Mar, 13 Xan 2015, 15:42 Asunto: XII Carreira popular de Rábade (24/01/15)
Boa tarde, runners.
Alguen podería colgar algún tipo de información sobre a carreira de Rábade do próximo 24 de xaneiro? Perfil? Regulamento?...
Moitas grazas...
Mar, 13 Xan 2015, 15:49 Asunto: Re: Carreira popular de Rábade
Hola, Lolinho38. Aquí tes toda a info. Trátase dunha carreira de 7.000 metros, a dúas voltas, bastante favorable pero, iso sí, con dúas subidiñas.
Mar, 13 Xan 2015, 17:07 Asunto: Re: Carreira popular de Rábade
En esta carrera consigo mis mejores ritmos, en varias ocasiones por debajo de 4'/km www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Mar, 13 Xan 2015, 18:48 Asunto: Re: Carreira popular de Rábade
Opino como Jesusb. Aqui siempre fago moi boas marcas e eso que a subida de 1 km parece que non pero fai "pupa". Esta suele ser unha das fixas no meu calendario.
Mér, 14 Xan 2015, 5:18 Asunto: Re: Carreira popular de Rábade
@ Lolinho38
o circuito está perfectamente delimitado e controlado; a entrega de dorsáis é áxil xusto ao lado da meta; as duchas alí ao lado (ben indicadas); non faltou auga e unha froita ao rematar; categorías varias para a rapazada; clasificacións e tempos de xeito rápido (chip); ... qué máis pedir!.
Eso si, non é costa abaixo como puidese un supoñer vendo as mensaxes de máis arriba . É un circuito rapidillo sen dificultade técnica de ningún tipo, ainda que coa asistencia de corredores que hai nos últimos anos hai certo embotellamento inicial (lóxicamente). -- Chámame "ghose"
Mér, 14 Xan 2015, 8:55 Asunto: Re: Carreira popular de Rábade
cita moi recomendable!! sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Nes Foreiro Senior
2/07/12
550 Carreiras
625 Mensaxes
Lugo
Mér, 14 Xan 2015, 9:14 Asunto: Re: Carreira popular de Rábade
Es una carrera muy bien organizada y muy chula, si bien es cierto que parece mas favorable de lo que es realmente, a mi la pequeñita cuesta siempre se me atraganta en la ultima subida.....
Mér, 14 Xan 2015, 11:36 Asunto: Re: XII Carreira popular de Rábade (24/01/15)
Eso si, o que queira auga quente nas duchas.....que a leve nun termo da casa ou que corra moito para ser dos primeiros.
Creo que nunca me duchei en auga mais fria que a de Rabade
Mér, 14 Xan 2015, 16:24 Asunto: Re: XII Carreira popular de Rábade (24/01/15)
Algún fala de "subidiña" e algún de "subida de 1 qm"...
Con qué me quedo?
maseda Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Mér, 14 Xan 2015, 16:39 Asunto: Re: XII Carreira popular de Rábade (24/01/15)
Hombre tanto como subida yo no lo llamaría, más bien falso llano. Entonces la subida del aquario de Coruña 10 carrera a la que se considera bastante llana sería un puerto de montaña de categoría especial.
Creo que Rabade es una de las carreras con un perfil muy favorable.
Ven, 16 Xan 2015, 11:12 Asunto: Re: XII Carreira popular de Rábade (24/01/15)
Hola moi boas.Alguén podeme decir se a saida é as 16.30 ou ás17h.?Graciñas
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos