Foros ›
ENTRENAMIENTOS de los populares
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2007, 23:07
Asunto:

Aunque calladita sigo entrenando,lo que ocurre es que me está costando un mundo volver a mi forma ( a la poca que tuve,si alguna vez la tuve).Tengo que deciros que he dejado de fumar Ríndose , pero me estoy ahogando como nunca Chorando ,eso sí llevo una semana sin problemas musculares, espero que no reaparezcan Abraiado .Cuando tenga unos entrenos sin sufrir os los pongo Guiño
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2007, 23:17
Asunto:

Buen entreno Keniata, sobre todo al final cuando llegó titote y Fleky, te dieron una buena inyección, y te vi supercomodo a un ritmo muy bueno. Animo y decir que la medalla en el mundial va estar chupada, no te agobies, y verás como viene sola.
Me olvidaba, decir que Yolanda tampoco perdió el tiempo hoy.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2007, 23:29
Asunto: entrenos

bueno hoxe test de o final 25km desistin de facer os 30 porque a alameda de santiago esta de pena e como correr nunha plancha de aceiro,prefiero o asfalto q vou moito mellor.ante todo agradecer de corazon a gran axuda de gallego q me tirou 7km a un ritmo increible e despois preocupouse de terme preparados os avituallamientos eres un crak arturo.tampouco me olvido de titote e de fleky ainda q rodaron pouco conmigo con eles corrin por debaixo de 3,40 o km.como non quero dar o toston dos tempos por km,solo decir q nos 25 km fixen un tempo de 1h33m saindo a media de 3,44km cunhas sensacios q facia tempo q non tiña q era de ir tocandome as narices esto devollo a os meus compañeiros do car de galeras q hoxe ca sua axuda e compañia levaronme en volandas.pulsacios maxima de 149 e minimas de 113
darlle as gracias tamen a martin e xolinha por os animos q me daban cada vez q me cruzaba con eles.
GRACIAS AMIGOS DO CAR DE GALERAS,nunca olvidarei o q hoxe fixechedes por min
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2007, 23:53
Asunto: Re: entrenos

keniatablanco escribió:
...tocandome as narices esto devollo a os meus compañeiros do car de galeras q hoxe ca sua axuda e compañia levaronme en volandas.pulsacios maxima de 149 e minimas de 113...
Eso sí que parece voar tocando as narices, guau, ¿149 de máxima? Non está nada mal para ese ritmo, certo?
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 0:14
Asunto:

un pracer que houbera servido miña axuda de algo cheguei tarde polo traballo pero bueno mais vale tarde que nunca topeime ben tirando un pouco facendo de lebre inda que o final ia demasiado rapido para min ver que rodar por debaixo de 3:40 anima moito

You´ll never run alone
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 23:34
Asunto: entrenos

bueno despois do de ayer o mister doume hoxe 40m de trote suave.maña o grupo de galeras q lle apetezca,gallego,titote,fleky,martin,xolinha,e os q queiran vir subida o pedroso en plan festivo as 9 en galeras.xa q o xoves teño 15x1000 con rec de 1m saudos a tod@s
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 8:59
Asunto:

¿que tal el entreno de ayer?, ya estaba con la ropa puesta, y al final no pude acudir a la cita, una pena, pues sería el 3º día consecutivo de entreno, pero que se le va a hacer. A ver si para la semana lo consigo

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3723 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 22:53
Asunto:

Onte fixen 45 minutos, pero despois de quentar 10, dinlle un pouco de brasa facendo 8Kms. nun recorrido rompepernas e con vento contrario saindome a pouco mais de 4 o Km.
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 16:24
Asunto: Re: entrenos

keniatablanco escribió:
bueno despois do de ayer o mister doume hoxe 40m de trote suave.maña o grupo de galeras q lle apetezca,gallego,titote,fleky,martin,xolinha,e os q queiran vir subida o pedroso en plan festivo as 9 en galeras.xa q o xoves teño 15x1000 con rec de 1m saudos a tod@s

O xoves non te vimos? Buscamos e tanto buscamos que fixemos un entreno dunhas 2 horas. Disimulando
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 16:29
Asunto:

gallego escribió:
¿que tal el entreno de ayer?, ya estaba con la ropa puesta, y al final no pude acudir a la cita, una pena, pues sería el 3º día consecutivo de entreno, pero que se le va a hacer. A ver si para la semana lo consigo
Cosas del verano!!!! A mi algo similar me pasa...2 días corriendo y 4 parada....Pero ya llevo una semana corriendo sin descansos...hay que prepararse para la de Baiona Guiño
Hoy a las 9 en la Alameda.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 19:48
Asunto: entrenos

hoxe as 20,45 subida o pedroso¿quen se anima?
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 8:12
Asunto:

Pena que no pueda ir, pero estoy en mi Sta. Comba natal. Intentaré hacer algo de entrenamiento en altura. Moi feliz Moi feliz Moi feliz , Saludos, y a ver si para la próxima semana puedo compartir algún entreno con vosotros.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Mordisquitos

Novo foreiro
Novo foreiro
19/08/07
0 Carreiras
3 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 16:33
Asunto:

Boas! Non sei ben se colgar esto neste apartado pero ai vai:

Alguen de vos poderia axudarme a facer un plan de entrenamiento continuo? Non levo moito nesto e vou un tanto por libre. Preparome para carreiras de 10km ainda que espero chegar as medias maratons cedo. Comentovos que rodo os 10 nuns 47 minutos. Se faivos falta saber algo mais, digovos. Hoxe mesmo vou ver se podo apañar un pulsometro. Dias libres de 2 a 3 á semana vendrianme ben. xD

Agradezovos a axudiña de anteman, xa que non teño nin idea de como entrenar. Teño visto os plans de entrenamento de outros pero supoño que será diferente entrenar para maraton que para catro pasiños que fago eu.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 16:59
Asunto:

Luns 20 de agosto

1º Entrenamento precompeticion para a carreira de negreira

18 km a ritmo de 4'27''/km


Veu un amigo meu dandome isotonica e algun que outro sorbiño de gel con sabor de mazan!

Saudos
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2007, 10:46
Asunto:

Hola bos días a todos, incorpórome hoxe ao traballo logo das miñas vacacións. Quero pedirvos consello, levo así como 3 meses entrenando unha media de 3 ou 4 días por semana de tal xeito que ultimamente xa estou facendo entre 12 e 16 km por día e xa consigo facer medias de 4 m. 20 seg. por kilometro. Ainda que o meu obxectivo era baixar de peso, que por certo conseguino xa que adelgacei 12 kgrs. neste tempo (pasei de 88,7 a 77 kgr), agora quixera poder mellorar quizais un pouquiño e supoño que para esto non me basta con correr kms. sin ton nin son, ¿terei que empezar a facer algun entreno máis concreto: series, costas, etc.? Espero as vosas expertas suxerencias. Moitas grazas a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos