Dom, 25 Xan 2015, 21:22
Asunto: Re: IV Correndo por Vigo,máisqueauga. 25-1-2015
Eu creo que a carreira non está de dez, pero si que ten unha boa organizacións.
A carreira dos peques maís que mellorable, moi estreita, e mal resolta. Parece mentira, pero Emesports, nas carreiras de peques de "Rianxo" e "SinSon", foi espectacular e moi ben resolta, sen ningún problema (imaxino que non sería cousas deles, se non maís ben dos organizadores)
O de que non sexan 10k, non o pillo. Na primeira subida o rúa aragón, nos levaron un pouco maís adiante do glorieta, e no segunda volta, o fixeron xusto na glorieta (ahí xa ía un pico maís de metros entre 200 e 300 maís.)
O do chip de tirar con emesports, non o entendo (imaxino que será por pasta), pois na SinSon, foron máis ou menos os mesmos participantes, e se levou o dos cordóns, que da infinitamente moitísimos menos problemas, e menos explicacións e quedar mal.
Tampouco me gustou moito o tema das camisetas (non é nada grave). Eu fun buscar o dorsal o sábado, e xa non había da talla que puxen na inscripción. (¿para que se pide a talla?) Imaxino que como orientación, pero os que nos inscribimos o primer día, da rabia.
Tampouco mola moito o dos premios por categorías (a min me da igual, pois non opto a ningún), pero nunha carreira con miles de participantes, si se podía incluír 3 primeiros por categoría.
Creo que son detalles, pero para min foi a carreira mellor organizada de Vigo (bueno, bembrive non vou incluíla como carreira de Vigo; é unha carreira diferente)
Grazas os voluntarios, os organizadores, a policía local, os patrocinadores, os corredores, o público e a todos o que a fixeron posible.
pd: a ver se somos capaces a facer un memos circuito para as vindeiras edicións, e se fose posible homologado, para ten un puntazo maís (que así podería ser unha proba de referencia).