Mar, 27 Xan 2015, 19:51
Asunto: Tramposos nas carreiras populares
Ola,
E a primeira vez que escribo neste foro, pero a ocasión mereceo.
Levo participando en carreiras populares máis de 30 anos, tamén colaborando e organizando de maneira totalmente altruista nalgunha delas (Santa Cruz, Oleiros; Poio;...). Sei perfectamente o difícil que é organizar unha carreira, pero...
Cóntovos o que me pasou nesta carreira:
Copio e pego o correo que lle enviei a emesport e a contestación que recibin:
Ola, boas tardes!
Acabades de informarme sobre a posición que ocupo na clasificación tanto xeral como na miña categoría pero, lamentablemente teño que informarvos de que non estou totalmente dacordo.
Resulta que revisando a clasificación detecto que a primeira clasificada na categoría veterana B é Alicia, dorsal 418, posición 221. Segundo me comentan dende o público infórmanme de que realmente quedei primeira na categoría veterana B, xa que nos coñecemos entre todas nós; ante a miña extrañeza non me chaman por megafonía para recoller o premio; indignada decido revisar as fotos que se publicaron hoxe na páxina de correrengalicia.org e observo que se confirman os meus temores. Non atopo por ningures a ninguha Alicia diante miña e, ademáis, observo que o dorsal 418 é portado por un varón co nome de "OSCAR" (corredor con camiseta azul de tiras) e móvil no antebrazo dereito.
Hola Inma, siento tú malestar. El dorsal 418 pertenece a Alicia, así aparece en la hoja de inscripción y así está asignada. Nosotros no podemos detectar si ese dorsal luego en la carrera lo lleva un hombre o una mujer.
Verás que en la clasificación aparece en el puesto 221 y con ese nombre.
Personalmente siento en el alma este tema, ya no es la primera vez que nos pasa esto de que un hombre corre con el dorsal de una chica, pero ahora no podemos hacer nada.
Lo siento.
Estou moi decepcionada coa profesionalización que están tomando as carreiras (busqueda de moita cantidade de corredores e pouca atención ao corredor).
Que opinión vos merece a resposta que me da emesport?
Gustaríame que alguén da organización se dirixira a min. Creo que o merezco.
Por certo, quedei 7 absoluta e 1ª Veterana B e me quedo sen premio e sen solución.
- - -
Actualización 28/01: el dorsal 418 ha sido descalificado por la organización de la prueba una vez comprobado que el participante no era una mujer.