
En el se dice que si un corredor quiere utilizar avituallamento propio tiene que presentarlo a la organización antes de la salida e indicar en que punto kilométrico quiere que se le entregue. A parte indica que cualquier avituallamiento fuera de la zona marcada puede ser causa de descalificación.
Mi duda es: ¿si llevo una barrita energética (o similar) desde la salida y la utilizo durante la carrera cuando considere necesario, podrían descalificarme por avituallamiento incorrercto por no presentarlo a la organización?
Espero que alguno de vosotros, con más experiencia que yo, pueda ayudarme.

Muchad gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3720 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Xan 2015, 17:32
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Vilar 74. non te preocupes por eso. Se levas ti o gel ou a barrita non terás ningún problema.


Última edición por Kurty o Sáb, 10 Xan 2015, 20:38; editado 1 vez
VILAR74

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/13
11 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Xan 2015, 18:29
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Gracias.
Superanxo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/13
25 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2015, 11:05
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Na San Silvestre de Pontevedra só os veciños da cidade tiñan que recoller o dorsal con anterioridade (incluíndo a mañá da carreira). Pero á xente de fóra déuselle opción a recollelo o mesmo día ata unha hora antes da saída.
Paréceme que esta moda de obrigar a recoller o dorsal con antelación é un erro motivado polo vano intento de propiciar as pernoctas e multiplicar así o impacto económico das probas deportivas. Un erro. Van conseguir o contrario. Como di algún compañeiro, haberá xente que empezará a descartar as carreiras con este requisito.
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2015, 12:45
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

VILAR74 escribió:
Hola a todos.
Si no ocurre nada raro, la Coruña21 será mi primera media maratón.
He estado leyendo el reglamento y me surge una duda en relación al avituallamiento. Pensando
En el se dice que si un corredor quiere utilizar avituallamento propio tiene que presentarlo a la organización antes de la salida e indicar en que punto kilométrico quiere que se le entregue. A parte indica que cualquier avituallamiento fuera de la zona marcada puede ser causa de descalificación.
Mi duda es: ¿si llevo una barrita energética (o similar) desde la salida y la utilizo durante la carrera cuando considere necesario, podrían descalificarme por avituallamiento incorrercto por no presentarlo a la organización?
Espero que alguno de vosotros, con más experiencia que yo, pueda ayudarme.

Muchad gracias

Non te preocupes. Por un xel ou unha barriña non hai problema. Procura levar ti as cousas, por si se poñen repunantes. Pero non creo que se dera o caso.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2015, 13:03
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

jesusb escribió:
No me había fijado que hay que recoger el dorsal un día diferente al de la carrera. Ya no me apunté al CorreconNos por la misma causa; sin embargo estoy apuntado en el Medio Maratón porque no había leido el Reglamento pero en lo sucesivo, elegiré las carreras que no tengan esa norma.

Yo ya me perdí la San Martiño por ese motivo, y tampoco iré al Corre con Nós de este sábado por lo mismo. En la San Silvestre de Coruña dependí de que me cogiera el dorsal un compañero.

Dentro de lo malo, al menos podrían dar la posibilidad de mandar el dorsal por email para que el que quiera se lo imprima en su casa.

Opino exactamente lo mismo que Jesús.
Enfadado

Los Perros del Anuncio - 2014/15
VILAR74

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/13
11 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2015, 14:54
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Kurty, martin_lsp muchas gracias por los cometarios.
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2015, 23:49
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Parece que anunciarán el recorrido este miercoles. Habrá que estar atentos. ¿Alguna filtración?
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2015, 9:56
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

seak escribió:
Parece que anunciarán el recorrido este miercoles. Habrá que estar atentos. ¿Alguna filtración?

Por lo que me han dicho, la tónica habitual últimamente, ahora parece que el Parrote será el punto de partida y meta, pero me lo comentaron sin confirmarmelo. El año pasado, que el recorrido varió respecto los años anteriores, no pude correrla pero como público me gustó mas.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2015, 10:00
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Ah pues de ser así y salir en Parrote muchísimo mejor, una salida más ancha y una llegada más atractiva. Este año en la Coruña10 había un poco de temor sobre sí era o no peligrosa con ese giro al final del paseo pero creo que todo transcurrió con normalidad.

Por cierto, ¿qué participación estima la organización?

Yo si no hay contratiempo espero ser de la partida, ya corrí el año pasado esta media y me pareció espectacular. Bailar

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
gugon

Maratoniano
Maratoniano
10/01/11
24 Carreiras
259 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2015, 17:15
Asunto: Re: VII Medio Maratón CORUÑA21 (22/02/15)

Esperan superar los 2000, el año pasado se quedaron a las puertas.

La info que yo tengo es que seria a una vuelta y estan a ver si permiten participar handbikes.

Mañana reunion.

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos