Mér, 11 Feb 2015, 17:40
Asunto: Re: Cintilla iliotibial
Hola gonzalorq, eu non son ningún experto, nin fisioterapetura, nen osteópata, nen médico, que che poderán axudar mellor ca min.
So che falo dende a experiencia que tiven eu, pois tiven esa mesma lesión. No meu diario conto como me foi.
Eu o final me puxen en mans de un fisioterapeuta deportivo, e me recuperei en 15 días sen correr, e 3 sesións de fisioterapeuta, e moitos estiramentos completos e específicos.
A volta a correr foi moi livián, en vez de cada día, saía cada 2-3 días para non forzar.
O final o consello que me deron, e que para evitar que iso pase, hai que fortalecer zonas que non fortalecemos, cuadriceps, zona media, espalda.. etc... E moito estiramento, precarreira, post carreira, é todos os días aínda que non se corra varias veces.
Espero que che axude, eu o principio estaba moi preocupado, incluso non sabía exactamente que me pasaba, ata que o descubrín.
Se me olvidaba, durante eses 15 utilizaba un rodillo de presión, e uns vídeos de youtube para estirar a Fascia Lacta e a Cintilla iliotibial, que me ían moi ben. E tamén os primeiros 7 días me daba con unha crema antiflamatoria na zona.
Agora non me doe nada, iso si, o que me dixo o fisio vai a misa!!