Foros ›
Autor
Mensaxe
victorshogun11

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/10
0 Carreiras
24 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 15:02
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Totalmente de acodo contigo Lban, todo moi bonito e ben amañado ata que chegamos a meta. Caldo e pan, abondo, pero donde as garrafas de auga ? e a froita? e si non che gustan a cola e as empanadillas. En fin, o dito todo moi ben excepto o avituallamento de meta
Costas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 16:00
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Eu tamén estou de acordo con Lban e Visctorshogun11, o avituallamento de meta non é ó que nos teñen acostumados os amigos de GMTA. A verdade que eu tamén levei unha decepción nese sentido, esperando que tomen nota e retornen ó sistema do ano pasado. Eu son o primeiro que defendo a non utilización de vasos plásticos nos avituallamentos da carreira, pero cona, polo menos para o caldo (idea cojonuda, por certo) sí podían haber posto vasos plásticos. Beber agua despois do caldo non resultaba moi alá.

Polo resto, magnífica carreira como sempre, ben balizada e con "entretenementos" suficientes ó longo de todo o recorrido, jejeje. O día tamén axudou moito a desfrutar da carreira. Ao final ata botei de menos algo mais de lama, jejeje.

Saudos e boa recuperación de pernas.
victorshogun11

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/10
0 Carreiras
24 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 16:45
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Iso, iso, lama e mais lama, ja ja ja notase que somos de monte. Un caldiño quente despois do esforzo senta que nin pintado, eu tamen creo que uns vasos de plastico e un contentor de lixo non ian facer dano.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 19:06
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Jajaja me descojono con los cometarios ...ni uno de como se corrio ni de como fue la carrera..la proxima vez os llevais un bocadillo de casa para no pasar fame...por 20 euros quereis camiseta y plato combinado al gusto.....vaya tela!!

Muy bueno el track ,de los mas completos que he corrido,desnivel , tramos tecnicos, barro.
para mi de 10 , un lujo , una trail para abrir temporada de lo mejorcito que podemos encontrar...enhorabuena
BANDE

Novo foreiro
Novo foreiro
25/03/13
3 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 19:15
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Enhorabuena a la organización. Un TRAIL precioso en un lugar magnifico
ruben_coruxo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/02/13
1 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 19:23
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Noraboa á Organización, desde logo en carreiras coma a de hoxe notase a gañas de mellorar e crecer por parte de GMTA... eses pequenos detalles coma os vasos, a nova conometraxe ou o cambio de percorrido para evitar os tapons do principio... Era moito mais fácil meter 2 km de praia e ala.. ó monte.

Por algo sodes o referente galego e tedes a fama que tedes.

Killoke¡ totalmente dacordo, por 20 € non se pode ter todo.. vaso plástico, cronometraxe, buff, camiseta e vir comidos pa casa....

Vemonos en Vilatuxe¡¡
victorshogun11

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/10
0 Carreiras
24 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 19:48
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Camiseta?????????
victorshogun11

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/10
0 Carreiras
24 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 19:53
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Non e cuestion de vir comidos , è poñer os mesmos bidons que habia nos avituallamentos, en meta para ter algo que beber. E coa froita o mesmo, nada mais.
victorshogun11

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/10
0 Carreiras
24 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 19:56
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

E a carreira moi chula, gustoume moito a zona dos muiños. Os cortafogos, cortaban o alento e a baixada con tramos técnicos e rapidos. PARA REPETIR.
isabel_G21

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/15
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 20:11
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Muy muy feliz Ríndose . Gran trail, increíbles vistas y mucha emoción. Los últimos km iba por el aire de lo FELIZ que me sentía. No sé yo que le echan a la bebida isotonica esa pero me da que soy positivo!!! Bailar
Ahora en serio, con ganas de más. Esto engancha!!
Enhorabuena a la gran labor de la organización. Aplauso

Aquí no se rinde nadie!
Alfvigo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/14
2 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 21:10
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Mi primer trail y ya estoy pensando en el siguiente jejeje Moi feliz , para mí estuvo perfecto, un día estupendo y un recorrido precioso. El ambiente genial la gente ayudando y preocupandose de los corredores, espero poder ir a Vilatuxe pero al mini jaja el otro para otro año jeje.
Enhorabuena a la organizacion.
Lban

Novo foreiro
Novo foreiro
3/07/12
45 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 21:28
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Killoke escribió:
Jajaja me descojono con los cometarios ...ni uno de como se corrio ni de como fue la carrera..la proxima vez os llevais un bocadillo de casa para no pasar fame...por 20 euros quereis camiseta y plato combinado al gusto.....vaya tela!!

Muy bueno el track ,de los mas completos que he corrido,desnivel , tramos tecnicos, barro.
para mi de 10 , un lujo , una trail para abrir temporada de lo mejorcito que podemos encontrar...enhorabuena

pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 21:34
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

cambiando un pouco de tema. 20,3 km e 725mt positivos. xa me parecía a min 1000mt uns poucos de mais jejejeje
Lban

Novo foreiro
Novo foreiro
3/07/12
45 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 21:48
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Killoke,

Te invito a que vuelvas a leer mi comentario, en el que si que mencioné que me pareció muy buena carrera y con un muy buen marcaje.

Lo que me parece de un cutrerío extremo es que, por 20 eurazos, en la meta no se hayan dignado a poner ni algo de fruta ni tan siquiera un poco de agua, como venían haciendo hasta la fecha y como hacen en infinidad de carreras, a las que seguro que tu has ido, e incluso pagando menos dinero.

(paradójicamente patrocina el evento agua de Mondariz y seguro que estarían encantados de saber este detalle de la ausencia del agua en la llegada)

No se trata de salir comidos de allí, no seas demagogo con el comentario ridículo de que nos llevemos un bocadillo de casa.

Y bueno, del tema ambulancia o algún medio para prestar una primera asistencia médica al accidentado que tuvimos que trasladar en nuestro coche ya ni hablemos.

Espero que rectifiquen en las próximas, porque aún están a tiempo......

Buenas noches y por mi parte tema zanjado.
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Feb 2015, 21:52
Asunto: Re: GMTA 2015 OFICIAL

Con moita humildade a miña opinión: despois de levar uns anos neste tipo de carreiras e de haber participado en edicións pasadas da GMTA paréceme que non se luciron moio nesta ocasión. Hai xente que di que por 20 € non se pode pedir maís, pero a verdade que eu coido que si. As comparacións son odiosas pero non hai máis que asistir a outros eventos ou retomar as edición pasadas da propia GMTA como para comprobar que por menos ou iguais cartos a organización oferta máis. Como mínimo penso que na meta os corredores merecen recuperarse do esforzo con algo máis consistente e variado. Des tacar o tema dos vasos: Estou dacordo que durante a carreira non se dean , pero ao chegar penso que debería habelos. Espero que GMTA retome os seus costumes de anos anteriores.Polo demáis en canto a percorrido, sinalización e organización moi ben.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos