Foros ›
Autor
Mensaxe
chegarei

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 22:43
Asunto: Válvula bicúspide.

Ola,
o outro día foime diagnosticada polo cardiólogo unha válvula bicúspide no corazón (con 2 membranas de nacemento na aorta, en vez de tres) e que tiña a aorta un pouco dilatada por ese motivo. Sendo un órgano tan delicado, deixoume moi preocupado, e díxome que en 6 meses baixara o ritmo de actividade física, ata ver como vai evolucionando. Alguén padece/padeceu desta enfermidade? É moi grave? Pódese seguir facendo exercicio a pesares desta circunstacia? Gracias polas vosas opinións, porque, como xa dixen, ando coa "mosca detrás da ourella".
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 23:11
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

Pois sí chegarei...todos conocemos a un pobre home que ten o teu problema,...e precisamente por ese diagnóstico a Federación Española prohibíulle hai moito tempo competir, ...o rapaz sabía que non tiña ningún problema mais que o de ter dúas membranas e non tres e loitou por demostrar que non era para nada perigoso facer deporte e mesmo a nivel profesional. O rapaz chámase Javier Gómez Noia e actualmente é o Campeón do Mundo de Triatlon...Agora mira ti se se pode seguir facendo exercicio...jajajajaja

Ánimos

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 9:18
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

Baja el nivel. No te justifiques por lo que hacen los demás. A más ritmo, más pulsaciones, más presión en la aorta...se irá dilatando...hasta cuando?. Tiene unas paredes muy fuertes pero no es de titanio. La decisión es personal, pero yo no me la jugaría . No dejaría el ejercicio, pero iría a un ritmo suave...no progresasás en el cronómetro, pero será mucho más saludable.
Suerte y mucho ánimo
LEOS

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 17:42
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

Yo tengo el mismo problema.
Lo que tienes que saber es el diámetro concreto que tienes en la aorta. A mi en una ecografía me midieron 49 mm por lo que me dijeron que podía correr pero sin forzar; después me mandaron hacer un tac para tener una medición más exacta y dió 52 mm por lo que ya hay peligro de rotura: ya no me dejan correr. Cuando llegue a 55 mm me tengo que operar.
Según me dijo el médico, Gómez Noya no tiene la arteria tan dilatada.
chegarei

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 19:35
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

Gracias a todos polos vosos ánimos, consellos, aclaracións e opinións. Quédovos agradecido moi sinceramente. Parece que non, pero as preocupacións compartidas son moito máis levadeiras.
chegarei

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 19:40
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

Outra cousa, unha idea para a reflexión: sempre estamos preocupados polas lesións en distintas partes do noso corpo, pero moitas veces a parte máis importante, o motor que nos fai mover, o corazón, moitas veces témolo olvidado e forzámolo indebidamente. Fagamos unha revisión do mesmo para ver que está en bo estado (aínda que nos sintamos pletóricos, como me pasaba a min).
tonodepor

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/12
12 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 14:15
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

levo correndo con dilatación de aorta en 49 mmts 10 anos dende o diagnóstico.sabe Dios cantos levaba antes.Tomo encomcor todos os días.Revisión todos os anos,un TAC.Cada 3 anos resonancia.Sempre igual sin novedad.Con 50 mmts xa hai que ter cuidado.Animos
LEOS

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Feb 2015, 10:00
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

tonodepor escribió:
levo correndo con dilatación de aorta en 49 mmts 10 anos dende o diagnóstico.sabe Dios cantos levaba antes.Tomo encomcor todos os días.Revisión todos os anos,un TAC.Cada 3 anos resonancia.Sempre igual sin novedad.Con 50 mmts xa hai que ter cuidado.Animos
Hola Tonodepor.
Tes que gardar algún réximen de comida?Qúe tipo de vida levas, sin facer esforzos, ou normal de todo?Corres suave sin forzar?Tamén tes a válvula bicúspide?
E que non é fácil ter información de xente que ten o mesmo problema que un mesmo, e sobre todo cos anos que levas ti que xa o sabes.
tonodepor

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/12
12 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Feb 2015, 0:04
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

Vida nórmal,teño 49 anos,desde os 40 anos que sei que teño a dilatación na aorta ascendente.Fago o deporte que quero,non teño a válvula bicúspide.O único que teño que moderar son ejercicios con pesas,cambios de ritmo,series etc.ao principio quitáronme de facer todo pero fun preguntando a outros que andaban en bici,corrían,fun a varios cardiólogos e despois de varias probas de esforzó,TACS e resonancias,fago vida normal e non aumentou a dilatación nin un milímetro.
LEOS

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Feb 2015, 9:34
Asunto: Re: Válvula bicúspide.

tonodepor escribió:
Vida nórmal,teño 49 anos,desde os 40 anos que sei que teño a dilatación na aorta ascendente.Fago o deporte que quero,non teño a válvula bicúspide.O único que teño que moderar son ejercicios con pesas,cambios de ritmo,series etc.ao principio quitáronme de facer todo pero fun preguntando a outros que andaban en bici,corrían,fun a varios cardiólogos e despois de varias probas de esforzó,TACS e resonancias,fago vida normal e non aumentou a dilatación nin un milímetro.
Gracias tonodepor, alégrome que vaias tan ben. Un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos