Lun, 19 Xan 2015, 18:16
Asunto: Re: II Trail de Cela 2015
Pois eu, ainda que teño que darlle as gracias a organización por ofrecernos unha alternativa mais para un domingo a mañan , sentindo moito non podo felicitalos polo ben que fixeron as cousas pois penso que houbo cousas que se deben mellorar. O tema da señalización sin duda e unha cousa que necesita mellora pois como xa comentaron os compañeiros habia zonas onde non se sabia moi ben por onde ir (incluso xente se perdeu, de feito parece ser que a rapaza que iba de primeira foi unha das perxudicadas quedando o final de segunda). Nas zonas onde si estaban as cintas marcando, a cinta amarilla distinguiase bastante ben pero a blanca as veces faciase mais complicado vela. Outra cousa que me parece e que cobrando 15 euros, polo menos unha isotonica a chegada si que a podian ofrecer. Do tema que anunciaban de uns pinchos a chegada eu non os vin (pode ser que non fose na chegada senon en algun lugar cercano e por eso eu non os vin ) pero bueno, esto é o menos importante.
Ahora si , o que me parece mais grave e que se anuncie unha hora de salida e despois que se adelante a salida en media hora. No meu caso convencin a miña muller e a unha compañeira para que me acompañasen e fixeran a andaina mentras eu participaba no trail. O final animaronse e cal foi a nosa sorpresa que cando chegamos a Cela a andaina xa saira. Segun o reglamento:
" Tamen faremos unha ANDAINA media hora antes da saida do trail", co cal se o trail saia as 10:30 creo que esta claro que a andaina saia as 10.....pois non, a salida xa deron as 9:30. Esto si que me disgustou moito, e ainda mais cando despois preguntando nadie sabia a que hora estaba anunciada a salida da andaina. Menos mal que a compañeira da miña muller esta acostumbrada a facer rutas de BTT, e decidiron salir pola sua conta a facer a ruta igualmente solo que asi en vez de facer a ruta larga tiveron que conformarse coa ruta corta.
Polo demais , todo ben. Espero repetir para o ano e que as cousas salgan mellor se e posible.
Saludos.