Foros ›
Autor
Mensaxe
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1937 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 17:14
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

joseantonio escribió:
Ya que habláis de dorsales y que esta semana andaré por Lugo y sí me animaría a la carrera... Es habitual que echen o saquen de la carrera a los corredores que no lleven dorsal?

Saludos

Hasta ahora no he visto que sacaran corredores de la carrera por no llevar el dorsal, pero si que he visto sacarlos de la cola del avituallamiento final por no llevarlo (aunque las carreras son cortas y el avituallamiento no es imprescindible, si tiene que fastidiar un poco).

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1937 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 17:16

.../... se me ha duplicado el mensaje anterior.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
ymecanso

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/15
15 Carreiras
7 Mensaxes
A coruña
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 20:53

Meigalicix escribió:
ymecanso escribió:
sabedes si funciona ven o envio de dorsal a domicilio, me apuntei a semana pasada e ainda non recibin. son de coruña.

Eu recibín o meu hoxe pola tarde, en Vigo, imaxino que non te ha tardar en chegar.

o recibin hoxe, estupendo. A ver si a cicloxenese da unha tregua o sábado ^. boa viaxe desde Vigo.
ymecanso

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/15
15 Carreiras
7 Mensaxes
A coruña
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 21:02

Non se entende que os que somos de fora so teñamos opción de pagar 10€ por envio a domicilio do dorsal no momento da inscripcion, e agora saian con isto de entrega a misma tarde da proba. Mal detalle e falta de previsión. Enfadado
salem_luis

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/14
2 Carreiras
65 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 21:10

ymecanso escribió:
Non se entende que os que somos de fora so teñamos opción de pagar 10€ por envio a domicilio do dorsal no momento da inscripcion, e agora saian con isto de entrega a misma tarde da proba. Mal detalle e falta de previsión. Enfadado

¿Pódese recoller o mesmo día da proba?
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3268 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 21:55

salem_luis escribió:
ymecanso escribió:

¿Pódese recoller o mesmo día da proba?

Pois polo visto, agora a última hora sí e hai unha semana non. Hai que amolarse....
salem_luis

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/14
2 Carreiras
65 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 21:57

Pues muy bien...porque yo.estaba interesado pero no podia ir a buscar el dorsal antes...pero ahora está cerrada la inscripción. Pff...
joseantonio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/12/11
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 22:10

maxi. escribió:
joseantonio escribió:
Ya que habláis de dorsales y que esta semana andaré por Lugo y sí me animaría a la carrera... Es habitual que echen o saquen de la carrera a los corredores que no lleven dorsal?

Saludos

Hasta ahora no he visto que sacaran corredores de la carrera por no llevar el dorsal, pero si que he visto sacarlos de la cola del avituallamiento final por no llevarlo (aunque las carreras son cortas y el avituallamiento no es imprescindible, si tiene que fastidiar un poco).

La solución me parece totalmente lógica. Me animaré, pues.

Gracias Maxi.
ymecanso

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/15
15 Carreiras
7 Mensaxes
A coruña
Respostar citando Envío Ven, 16 Xan 2015, 20:06

para mañan dan 7 grados e con chuvascos, animo!!!!!
ymecanso

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/15
15 Carreiras
7 Mensaxes
A coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 14:20

vaia fiasco de carreira, polo meu gps 3.800 metros. mal marcado o percorrido e mala organización. a millorar ehhh.
iRattle

Maratoniano
Maratoniano
6/06/14
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 15:13

ymecanso escribió:
vaia fiasco de carreira, polo meu gps 3.800 metros. mal marcado o percorrido e mala organización. a millorar ehhh.

Non me gustou nada a organización na saida... A xente adiantandose, un embudo tremendo, corredores que iban a facer a proba a ritmo de 6 min poñendose diante, o que facia imposible correr os primeros 500 metros... O primero giro era moi perigoso e mais tendo en conta o numero de participantes...
En comparación ca nocturna de Eon, a de onte deixa moito que dexesar, unha pena.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3268 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 18:29

Cando a saida era en Ramón Ferreiro habia menos problemas, na miña opinión.
maniso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/03/14
1 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 19:16

O problema e que a xente na saida ponse donde non lle corresponde.Somos moi incivicos.eu tiven que adiantar a xente que iba case andando e ainda por riba enfádanse si lles dis algo
Fore

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/12/11
101 Carreiras
113 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 21:01

maniso escribió:
O problema e que a xente na saida ponse donde non lle corresponde.Somos moi incivicos.eu tiven que adiantar a xente que iba case andando e ainda por riba enfádanse si lles dis algo
O final todos queremos dar o mellor de nos e xa que nos apuntamos e é unha proba cronometrada queremos facelo o mellor posible; eu entendo que terán que dividir a xente en caixóns para futuras tempadas , eso sería a solución. Outra solución sería sacar todas as carreiras do centro, porque con ese volume de corredores é imposible correr ata que a carreira se estira un pouquiño.

Última edición por Fore o Dom, 18 Xan 2015, 21:04; editado 1 vez
anxelxade

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/01/09
95 Carreiras
116 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 21:04

Pues para mi estuvo muy bien la carrera. Hacía años que no hacía un ritmo de media tan alto. Estoy de acuerdo en que no eran 4km (por mi Garmin eran 3850m) pero si os fijáis las medias ya las calculó la organización no usando 4km sino usando 3890m, sino me creéis calculad vuestro ritmo. Cierto que en la salida se hizo algo de embotellamiento pero para mi es porque al salir en cuesta arriba la gente va más lento, además somos muchos (esto está muy bien), el giro hacia la muralla y el giro tras la puerta de la muralla hicieron ir lento (pero es muy bonito correr por el centro) y todos tenemos ganas de salir mejor colocados .....y claro, no hay sitio para todos.
En fin, otra gran prueba del CCnos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos