carlosdomatoverdia escribió: | ||
Na última maratón de A Coruña o 18% dos que a remataron levoulles máis de 4 horas, de verdade que crees que esta xente non son corredores de fondo?Claro que non, son simplemente corredores, persoas ás que lles gustan as carreiras tanto como a ti, pero seguramente empezasen a correr hai poucos anos, ou por diversos motivos non poidan levar un entrenamento moi estricto ou xa teñan os seues aniños, etc...Pero seguro que teñen as mesmas gañas e ilusión de rematala que os que rematan en 2h30, 3h ou 3h30. Polo que comenta non deberían existir as Ligas de Fútbol de Peñas, as Ligas Municipais de Fútbol Sala, competición amaters de natación, etc....Xa que as persoas que compiten nelas non son precisamente os que máis destacan nos seus deportes. Entón que quedan na casa por que non son medianamente bos nos seus deportes, deixemos que todo o mundo poida desfrutar e competir no seu deporte. Penso que a gran maioría dos que escribimos nestes foros, non somos atletas profesionais simplemente gústanos correr e dende o primeiro ata o último que remata unha carreira eu sempre o considerarei CORREDOR. Un saúdo para todos os CORREDORES. |
gugon escribió: |
Yo que "acabe" mi primera maratón el año pasado (Coruña42 2014) en cuatro horas y media..... Algunos me estan haciendo hasta sentirme culpable.... Siento no estar al nivel de algunos superhombres que parece que les va la vida en esto..... Por cierto la acabe sin geles, sin entrenamiento especifico, con unas zapas normales...... Y no baje las escaleras de espaldas ni nada parecido.... A mi me gusta respetar a los que se toman esto como un proyecto de vida..... Pero también me gusta que respeten a mi.... Un Saludo |