joseantonio escribió: |
Ya que habláis de dorsales y que esta semana andaré por Lugo y sí me animaría a la carrera... Es habitual que echen o saquen de la carrera a los corredores que no lleven dorsal? Saludos |
Meigalicix escribió: | ||
Eu recibín o meu hoxe pola tarde, en Vigo, imaxino que non te ha tardar en chegar. |
ymecanso escribió: |
Non se entende que os que somos de fora so teñamos opción de pagar 10€ por envio a domicilio do dorsal no momento da inscripcion, e agora saian con isto de entrega a misma tarde da proba. Mal detalle e falta de previsión. |
salem_luis escribió: | ||
¿Pódese recoller o mesmo día da proba? |
maxi. escribió: | ||
Hasta ahora no he visto que sacaran corredores de la carrera por no llevar el dorsal, pero si que he visto sacarlos de la cola del avituallamiento final por no llevarlo (aunque las carreras son cortas y el avituallamiento no es imprescindible, si tiene que fastidiar un poco). |
ymecanso escribió: |
vaia fiasco de carreira, polo meu gps 3.800 metros. mal marcado o percorrido e mala organización. a millorar ehhh. |
maniso escribió: |
O problema e que a xente na saida ponse donde non lle corresponde.Somos moi incivicos.eu tiven que adiantar a xente que iba case andando e ainda por riba enfádanse si lles dis algo |