| mandu escribió: |
| Flipando co de que vos parece un recorrido plano. Creo que non correstes Berlìn, Amsterdam ou Valencia.Eso chámase PLANO. O de Coruña plano é um chiste cojonudo, e que conste que este será o meu terceiro maratón de coruña e encántame a cidade e o recorrido de tres voltas, pero que non se engañe ó personal que de plano non ten nada. Ademais non compensas as subidas coas baixadas. No meu caso polo menos na última volta foi o que me supuxo non baixar de tres horas por un minuto. Cascado subindo hacia a torre de Hércules a 4:40 e non baixas a 3:40, co que é imposible compensar tempos. Eso si, a chegada e das mais bonitas que conozco despois de Berlín(eso si que é un circuito planoooooo) |
En Berlin, Valencia no hay MAR pero si lo que realmente importa y eso no es otro que el espíritu de quien te puede animar cuando las fuerzas te flaquean. Cuando vas jodido sea el 25 al 42 por mucho que mires al mar por los ojos no encuentras lo que necesitas y en cambio un circuito en condiciones a mayores del calor de los tuyos y de los que lo viven por ti ese momento especial de los 42195 m.