Javifd84 escribió: |
Para os que o desexedes damosvos a opción de comer en Salvaterra con menú especial para o día da proba de 8€ con 2 platos, postre, auga ou viño e cafe no restaurante El Retiro. Recomendase reservar nos teléfonos 986658083 e 615659000. Todo elo para q nn teñades q marchar a presa para as vosas casas, e disfrutedes de Salvaterra e o seu entorno carnavaleiro. |
Mincha escribió: |
Por si vos queredes facer unha idea do percorrido coa altitude, déixovos aquí o adestramento de onte que subín o meu Garmin. connect.garmin.com/mod.../691899963 Tedes que obviar o primeiro km que non é da carreira. Comezaría a partires do km 1 do meu adestramento e remataría no 10´8 km do mesmo. A parte final do adestramento tampouco ides correla pero eu regresaba a casa ![]() Non saen os 10 xustos porque o domingo imos sair por unha cancela que sempre teñen pechada e non estou para saltala ![]() Os primeiros e os últimos km son cháns e fanse no parque, a subida mais larga está sobre o 3 cunha pequena rampa mais exisente e o resto levadeiro, logo no centro do pobo facemos un pouco se sube e baixa e sobre o 6 a última subida cunha primeira rampa curta e mais dura (dura, dura non é). Animádevos que dan un bo día e bastante menos frío que o que tiñamos hoxe. ...e parabéns a javifd84 polo éxito da convocatoria e por todo o traballo que leva facendo para que Salvaterra teña unha carreira para lembrar. |
Javifd84 escribió: | ||
|